نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شانس شیخ دیاباته برای نساجی کم شد 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال اینکه محمود فکری بتواند از وجود آقای گل فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر در جدال این هفته مقابل نساجی استفاده کند، کمتر از قبل شده است.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ استقلال در حالی تمرین کرد که شیخ دیاباته نتوانست در زمین چمن حضور پیدا کند و وقت خود را در فیزیوتراپی سپری کرد. در همین راستا پیش از آغاز تمرین بدنسازی عصر دوشنبه آبی‌پوشان، بازیکنان از وضعیت ایجاد شده برای دیاباته به شدت ناراحت بودند و تأکید داشتند با توجه به شرایط فوق، شانس این بازیکن برای آنکه روز جمعه مقابل نساجی وارد زمین شود، کاهش پیدا کرده است. 

یکی از نگرانی‌های بزرگ استقلالی‌ها این است که شیخ دوباره به خاطر مصدومیت حدود یک ماه را دور از میادین سپری کند. اتفاقی که طی 16 ماه گذشته چند مرتبه برای این بازیکن رخ داده و دود آن به چشم استقلال رفته است. 

آخرین گلزن 
نکته دیگر در رابطه با شیخ دیاباته و نساجی این است که آخرین گل استقلال توسط همین بازیکن وارد دروازه نماینده لیگ برتری استان مازندران شد. استقلال و نساجی آخرین مرتبه مرداد امسال به مصاف یکدیگر رفتند و حریف مازنی با هدایت محمود فکری توانست استقلال را در ورزشگاه آزادی با تساوی یک- یک متوقف کند. تک‌گل آبی‌پوشان در آن مسابقه توسط دیاباته از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید؛ مهاجمی که شاید روز جمعه نتواند وارد میدان شود و چاره‌ای جز تماشای مسابقه از روی سکو نداشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی. US ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    پول این بیچاره را بدهید به خدا سه سوته درمان پیدا می کند چون مشخص شده اسکناس خونش پایین می آید سریع مصدوم می شود
  • hamed IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    دائم المصدوم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی