نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
هوادار و مس، خارج از خانه به فرار فکر می‌کنند
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

هفته دوازدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال، عصر امروز (دوشنبه) با برگزاری ۹ دیدار پیگیری می‌شود.

خبرورزشی/ لیگ آزادگان؛ هفته دوازدهم لیگ دسته اول عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود. در مهمترین بازی‌های این هفته هوادار و مس کرمان برای فاصله گرفتن از سایر تیم‌ها باید بازی‌های خارج از خانه خود را ببرند. 

خیبر خرم‌آباد- هوادار تهران 
در خرم‌آباد تیم هوادار که با رضا عنایتی در صدر جدول قرار دارد به مصاف شاگردان عبدا... ویسی می‌رود. هوادار به دنبال این است که فاصله خود با سایر مدعیان را بیشتر کرده و با اطمینان خاطر به سمت قهرمانی نیم‌فصل قدم بردارد. این در حالی است که خیبری‌ها گام به گام خود را به بالای جدول نزدیک می‌کنند و به نظر می‌رسد روز سختی را برای صدرنشین لیگ دسته اول رقم بزنند. 

بادران تهران- مس کرمان
مس کرمان جدی‌ترین تعقیب‌کننده هوادار که به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم ایستاده در دیداری دشوار مهمان بادران تهران است. کرمانی‌ها به خوبی از دشواری این بازی آگاهند و اینکه شکست در این دیدار شاید با سقوط چند پله‌ای آنها همراه باشد. در سمت مقابل بادران با برد در بازی بزرگ این هفته می‌تواند تا رده سوم صعود کند و این برای محسن عاشوری و شاگردانش یک گام حرکت به سمت مدعی شدن است. 

استقلال خوزستان- شاهین شهرداری بوشهر
استقلال خوزستان هفته قبل بازی شش امتیازی را به هوادار واگذار کرد تا شاگردان خلیفه‌اصل برای باز پس گرفتن صدر جدول مصمم باشند. آبی‌های اهواز حالا میزبان شاهین بوشهر بحران‌زده هستند که با فراز کمالوند انتظارت را برآورده نکرده است. شاهین برای فرار از بحران محکوم به پیروزی در این بازی است و آبی‌های اهواز هم برای مدعی ماندن چاره‌ای جز پیروزی ندارند و این امر بازی امروز دو تیم را حساس جلوه می‌دهد. 

قشقایی شیراز- شهرداری آستارا
شهرداری بدون ادعا و رفته‌رفته خود را به بالای جدول رسانده و هفته قبل با شکست دادن ملوان رسماً چهره یک مدعی را به خود گرفت. حالا شاگردان رأفت در مصاف با حریف پایین جدولی خود انگیزه دو چندان برای پیروزی دارند این در حالی است که قشقایی هر هفته امتیاز از دست می‌دهد تا شاید در ادامه، کارش برای بقا را سخت کند. شاگردان هرمزی که هفته قبل مقابل گل ریحان متوقف شدند حالا محکوم به پیروزی در بازی امروز هستند و با توجه به جایگاه آنها در جدول حتی یک امتیاز هم دردی از این تیم دوا نمی‌کند. قشقایی اگر ببازد شاید به انتهای جدول سقوط کند. 

پارس جنوبی جم- استقلال ملاثانی
پارسی‌ها با یک برد می‌توانند شرایط بسیار خوبی پیدا کرده و از کورس عقب نمانند. تیم نصرتی در هفته‌های اخیر پرفراز و نشیب بوده و هفته قبل هم مقابل قعرنشین جدول یعنی نود ارومیه بازی را واگذار کرد و به نظر می‌رسد برای بازی خانگی این هفته مصمم به پیروزی باشد هر چند حریف آنها استقلال ملاثانی است که غیر قابل پیش‌بینی نشان داده و همین امر کار شاگردان نصرتی را در این بازی دشوار می‌کند. 

رایکا بابل- فجرسپاسی شیراز
از حساس‌ترین بازی‌های این هفته را در شمال شاهد هستیم. رایکا با دست‌نشان با وجود همه مشکلات حالا برای صعود می‌جنگد. این تیم در شرایطی میزبان بازی با فجرسپاسی است که شاید در بابل به میدان نرود. رایکا هفته قبل مقابل شاهین بوشهر متوقف شد درست مثل حریف امروز آنها یعنی فجرسپاسی که هفته قبل نتوانست از خیبر خرم‌آباد ۳ امتیاز را بگیرد. با توجه به موقعیت نسبتاً خوب دو تیم، بازنده این بازی ضرر زیادی خواهد کرد و چند پله سقوط می‌کند. 

ملوان انزلی- خوشه طلایی ساوه
تزلزل ملوان در دو، سه هفته اخیر این تیم را به شدت از بالای جدول دور کرده اما نزدیکی امتیاز تیم‌ها می‌تواند بار دیگر شاگردان مازیار زارع را به بالای جدول ببرد. هر نتیجه‌ای جز پیروزی برای قوی سپید انزلی فایده‌ای ندارد و آنها محکوم به برد مقابل خوشه طلایی هستند. این در حالی است که حریف آنها رفته‌رفته خود را از انتهای جدول دور کرده و با چند برد خانگی کم‌کم به نیمه بالای جدول فکر می‌کند. 

آرمان‌گهر سیرجان- گل ریحان البرز
هر دو تیم موقعیت متزلزلی در جدول دارند و از دست دادن امتیاز شاید این موقعیت را بدتر هم بکند. سیرجانی‌ها با قاسم شهبا پرفراز و نشیب بودند و هفته قبل هم در دربی کرمان به مس باختند و برای اینکه از منطقه خطر دور شوند باید حریف پایین جدولی خود را شکست دهند این در حالی است که گل ریحان البرز با اصغر مازیار هنوز نتوانسته به ثبات برسد و به دنبال کسب اولین پیروزی با این مربی است تا از جمع فانوس به دستان جدا شود. 

چوکا تالش- نود ارومیه
شاید یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته باشد. چوکا با علی لطیفی همچنان خطر سقوط را احساس می‌کند و اگر در بازی‌های خانگی نتواند به پیروزی برسد کارش دشوار می‌شود. این تیم میزبان نود ارومیه است که در دو هفته اخیر دو پیروزی کسب کرده و با این دو برد روحیه خوبی گرفته است. یک پیروزی دیگر می‌تواند نود را از قعر جدول جدا کند و همین عامل انگیزه شاگردان عزیزی را برای پیروزی در بازی ۳ امتیازی آنها بیشتر می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی