نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
۱۲ |
۵
فرشید اسماعیلی: آقای محمود فکری حرفی را زد که واقعیت است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: به نظر من این نوع رفتارها با فکری و اعضای استقلال بهترین فرصت را در اختیار رقبا قرار می‌دهد تا از ضعیف شدن ما استفاده کنند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ فرشید اسماعیلی در خصوص صحبت‌های تندی که محمود فکری در برنامه فوتبال برتر زد، گفت: آقای فکری حرفی را زد که واقعیت است. وقتی او می‌گوید از سرمربیگری تیم لذت نبردم یعنی فشار زیادی را تحمل کرده است. این نشان می‌دهد او اذیت شده و به جای حمایت تخریب شده است. خود او هم اعتقاد داشت استقلال زمان کمی برای آماده سازی داشته ولی وقتی تیم صدرنشین بازی ها است نباید اینگونه به مجموعه ما حمله شود. مثلا حرفی که آقای فکری در مورد گل های دربی زد کاملا درست بود. برنامه ما در تمامی بازی های فشار از دو جناح است، در دقیقه آخر بازی با پرسپولیس غفوری سانتر کرد، من با ضربه سر توپ را به قائدی رساندم و او گل زد اما همه گفتند خلاقیت فردی گل استقلال را رقم زد. این هم شد حرف؟ پس اگر اینگونه باشد تمام تیم‌های دنیا روی خلاقیت فردی گل می‌زنند چون بالاخره یک نفر ضربه آخر را گل می‌کند و باید گل به اسم او ثبت شود. این حرف‌ها بی انصافی است و کاری کردند که صدای همه در بیاید. به نظر من این نوع رفتارها با فکری و اعضای استقلال بهترین فرصت را در اختیار رقبا قرار می‌دهد تا از ضعیف شدن ما استفاده کنند.

اسماعیلی در پایان گفت: از ته دل برای علی انصاریان که روی تخت بیمارستان است آرزوی سلامتی می‌کنم. امیدوارم مردم دعا کنند که وی سلامتی‌اش را به دست بیاورد. به عنوان عضوی کوچک از خانواده استقلال برای انصاریان آرزوی تندرستی دارم و لحظه شماری می‌کنیم خبری خوب در مورد وی بشنویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 4 در 6 IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    کلي کارشناس ميگن داوري به نفعتون بود شما ميگي نه خخخخخخخ
  • دامون IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    آقاي اسماعيلي حرف من هوادار اين هستش كه اگر توي تمرينات كار ميكنين چرا طبق مثال خودتون توي همون بازي دربي فقط يه موقعيت داشتين و بازي رو داده بودين به قرمزا؟؟؟؟ تيمي كه توي تمرينات كار ميكنه حداقل ده تا موقعيت بايد ايجاد كنه تا بالاخره يكيش گل بشود يا نشود كه مهم هم نيست!! مهم اينه اون تاكتيك كار شده توي تمرين رو هوادار ببينه و متوجه بشه تيم داره روي يه تاكتيك يا پلني داره بازي ميكنه!! مشكل اينه كه توي هيچ يك از بازيهاتون من هوادار اينو نميبينم!! اگر تمرين ميكنين پس مشكل شما بازيكنها هستين كه خودم اعتقاد به اين ندارم ولي مجموعا اگر هم تمرين ميكنين كادر فني اون دانش رو نداره كه تيم رو به يه تاكتيك منسجم برسونه و شكل بده به بازي تيم!! كادر فني اگر مربيگري بلد باشه بايد انواع تاكتيكها رو با تيم كار كنه و براي هر بازي پلن خودشو داشته باشه، چيزي كه داره نيم فصل ميشه و من هوادار هنوز چيزي رو نديديم و بدتر دارم ميبينم تيم توي زمين با هرج و مرج فقط توپ بازي داره ميكنه نه فوتبال....
    • حمید علوی CA ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      دامون جان داداش گلم،بیشتر اوقات کامنتهات رو‌میخونم.دمت واقعن گرم که تیمت برات خیلی مهمه.داداشم مطمئن باش فارغ از اینکه ما هوادارا چه کسی رو برای مربیگری یا مدیریت تیممون دوست داریم و قبول داریم یا نداریم، واقعن وظیفه ی ما نیست که با انتقادهای فنی دائمی آرامش روانی و روحی تیممون رو به هم‌بربزیم چون انتقاد فنی هوادار حتی اگر از نظر فنی درست باشه،نه تنها تاثیر مثبت نمیذاره که بسیار مخربه.بازیکنا و مربیها با خوندن مطالب هوادارها از اونا درس نمیگیرن، فقط روحیه شون خراب میشه،همین. ضمن این که واقعیت اینه که بنده ی هوادار که کارشناس مجرب و مطلع فوتبال نیستم که. رفیق گلم واقعأ عالی میشه اگر هوادارایی مث شما که خیلی پیگیر تیم هستن، تا روز آخر پشت بازیکن و مربیانی که صادقانه زحمت میکشن و آدمای سالمی هستن، وایسن. بنده هم طی ۴۰ سال هواداری خیلی مسائل بنظرم ایراد داشت منتها تیم و کادرفنی رو حمایت میکردیم( غیر مسائل مالی و مافیا بازی و این چیزا البته). نمیدونم واقعن اگر بعضی از هوادارای هموطن جای هوادارای رئال و منچستر بودن چیکار میکردن.منچستر ۸ ساله که هیچ رتبه ای نمیاره، رئال به تیمای دسته ۳ میبازه.
  • حمید علوی CA ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    قبلن هم‌ عرض کردم، دقیقا مشابه سناریو و برنامه ای که برای شادروان حجازی و پرویزخان مظلومی اجرا شد الان داره برای کادر فعلی استقلال اجرا میشه ، با این تفاوت که اینبار فضای مجازی هم کمک فتنه انگیزان میکنه. البته اگه هوادار آگاه و باهوش باشه، عملکرد فضلی مجازی عکس میشه و نقشه ها ‌و اردوگاه فتنه انگیزان رو به هم میریزه.
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      من می بخشید دخالت می کنم ولی سایه سنگین استراماچونی بدجور مربی های داخلی استقلال رو اذیت می کنه کار به سناریو و.... نیست استقلال استراماچونی خیلی خوب بازی می کرد و ایشون با فسخ سریع استقلال رو وارد بحران بزرگی کرد و همچنان این موضوع داره استقلال و فکری رو اذیت می کنه !!!؛ بماند که به من باشه می گم اصلا اومدن‌آقای استراماچونی اونم در حالی که باشگاه استقلال کلی مشکلات مالی داره و درآمدی هم از لیگ و آسیا به خاطر ناکامی هاش کسب نکرده اشتباه‌ محض بود خصوصا‌اینکه ایشون مربی اینتر بودن !!!! امکانات و .... اینتر کجا ، استقلال کجا !!!!!! بعد توقع داشتن استرا می موند !!؛ وقتی نه امکانات استقلال داره نه پرداختی ها در ایران منظمه برای چی بمونه ؟!!! مقایسه ایشون‌با برانکو هم اشتباهه برانکو قبل از پرسپولیس دو، سه سال ایران کار کرده بود و می دونست مشکلات مدیریتی وجود داره و باید کنار بیاد برای همین محرومیت دوپنجره ای رو تحمل کرد و البته کمبود بازیکن رو‌هم همینطور !!!؛ برانکو حتی صبرش از بعضی مربی های داخلی ما هم بیشتر بود انگار که برانکو از ما ایرانی ها ایرانی تر بود !!!!
    • حمید علوی CA ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      قطعن مسئله ی استرا موثره ستارگان جان، ولی هممون میدونیم که با وضعیت موجود عمرن استرا دیگه نمیاد (وضعیت مالی، امکانات، ...)، بنابراین نام بردن از استرا هم صرفا برای شل کردن موقعیت کادر فنی فعلی هست، وگرنه شک نکنید الان تمام بهانه هایی که گرفته میشه نهایتا به دو‌ گزینه میرسه: امیر مافیا و فرهاد قهر قهرو. موضوع هم فقط آقای فکری نیست، کسانیکه فتنه میکنن میدونن که اگر این کادر رو بزنن حداقل دو‌نفر رو برای چندین سال از میدون به در کردن: آقای مرفاوی و آقای فکری. در واقع با یه تیر دستکم دو‌ نشون زدنه.
  • abi NL ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    بی اعتنا به حاشیه سازان تلاش کنید تا روز به روز بهتر شوید ، استقلالی واقعی از شما حمایت خواهد کرد،به اندازه کافی هر سال با همین دست حاشیه ها ما را از قهرمانی دور کرده اند !! دیگر بس است، از تفرقه اندازان دوری کنید در هر لباس و مقامی و به امیده پیروزی بر کینه و نفرته دشمنانه استقلال.
    • حمید علوی CA ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      حرف نداری abi جان. دمت گرم
  • علی ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    توجیه نکن برادر . این استقلال اگه قایدی جرقه نزنه. در حد لیگ یک بازی می کند.محمود برای ما مربی بشو نیست .من هوادار شما را نمی خواهد. فقط مجیدی.
    • حمید علوی CA ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
      علی جون بیزحمت یه نیگا به لایک ها و دیسلایکها روی کامنت خودت و دوستانی مثل abi که مخالف شما فکر میکنن بنداز، بعد از طرف هوادارای استقلال صحبت کن !. بنظر بنده که کسی که دستش تا آرنج در ارز نیمایی (بیت المال) بوده و سه بار استقلال رو به هوای پول شیخهای حاشیه خلیج فارس رها کرده، دیگه جایی در استقلال نداره.
  • كيسه سوز IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    از مربى و بازيكن ٤ ساله بابت موفقيت هاى پرسپوليس دارن ميسوزن بقول بزرگى آب رو بريزيد جايى كه ميسوزه البته آب يخ و پماد سوختگى هم چاره درد اهالى كيسه نيست!!!!
    • اس اس IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      یعنی استقلالیا از اینکه بابا مسعودو همکاران 4 فصل پرسپولیس رو قهرمان کردن میسوزن !!!!!! اینکار که باید باعث سوختن شما لنگیا بشه البته تا زمانی که سرتون رو با آقای کبک زیر برف کردین متوجه هیچ چیز نیستین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی