نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
داریوش شجاعیان: این همه انتقاد از استقلال طبیعی نیست
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هافبک تیم استقلال گفت: به نظرم انتقاد اگر هم صورت می گیرد باید منصافانه باشد. این همه انتقاد طبیعی نیست. به نظرم در این مسائل شیطنت هایی وجود دارد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ داریوش شجاعیان در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

*ما در دو بازی اخیر بدشانسی هم آورده ایم. اینگونه نبوده که فرصتی نداشته باشیم. در هر دو بازی گذشته دو تیمی که مقابل ما بازی کردند فوتبالی کاملا تدافعی با برنامه ضد حمله داشتند. فیلم بازی موجود است. سایپا یک موقعیت روی دروازه ما داشت و نفت مسجد سیمان هم همینطور. در این هفته ها کدام تیم به نفت در مسجد سلیمان فشار وارد کرده؟ اما ما ۳ بار به تیر آنها زدیم. شاید انتقاد از نوع بازی استقلال کمی واقعی باشد ولی خیلی جاها بی‌ انصافی می شود. 

*کدام تیم است که در این ۱۳ هفته نوسان نداشته و فوتبال هجومی بازی کرده؟ اگر چنین تیمی وجود دارد چرا ما صدرنشین لیگ هستیم؟ هر تیمی هجومی بازی کرده ضعف های دیگری داشته و روی جایگاهش در جدول اثرگذار بوده است. کدام تیم در ایران می تواند مقابل تراکتور به آن خوبی فوتبال بازی کند؟ هر تیمی ۳ گل به تراکتور در تبریز می‌زد کلی سر و صدا راه می انداخت اما ما از این کارها نکردیم.در سیرجان و مشهد هم برنده شدیم کاری که خیلی از تیم ها نمی توانند انجام دهند. شما همین نفت آبادان را ببینید که چه نتایجی گرفته است اما به خاطر یک مساوی از ما انتقاد شد. به نظرم انتقاد اگر هم صورت می گیرد باید منصافانه باشد. این همه انتقاد طبیعی نیست. به نظرم در این مسائل شیطنت هایی وجود دارد.

*این درست نیست که کار و تلاش یک مجموعه با چند حرف ساده زیر سوال برود. محمود فکری از روزی که به استقلال آمده برای همه اعضای کادر فنی شرح وظایفی گذاشته که ما در تمرینات شاهدش هستیم. در همین بازی گذشته سیستم تیم عوض شد و بعد از ۱۲ هفته با یک سیستم جدید مقابل نفت آن هم در خانه حریف بازی کردیم. تا آنجا که آمار را به من دادند بیش از ۶۰۰ پاس در این مسابقه دادیم، در نیمه دوم بارها از چپ و راست روی دروازه حریف توپ ریختیم، اسم این کار برنامه نیست؟ گلی که زدیم روی برنامه نبود؟

*در تیم ما آقایان فکری، مرفاوی، عمران زاده، برهانی، قربانعلی پور و بقیه هر کدام برای خودشان رزومه ای دارند. هر کدام از این نفرات در تیم های دیگر عصای دست سرمربی می شدند. این نفرات هر کدام نزدیک به یک دهه برای استقلال بازی کرده اند و روزهای خوب و بد زیادی را تجربه کردند پس وقتی چنین مربیان سرد و گرم چشیده ای داریم نباید به راحتی همه چیز زیر سوال برود.  تاکید می کنم انتقاد اگر هم صورت می گیرد باید سازنده باشد نه اینکه تخریب کند. تیمی که از هفته اول خودش را به هر شکلی مدعی اصلی قهرمانی نشان داده شایسته این همه انتقاد نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Blue Love IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    خبرورزشی جدیدا سایتتون مشکل پیدا کرده.. چون کامنت ها دیر انتشار داده میشن... هم کد امنیتی و ارسال نظر مشکل داره! امیدوارم سریع حل بشه.. سایتتون خوبه فقط امیدوارم کامنت های بی ربط رو سانسور کنه...
  • تاج آسیا IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    داریوش خان شیطنت کجا بود، تخریب چیه؟ درسته که شما بازیکنان باید تابع کادر فنی باشین ولی قبول کن رسیدیم به نیم فصل، فکری هنوز نتونسته ترکیب تیم رو بدست بیاره، نمیشه که تا آخر فصل هر دفعه یه جور تیمو ارنج کرد و دائم گفت تخریب نکنین انتقاد کنین!!بهتره مدیران تا دیر نشده و فرصت قهرمانی از دست نرفته، قرارداد قلعه‌نویی رو برای نیم فصل دوم رسمی کنن. فکری برای تیمهای رده دهم به پایین جدول خوبه نه تیمی که بدنبال قهرمانی هس
  • لنگی کیسه کش با دقدقه IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    1- اینکه تیم خوب تمرین نمیکنه معضل چندسال استقلاله ، علی خطیر متوجه این ایراد شد و با اومدن استراماچونی این مشکل اساسا حل شد ولی باهوش تر از بقیه ، وزیر لنگی و دارودسته اش بودن که پی به این موضوع بودن و استراماچونی رو فراری دادن 2- تیم زیاد خوب بازی نمیکنه ولی همین تیم توی تبریز 3 تا به تراکتور میزنه و توی مسجد سلیمان کلی موقعیت گل داره و 3 تا هم به تیر میزنه و ازطرفی موقعیتی به حریف نمیده .... لنگ هم جلوی فولاد و ماشین اصلا خوب نبود . فولاد خیلی سرتر بود و دوتا به تیر میزنه و ماشین سازی ته جدولی هم توی یه بازی پایاپای دقیقه 93 گل میخوره و لنگ به الومینم هم میبازه و لی در مطیوعات و رسانه ها و سایت ها یه کلام و مطلب انتقاد امیزی از یحیی و لنگ دیده میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مطمئنا ن . پس تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی