نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
۱ |
۰
یحیی گل‌محمدی: روز سختی مقابل خط حمله تراکتور داریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به این نکته اذعان کرد، تیمش کار سختی مقابل خط حمله قدرتمند تراکتور خواهد داشت.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتور در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهارداشت: قبل از هر چیز برای علی انصاریان آرزوی سلامتی دارم. از مردم عزیز کشورم می‌خواهم برای سلامتی او دعا کنند تا ان‌شاءالله هر چه زودتر برگردد و در آغوش مادر عزیزش باشد. ما روزهای سختی را پشت سر می‌گذاریم و عزیزان زیادی را به خاطر بیماری کرونا از دست دادیم و برای همه بیماران آرزوی سلامتی می‌کنم.

وی افزود: بازی خیلی مهم و حساسی را در پیش داریم. مقابل تیمی بازی داریم که فوتبال خوبی را ارائه می‌کند و شخصاً احترام زیادی برای این تیم و هواداران‌شان قائل هستم. خیلی خوشحالم که به شهر تبریز می‌رویم. شهری که من خاطرات زیادی از آن دارم. امیدوارم فردا شاهد بازی خوب و فنی باشیم و مطمئنم این اتفاق هم با توجه به کیفیت دو تیم خواهد افتاد.

سرمربی پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: امیدوارم فردا عملکرد خوبی در بخش دفاعی و تهاجمی داشته باشیم. تراکتور بازیکنان خوب و تأثیرگذاری در خط حمله دارد و فکر می‌کنم یکی از روزهای سخت ما خواهد بود. باید خیلی باتمرکز بوده و در کار دفاعی مراقب تیم حریف باشیم. بازیکنان این تیم فرصت‌طلب هستند و از فرصت‌ها به خوبی استفاده می‌کنند. هدف اصلی ما هم کسب سه امتیاز و پیروزی است و امیدوارم با یک بازی خوب به این مهم دست پیدا کنیم و در نهایت ان‌شاءالله بازی خوبی را شاهد باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین US ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    تراکتور 4 پیروزی 2

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی