نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
۸ |
۴
سرمقاله| کارگران از شب تا صبح مشغول کار بودند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از اتفاق عجیبی که در ورزشگاه اهواز رخ داد سعید آذری عذرخواهی کرد اما عمق فاجعه به حدی بود که بعید است با این عذرخواهی بشود ماجرا را توجیه کرد.

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ این ‌طور که مهدی تارتار گفته ۵۰ تا کارگر از ۱۲ شب تا ۴ صبح مشغول عریض کردن زمین و آبیاری کناره‌های آن بوده‌اند! (حالا ببینید فقط چه دستمزدی به آنها پرداخت شده است) پس قاعدتاً این کار نمی‌تواند سهوی باشد و تعمدی در کار بوده است. سؤال مهم اما اینجاست که مگر تیم جواد نکونام که همچنان جزو بالای جدولی‌ها محسوب می‌شود نیاز به این کارها دارد؟ مگر نادر محمدی فقط جلوی فولاد اوت‌های بلند انداخته است؟ تا جایی که ما از اطرافیان جواد شنیده‌ایم او خیلی برای کارش وقت می‌گذارد و مربی بسیار علاقه‌مندی است اما با این کاری که در ورزشگاه فولاد انجام دادند، این مربی را هم زیر سؤال بردند. نگارنده شخصاً معتقدم این حرکت برای باشگاه خوب فولاد خوزستان از ۱۰تا باخت در مستطیل سبز هم بدتر بود.

همه مدعیان جوری نتیجه گرفتند که استقلال صدرنشین باقی بماند اما جالب اینجاست که خود استقلال جوری نتیجه می‌گیرد که به نفع پرسپولیس تمام شود! پارسال فرهاد مجیدی آنقدر به پای حسینی و توصیه‌های فنی غلامپور ایستاد که هیچ جامی نگرفت. امسال هم بعد از اینکه مظاهری خوب کار کرد ناگهان فکری حسینی را به زمین فرستاد و... البته باید یادی هم از حضور پربرکت «هانی‌کُرده» در تمرینات استقلال بکنیم که به هر حال در این شرایط کرونایی زحمت کشید و کلی قایدی را به سبک داش‌علی منصوریان در آغوش خود فشرد!

 قرار بود پول قرارداد ویلموتس را مقصران آن پرونده بدهند! قرار بود وکلای قوی مشکل را حل کنند! قرار بود... حالا قرار شده مقصران فاجعه ویلموتس نام‌شان از انتخابات آتی فدراسیون خط بخورد! ما سعی می‌کنیم باور کنیم، شما هم سعی خودتان را بکنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    توان استقلال همینه ما پرسپولیسیم و حتی توی مواقع. سخت کم نمیاریم حالا هر چه قدر دوست دارین استقلالی های حسود از وزارت بخواین تیممون رو منحل کنن ولی به جام نمی رسید کلی این تیم سختی کشیده‌تا موفق شه هم در لیگ هم در آسیا
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    سخت کم نمیاریم حالا هر چه قدر دوست دارین استقلالی های حسود از وزارت بخواین تیممون رو منحل کنن ولی به جام نمی رسید کلی این تیم سختی کشیده‌تا موفق شه هم در لیگ هم در آسیا
  • محمدطاها IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    خب ایرانی یعنی کلک‌باز خخخخخ..بردن ولی با کار کشته بازی ! لابد این اتفاق رو هم گردن کارگران تو ورزشگاه‌ میندازن اما تو کدوم استادیوم فوتبال تاکنون کارگران بدون اجازه پیمانکار این اختیار رو داشته که به دستکاری ابعاد زمین بپردازد؟!
  • سروستانی US ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    آقای اشراقی اگر استقلال با عدم بازی جوانمردانه گل پیروزی رو زده بود الان تیتر سرمقاله شما آیا این نبود؟ رستگاری بدون رعایت فیر پلی ؟بعد کلی هم در مذمت این کار و لیستی از گل هایی که اینجوری به ثمر رسیده مطلب می نوشتید .دقیقا یادمه یک بار ذوب آهن چنین گلی به پرسپولیس زد و شما نوشتید ما اصلا فرض می کنیم بازیکن پرسپولیس به قصد اتلاف وقت خودش رو به مصدومیت زد و مدافع پرسپولیس تو پ رو به اوت انداخت .ولی آیا مالکیت توپ با پرسپولیس بود بنابراین ذوب آهن برای رعایت روح جوانمردی باید توپ رو به پرسپولیسیها می داد و این کار اونها نه تنها روح فوتبال که روح ورزش رو هم زیر سوال برد .بله آقای اشراقی همه دارند تبعیض کلامی و نوشتاری و عملی شما رو مشاهده می کنند .فکر نکنید مردم نسیان و فراموشی دارند برادر . لطفا برای یک بار هم که شده همه رو به یک چشم ببینید
  • آنالیزور DE ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    آقای اشراقی شما خودتون صاحب تجربه کافی و گرم و سرد این روزگار رو چشیدین ! اما پرداختن به موضوعاتی که اشاره کردین و آشنا کردن گوش هوادار و مردم به موارد مورد اشاره حضرتعالی ، رویه ایی هستش که سالها تو جامعه ما باب شده و اینگونه پرداختن به موضوعات بیشتر برای بی اهمیت کردن موضوعات استفاده میشود تا مردم و هوادار مطالبه ایی نداشته باشند . حداقل در راستای رسالت شغلی خودتون گام بردارید و نسبت به بازخورد قلمی که میزنید وسواس بیشتری بخرج بدین . مدیرانی مثل آقای آذری اینروزها بوفورمشغول امور هستن و دسته جمعی در نابودی منافع مردم تلاش میکنند و جوری وانمود میکنن که رابین هود دوران هستن ، متاسفانه با ظهور شبکه های مجازی و دسترسی آسان کاربران به اطلاعات ، و با همین انعکاس دادن مطالب و لوث کردن اخبار سرعت نابودی و فساد در امور جاری شدت گرفته !!!!
  • محمدنیا US ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    کاش در مورد بزرگداشت مرحوم میناوند در دقیقه ۲۵ با هماهنگی دوستان عزیز که به خوبی توجیه شده بودند و گلر مهربون که یهو دستش رو عقب کشید و کارشناس داوری که از شکم به بالا رو به درستی آفساید محسوب نمی کنند (البته حق دارند چون گل مراسم بزرگداشت بوده و از بازی بعد انگشت هم محسوب خواهد شد) هم کمی صحبت می کردید .مطمئن باشید کسی معترض نخواهد شد چون مراسم بزرگداشت باید به خوبی و آبرومندانه برگزار میشد
  • اامیر IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    یه وقتی یه نفر گقته بود فوتیال ایران شبیه سیرکه....یادش گرامی:)))))
  • شجاعی US ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    بدترین رفتاری که مطبوعات و رسانه ها تو جامعه بیش از قبل رواج میدن مرده پرستی و مرده دوستی هست .به ناگاه افراد رو بعد از مرگ محبوب معرفی می کنند و این صفت ها رو اتوماتیک وار براش می نویسند : او آزارش به مورجه هم نمی رسید او در گوشه ای به دور از هیاهو کاری به کسی نداشت . کسی رو پیدا نمی کنید که جز خوبی از او به یاد داشته باشه .او پوریای ولی و جهان پهلوان تختی زمانه ما بود و شب ها کارش فقط کمک به نیازمندان بود .خلاصه تن مرحوم رو تو قبر با این تعاریف بیهوده و دروغ می لرزونند .الان انسان های زنده جلوی ما دارند راه میرن بعد هزار جور حرف بد پشت سرشون می زنیم و او هم به ما متقابلا بدترش رو میزنه پس موقع مرگ انسانیت رو فدای دروغ ها نکنیم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی