جشن قهرمانی هواداران پالمیراس با طعم کرونا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جشن قهرمانی پالمیراس در کشور برزیل حاشیه‌ساز شده، چرا که این کشور یکی از کشورهایی است که بیشترین کشته ویروس کرونا را داشته.

خبرورزشی/ فوتبال جهان؛ بعد از قهرمانی پالمیراس در رقابت‌های کوپا لیبرتادورس آنهم در ورزشگاه ماراکانا، هواداران پالمیراس قوانین فاصله اجتماعی را نادیده گرفتند و در گروه‌های بزرگ خیابانی گردهم آمدند تا پیروزی چشمگیر تیم محبوب‌شان را جشن بگیرند.

این بازی به خاطر شرایط کرونا در برزیل فقط ۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه ماراکانا داشت. اما حضور اندک هوادار پالمیراس مانع از پایکوبی هواداران‌شان در شهر سائوپائولو نشد. علیرغم محدودیت‌های قرنطینه‌ای هواداران بسیاری بدون ماسک در آغوش همدیگر با رقص و شادی در خیابان نشان می‌دادند قهرمانی پالمیراس از کرونا برایشان مهمتر است. با بازگشت تیم به خانه هم در ساعات اولیه آتش بازی به راه افتاد. این درحالی است که بر اساس آمار دانشگاه جان هاپکینز تاکنون ۹ میلیون و ۱۷۶ هزار و ۹۷۵ مورد تایید شده کووید-۱۹ در برزیل با ۲۲۳ هزار و ۹۴۵ مورد مرگ ناشی از این ویروس وجود داشته است. این را باید اضافه کرد که برزیل دومین تعداد کشته در جهان را از ویروس کرونا دارد. حتی حضور پلیس در اطراف ماراکانا افزایش یافته بود و مقامات نگران بودند هواداران برای جشن قهرمانی بیرون و درخیابان تجمع کنند.

پالمیراس از سال ۱۹۹۹ موفق به کسب کوپا لیبرتادورس نشده و حالا با این قهرمانی تاریخی راهی جام جهانی باشگاه‌ها در قطر می‌شود. در شبکه‌های اجتماعی این باشگاه پیروزی خود را به همه خانواده‌هایی که عزیزان خود را از دست داده‌اند و کسانی که هنوز در نبرد با کرونا هستند تقدیم اما هواداران‌شان چنین چیزی را در عمل رعایت نکردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی