محمود خوردبین: هنوز در شوک فوت مهرداد میناوند هستم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرپرست قدیمی پرسپولیس گفت: مهرداد پسر شوخ و پرانرژی بود. همیشه و هرجایی حضور داشت لبخند و شادی با خودش به همراه می‌آورد. من را هم تلفنی سرکار گذاشت و کلی با هم گپ زدیم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ پرسپولیس در یک روز سخت و نفسگیر موفق شد از سد ماشین‌سازی تبریز بگذرد. یکی از بیندگان تلویزیونی این بازی «محمود خوردبین» سرپرست قدیمی پرسپولیس بود که... 

محمود خان! بازی پرسپولیس و ماشین‌سازی را دیدید؟
باور کنید من هنوز در شوک فوت مهرداد (‌میناوند) هستم. اصلاً باور نمی‌کنم او از جمع ما رفته است. 

هفته گذشته به ما گفتید چندی پیش به شما زنگ زده و با تقلید صدای علی پروین سرکارتان گذاشته است؟!
بله، مهرداد پسر شوخ و پرانرژی بود. همیشه و هرجایی حضور داشت لبخند و شادی با خودش به همراه می‌آورد. من را هم تلفنی سرکار گذاشت و کلی با هم گپ زدیم. اصلاً فکرش را نمی‌کردم به این شکل و...  

عجیب آنکه پرسپولیس در دقیقه ۲۵ گل زد که شماره پیراهن مهرداد میناوند بود؟
خدا رحمتش کند. مهرداد واقعاً پرسپولیسی بود. همیشه روی تیمش تعصب داشت و حتی شوخی هم می‌کرد و کری می‌خواند به خاطر پرسپولیس بود. برای من هم جالب بود پرسپولیس در دقیقه ۲۵ گل بزند. 

تصورش را می‌کردید ماشین‌سازی حریف سرسختی شود؟
ماشین‌سازی فصل گذشته هم تیم سرسختی بود و ما را اذیت کرد. خدا را شکر بچه‌ها موفق شدند ببرند چون به این برد خیلی نیاز داشتند. در واقع پرسپولیس برای ماندن در کورس قهرمانی به این پیروزی خانگی نیاز داشت. 

ماشین‌سازی هم نمایش خوبی ارائه داد. قبول ندارید؟
چرا، ماشین‌سازی خوب بازی کرد. البته اگر بعد از گل اول بچه‌ها دنبال گل دوم می‌رفتند و یک مقدار اشباع نمی‌شدند، شاید این‌طور سرنوشت بازی به دقیقه ۳+۹۰ کشیده نمی‌شد. 

یحیی گل‌محمدی هم دقیقاً همین حرف را زد؟
حق با یحیی است. بازیکنان پرسپولیس باید بعد از زدن گل اول به فکر زدن گل دوم باشند. در بازی با آلومینیوم اراک هم تیم ما گل اول را زد ولی بعد اجازه داد حریف روی دو ضربه ایستگاهی دروازه پرسپولیس را باز کند. خدا را شکر این بار ما به پیروزی رسیدیم. 

درباره گل احمد نوراللهی چه صحبتی دارید؟
احمد پسر باشخصیت و خوش‌اخلاقی است. این بچه فوتبالیست باکیفیت و فنی است. گلی به ماشین‌سازی زد که کار هر فوتبالیستی در ایران نیست. شما دیدید چطور توپ را با سینه استُپ کرد و چه شوتی زد. احمد البته سابقه زدن گل‌های قشنگ و زیبا را دارد. 

این بار او در خط میانی و پُست اصلی خودش بازی کرد.
در دیدارهای قبلی دست یحیی گل‌محمدی خالی بود و به همین خاطر احمد را جلو برده بود. اگر دست سرمربی پرسپولیس باز باشد حتم بدانید از احمد سرجای خودش استفاده می‌کند. 

پنج‌شنبه پرسپولیس باید با دیگر تیم تبریزی یعنی تراکتور بازی کند. این مسابقه را چطور ارزیابی می‌کنید؟
هرچند بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود اما شک نکنید مسابقه سختی خواهد شد. تراکتور می‌خواهد برنده این مسابقه باشد اما مطمئن هستم یحیی گل‌محمدی و مربیان پرسپولیس با یک آنالیز خوب به مصاف این تیم خواهند رفت. تجربه یحیی و بازیکنان پرسپولیس در این دیدار خیلی تعیین‌کننده خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی