واکنش فدراسیون فوتبال به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس دپارتمان روابط بین الملل فدراسیون فوتبال درباره بسته شدن پنجره نقل و انقالاتی باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ روز گذشته (۱۲بهمن) فرصت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب ماریو بودیمیر به اتمام رسید و با توجه به اینکه تاکنون مبلغ ۴۷۵ هزار یورویی مطالبات وی و سود این مبلغ  تاکنون تسویه نشده مباحث زیادی درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی سرخ پوشان مطرح شده است.

حمیرا اسدی، رئیس دپارتمان روابط بین الملل فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا تاکنون ایمیلی از سوی فیفا مبنی بر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال ارسال شده است، اظهار داشت: روز گذشته فیفا تعطیل بود و تاکنون هم چنین نامه ای از سوی فیفا دریافت نکرده ایم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیدرضا US ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    بودیمیر همون مهاجمی بود که برانکواز کرواسی با وجود داشتن سی و چهار سال سن قرارداد پانصدهزار دلاری بسن پرسپولیس و قرار داد بعدیش بیست و پنج هزار دلار هست با تیم جدیدش منظورتونه؟ اونوقت این بهتر از منشا بود؟
    • رحمان تاجی اصیل IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      نفرمایید آقا!! لطفا صاحت پاک و مقدس برانکو رو زیر سوال نبرید!! بودیمیر خدمات شایانی به فوتبال این مملکت کرد پونصدهزار یورو (معادل پرداختی یکسال به شیخ دیاباته با تبدیل به دلار!!).. جناب آقای برانکو اصلا توی انتخاب کمپ و بازیکنا اوکراینی و همینطور قرارداد سنگین گولچ با صفر ثانیه بازی و دریافت کامل قرارداد!!! اصن برانکو هی میگفت من مقابل ظلم و فسادم ولی به زور حق دلالی رو میکردن تو جیب کتش
  • مولر از برلین DE ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    جالبه پنجره پرسپولیس همیشه بسته می شود. و صدایی از هیچ ارکانی شنیده نمی شود . و پرسپولیس همیشه از این ناحیه ضرر دیده .مثل قضیه النصر که تیم را به حاشیه بردند تا فینال را از دست بدهیم. یا با برانکو هم این جوری شد فینال اسیا! الان هم موقع یارگیری اصلا کسی جوابگو نیست. ولی استقلال همیشه با امداد غیبی پول می دهد . پول استرا از حالا اماده شده! اقای سمیعی نقش شما به عنوان مدیر چی هست. چرا ساکت ارام نشستید تا این اتفاق بافتد. از روز اول گفتم شما به درد ما نمی خورید . !! این تیم عمدا نابود کردند.عمدا.!پول ملیچ داده شد شیخ اماده هست شفر داده شد .... اقای سمیعی از وزارت سوال کن این دو تا تیم مال یک وزارت هست. !!
    • رحمان تاجی اصیل IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      بله کاملا این حرف شمارو که که پیروزی همیشه با پنجره بسته رو میشه با دوره قبل جام باشگاه های آسیا سنجید که هر دو تیم استقلال و پیروزی از طرف فیفا پنجره هارو بسته بودن و تیم خاص با سندسازی ارکان فدراسیون تونست بازیکنای جدیدشو ثبت کنه و استقلالی که پنجره ش بسته بود مجبور شد با همون نفرات و بدون تزریق بازیکن جدید پای به مسابقات بزاره.. خدا پدره رسول پناه رو بیامرزه که گفت تو قضیه ثبت بازیکنا جدید فدراسیون فوتبال نقش اصلی رو ایفا کرد و واسه تیم حکومت تدبیر و امید باریکنا رو ثبت کرد واسه استقلال پنجره بسته موند!!! لطف کنید بجای اظهار لطف توی نظراتذبرید دقیق ویدیو رسولپناه رو گوش کنید تا متوجه بشید این سازمان ورزش چه کارا که واسه این تیم خاص نکرده و کلا قانون رو هم در خدمت این تیم درآورده
    • نادی الکیسه AT ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      برای رحمان تاجی: جناب کیسه کش! شما هنوز به آن درجه از درک نرسیدید که از نام جعلی و زوری و تحمیلی پیروزی استفاده نکنید؛ نام جعلی پیروزی سالها پیش به پرسپولبیس تحمیل شد؛ استفاده مجدد از نام پیروزی نشانه کری خوانی نیست! بلکه بیانگر بی فرهنگی محض است! در ضمن فعلا نام تیم شما اسنقلال است نه تاج!!! این را خوب بدانید! کری خوانی لنگ و کیسه زیاد مهم نیست!! ولی پیروزی نامی جعلی و زوری بود که ما هرگز زیر بار آن نرفتیم! ولی شماها خیلی راحت با نام استقلال کنار آمدید!!؟؟؟؟ تقصیر خودتان است!! شما وقتی که در هر شرایطی برای رقیب کوچکترین و حرمت و احترام قایل نیستید؛ ارزش آن را هم ندارید که کسی جوابتان را بدهد و لایق حرمت و احترام هم نیستید ! محض اطلاع!
    • مولر از برلین DE ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      در جواب رحمان کاجی. استقلال کی از طرف فیفا کسر امتیاز شده. پرسپولیس سه بار کسر امتیاز شده.اون هم هر بار 6 امتیاز!! پول شفر را کی داد. نقدا!!
  • shahin IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    به نظر من پیروزی اسم قشنگتری بود حداقل اسم فارسی بود ولی خوب اشکالش این بود که اگه تیم بد بود به راحتی با یه جابجایی حروف میشد پیزوری ....لی اسمه مهم نیست مهم اصالت وقهرمانی تو اسیا که شما با انواع واقسام اسمها شاهین پیکان پیروزی وپرسپولیس وبیش از نیم قرن خنوز در حسرتش هستید ما اصلا کیسه دوچرخه تاج استقلال هر چی هست دو تاجام قهرمانی و دو تاستاره اسیایی خوشگل تو باشگاه داریم کاری که شما با تمام اسطوره هاتون تا الان نتونستید در ضمن افتخار نیست پرسپولیس یک وازه بیگانه یونانیه واونم اسمیه اسکندر مقدونی یونانی وقتی تخت جمشیدو به اتش کشید این اسمو روش گذاشت مشکل این مملکن اینه که با اسمهای فارسی مشکل داریم مثل تاج کیان ..ولی واز های بیگانه به راحتی وارد فرهنگ ما میشن پرسپولیس معادل یونانی وازه تخت جمشیده افتخاری نداره
  • shahin IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    هنوزدوروز نشده خاص ترین فدراسیون فوتبال تاریخ فوتبال ایران برای خاص ترین تیم فوتبال ایران دست ودلش لرزید البته همش کار سلطان مسعوده نگران نباشید اگه هم محروم بشه چندتابازیکن میگیرن تاریخ ثبت قراردادشو میزنن قبل از تاریخ بستن پنجره بالاخره نورچشمی باباست دیگه...اگه فدراسیون فوتبال عزیزیمون که انقدر پیگیر تر وخشک کردن این نورچشمیه پیگیر مسایل ومشکلات تیم ملی بود فاجعه ویلومتس و این وضعیت اسفناک رو برای تیم ملی نداشتیم خدا حفظت کنه حمیرا جان در کناره حیدر جان(بهاروند) سهیل جان(مهدی) و مهمد مهدی (نبی) ودیگر عزیزان فدراسیون فوتبال پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی