نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
۴ |
۵
احمد مددی: سکوت من نشانه نارضایتی نیست
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال از ارائه فهرست بازیکنان جدید از سوی محمود فکری خبر داد و گفت که با توجه به آغاز نشدن فصل نقل‌وانتقالات با بازیکنی صحبت نکرده‌اند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ احمد مددی درباره اعتراض بازیکنان تیم فوتبال استقلال به عدم پرداخت مطالبات‌شان اظهار داشت: بازیکنان و کادر فنی حق دارند که مطالبات‌شان را بخواهند و قطعا باشگاه در تلاش است که هر چه زودتر درصدی از قراردادها را پرداخت کند.  شرایط اقتصادی کشور به گونه‌ای است که همه باشگاه‌ها را دچار مشکل کرده است و باشگاه استقلال نیز از این شرایط مستثنی نیست.  

«هر مشکلی را حل می‌کنیم، مشکل بعدی اضافه می‌شود.» وی با بیان این جمله افزود: بدهی‌های ارزی مانند نیکولای بودوروف را در پیش داریم و اکنون باید نزدیک به ۱۴۰ هزار یورو به این بازیکن بلغارستانی پرداخت کنیم و هیچ فرصتی هم نداریم. از ابتدای فصل سعی کردیم بیشتر موانع پیش‌روی استقلال را برداریم؛ از بحث مجوز حرفه‌ای‌گری گرفته تا پرداخت بخشی از قرارداد اعضای تیم.  

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص وضعیت نقل‌وانتقالات این تیم برای نیم فصل دوم خاطرنشان کرد: متأسفانه می‌شنویم که برخی از تیم‌ها اعلام می‌کنند باشگاه استقلال نمی‌تواند با بازیکنان تحت قرارداد ما مذاکره کند، در صورتی که ما با بازیکنی صحبت نکرده‌ایم. محمود فکری لیست بازیکنان مدنظر خود را داده، اما با توجه به اینکه هنوز زمان نقل‌وانتقالات زمستانی فرا نرسیده، از نظر اخلاقی درست نیست که با بازیکنی صحبت کنیم. اگر بازیکن مدنظرمان تحت قرارداد باشگاه باشد، به طور حتم با باشگاه او مذاکره خواهیم کرد. از طرفی، اعلام می‌کنیم که لطفا با نام استقلال بازار گرمی نکنند.  

مددی در خصوص اینکه سکوت او در ماه‌های اخیر در رابطه با حمایت از کادر فنی شائبه‌هایی را بوجود آورد، گفت: سکوت من، دلیلی بر عدم حمایت نیست. به جای اینکه در رسانه‌ها باشم، سعی کردم آرامش را به اعضای تیم، کادر فنی و باشگاه انتقال دهم. قطعا محمود فکری و کادر فنی استقلال مورد حمایت ما قرار داشته و دارند. استقلال مسابقات حساسی در ادامه لیگ برتر، آسیا و جام حذفی در پیش دارد و همه باید یکدل و منسجم به سمت موفقیت گام برداریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    با فکری تا ۱۴۱۰#
    • مانی IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
      خنده دار ترین حرف سال همینه که مددی میگه ما با بازیکن صحبت نمیکنیم بلکه با باشگاه بازیکن صحبت میکنیم استقلال امساا ۷-۸ تا بازیکن گرفت و باشگاه های اون بازیکنان ، از استقلال شکایت کردن .
  • شکارچی تاریکی IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    شما یه زمین تمرین خوب جور کن که ما از باتلاق زمین انقلاب خارج بشیم.. بعدا حمایت کن... ولی این مددی هرچی هست از سعادتمند و فتحی بهتره.... حداقل یه دوتا کار بلده.... جالبه الان مقصر اصلی قرارداد زیاد بازیکنا سعادتمند هست... چون قبل آسیا نصف شب قرارداد ها رو صد برابر کرد!
  • تاجی IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    اقای مددی.......با این کادر فنی نتیجه گیری ما توی اسیا خیلی خیلی بعیده....تیمی که فقط بخاطر خلاقیت فردی بازیکناش داره نتیجه میگیره نمیتونه موفقیت هاش ادامه دار باشه....به اقای فکری بگین بجای اینکه توی این برنامه و اون برنامه بره و کری بخونه و مصاحبه کنه کمی به تیمش برسه....ما دلسوزان این تیم هستیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی