نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
۰ |
۰
جوسپ ماریا بارتومئو: قرارداد افشا شده، شوخی نیست!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس پیشین باشگاه بارسلونا این موضوع را که او عامل انتشار جزئیات قرارداد نجومی لیونل مسی بوده است، رد کرد.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ انتشار جزئیات قرارداد لیونل مسی با بارسلونا توسط روزنامه «موندو ‌دپورتیوو» اسپانیا که فاش کرد این بازیکن آرژانتینی از سال ۲۰۱۷ تا پایان قراردادش در سال ۲۰۲۱ رقمی بالغ بر ۵۵۵ میلیون یورو حقوق و پاداش خواهد گرفت، جنجال بزرگی در دنیای فوتبال به راه انداخته و واکنش‌های متفاوتی نسبت به این موضوع صورت گرفته است. در حالی که برخی پرداخت چنین رقمی را حتی به مسی در وضعیت مالی بحرانی باشگاه بارسلونا نادرست می‌دانند، برخی دیگر او را به خاطر خدماتش و افتخارآفرینی‌هایی که در نوکمپ انجام داده است، کاملاً لایق این حقوق و پاداش‌ها دانسته‌اند. در این میان بازار شایعات هم درباره عوامل افشای مفاد قرارداد مسی داغ بوده و در یکی از آنها خوسپ ماریا بارتومئو رئیس مستعفی باشگاه بارسلونا عامل انتشار این قرارداد معرفی شده است، موضوعی که خودش آن را رد می‌کند.

بارتومئو در گفت‌وگوی زنده با برنامه تلویزیونی Esport۳ اسپانیا در واکنش به متهم شدنش به افشای جزئیات محرمانه قرارداد مسی گفت: این یک مسئله بسیار جدی است و افشار جزئیات قراردادهای حرفه‌ای بازیکنان کاملاً غیرقانونی است. حرف زدن در تلویزیون و متهم کردن این و آن کار آسانی است، اما اینجا دیگر جای شوخی کردن نیست، چون اینطوری کار به دادگاه و مقامات قضایی کشیده می‌شود. بدون شک، لئو استحقاق حقوقی که می‌گیرد را دارد، هم از نظر حرفه‌ای و هم از جنبه مسائل تبلیغاتی و بازرگانی و اگر دردسرهای به وجود آمده در نتیجه شیوع کرونا برطرف شود، بارسلونا بدون هیچ مشکلی می‌تواند این رقم را به او بپردازد.

انتشار جزئیات قرارداد مسی، خشم مسئولان باشگاه بارسلونا و خود این بازیکن را به همراه داشته است و هر دو طرف وکلای خود را برای شکایت از عوامل این ماجرا مأمور کرده‌اند. گفته می‌شود که بارتومئو یکی از کسانی است که مسی قصد دارد از آنها شکایت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی