نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
رحمان احمدی محروم، پیروز قربانی جریمه و نیمکت قلعه‌نویی اخطار گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جدیدترین آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد که شاید مهمترین رأی آن محرومیت مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان باشد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ با توجه به گزارش مقام‌های رسمی دیدار تیم‌های سپاهان و فولاد خوزستان و با توجه به تخلف رحمان احمدی مربی تیم سپاهان مبنی بر توهین به مقام رسمی مسابقه (داور) و مستند بر ماده ۵۵ مقررات انضباطی وی به یک جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم می‌شود. محرومیت احمدی قطعی و جریمه وی قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

با توجه به گزارش مقام‌های رسمی دیدار تیم‌های سایپا و صنعت نفت آبادان و با توجه به تخلف پیروز قربانی مربی تیم سایپا مبنی بر اهانت به بازیکنان حریف و عدم رعایت اصول کلی رفتار و مستند بر مواد ۵۱، ۵۴ و ۱۱۷ مقررات انضباطی وی به توبیخ کتبی و پرداخت مبلغ سه میلیون تومان جریمه نقدی محکوم می‌شود. این محرومیت قطعی است.

در ادامه با توجه به گزارش مقام‌های رسمی دیدار گل‌گهر سیرجان - استقلال تهران، آرا ذیل اطلاع‌رسانی می‌شود:

باشگاه گل‌گهر سیرجان به دلیل سوءرفتار تیمی (اخذ هفت اخطار و اخراج) و مطابق ماده ۵۸ و ۱۱۷ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

باشگاه گل‌گهر سیرجان به دلیل رفتار غیرورزشی و بدرفتاری در قبال داور توسط کادر فنی مطابق ماده ۵۵ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدیدنظر است.

جلال امیدیان مربی تیم گل‌گهر سیرجان به دلیل بدرفتاری در قبال داور منجر به اخراج مطابق ماده ۵۵ مقررات انضباطی به پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

همچنین با توجه به سابقه اعتراضات متعدد کادر فنی تیم گل‌گهر در مسابقات مختلف به این باشگاه اخطار می‌شود چنانچه گزارش دیگری در این زمینه ارسال شود با تنبیهات شدیدتری روبه‌رو خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حاجی IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    پیروز قربانی فنی ترین مربی (فحاش) لیگ بیستم،لنگیایی که بله بله پیروز قربانی رو میکردین حالا بزنید کف قشنگه رو،این کاراش رو تایید میکنید؟!
  • حمید علوی CA ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    هنوز امیرمافیا رو نشناختن. واقعن انتظار داشتیم بیشتر از اخطار بهش بدن؟! چقدر ساده هستین اگه چنین انتظاری داشتین!. هنوز نمیدونین امیرمافیا چرا امیرمافیا شده.
  • علیمحمد US ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    خوبه از فردا هرکی هرچی دلش خواست از بالا تا پایین فدراسیون فوتبال را بگه و سه میلیون بده بره باشگاه پیروز کی به بازیکنان تیم رقیب توهین کرد اون به شما توهین کرد و از فردا قلدرتر هم میشه این همون خطر درست شدن مافیا میباشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی