پاشازاده: حرف بی‌ربط نزنید/ نگذارید قهرمانی را از استقلال بگیرند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم استقلال گفت: فکری آدم خوبی است ولی نام استقلال برای من از همه چیز مهمتر است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهدی پاشازاده که امروز به عنوان میهمان در تمرین استقلال حضور داشت در راستای حمایت از محمود فکری مصاحبه ای انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*وضعیت خوب است. تیمی که در صدر جدول قرار دارد، حتما باید وضعیت خوبی داشته باشد ولی متأسفانه حرف و حدیث در فضای مجازی دور تیم زیاد است. شب گذشته با خودم فکر می‌کردم که در گذشته همه چیز روی سکو رقم می‌خورد و الان دلمان برای آن زمان تنگ شده است. بزرگتر از اسم استقلال برای ما وجود ندارد.

*قدیم روبه‌رویت می‌ایستادند و حرف می‌زدند ولی الان در خانه‌شان می‌نشینند و کسی آنها را ندیده و حرفهایشان را منتشر می‌کنند. یکسری انتقادات هست و من هم آنها را انجام داده‌ام. اینکه چه الفاظی را به کار ببریم، مهم است. سر تمرین نیامده‌ام که از تیم دفاع کنم. به عنوان یک طرفدار اینجا آمده‌ام. محمود فکری به عنوان یک انسان مهم است ولی برای من استقلال از همه مهمتر است.

*هیچ تیمی در ایران ثبات ندارد. استقلال هم از این موضوع مستثنی نیست. وقتی تیم‌مان بالای جدول است، باید چه کار کنیم؟ باید آنها را بکوبیم؟ من می‌گویم انتقاد درست وجود نداشته باشد، کسی پیشرفت نمی‌کند. نباید هجمه روی بازیکنان وجود داشته باشد.

*نشسته‌اند در خانه و می‌گویند فوتبالیست‌ها میلیاردی پول می‌گیرند. برایتان تمرین ۳۰ ثانیه‌ای می‌گذارم. اگر توانستید انجام دهید، به شما یک میلیارد پول می‌دهم. امیدوارم وضعیت بهتر شود. طرفداران نگران هستند و این به حق است.

*برای اینکه استقلال ضعیف و تیم خودشان تقویت شود، استقلال را تخریب می‌کنند. طرفدار عزیز حق با شما است، ولی نگذارید پرتان کنند و در فضای مجازی حرف بی‌ربط بزنید. اگر حمایت کنید، این تیم بهتر می‌شود و دلگرمی برای بازیکنان صورت می‌گیرد. خیلی مشکلات وجود دارد.

*نگذارید این قهرمانی را از دستمان بگیرند. حرف من با کسانی است که طرفدار استقلال نیستند و بقیه را آلوده می‌کنند. آلوده حرفهای آنها نشوید و پشت تیمتان باشید. این تیم با جوانانی که دارد در ۳ سال آینده حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    گرفتی ؟ کووووو قهرمانی هنوز نیم فصل تموم نشده و یه نیم فصل دست نخورده شما کیسه ها به خودتون جام دادید ؟
    • مولر از برلین DE ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
      دقت کردید استقلالی ها همیشه یک دشمن فرضی برای خود در نظر می گیرند.تا دیروز وزارت بود حالا فضای مجازی!! ما پرسپولیسی ها با تمام قدرت از فکری حمایت می کنیم. این از ما!! بقیه را خود دانید!!
    • با افتخار استقلالی ام IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      تاجی ها مثل لنگی ها نیستین که جام رو با کمک بابا مسعود و تغییر برنامه لیگ و کمک های مالی و گرفتن بازیکن ستار لیگ و تغییر هیت مدیره با دستور یحیی مو مصنوعی ..بگیرن.. بعد هم با این کمک ها خودتون رو به بی خبری و نفهمیدن بزنید..!!
  • کیسه مافیا ورزش DE ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    کیسه و قهرمانی خخخخخخ . کیسه با محمود فکری به دسته یک می رود
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    به نظرم فکری باید سال های سال دوچرخه سواری کنه. ما ازش حمایت می کنیم
  • سیدرضا IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    مهدی پاشا جوون رعنا ، کم حرف و مودب اردبیلی بیست سالش نشده بود که ستاره ی لیگ شد اما برای سرمربی تیم ملی اونجا جای استاد اسدی بود و پیروانی ، زرینچه باید خونه میموند تا رنجبران و سعداوی ملی پوش بشن . تو آستانه حذف از جام جهانی بودیم نتونستیم از سه بازی آآخرمون مقابل کویت قطر و عربستان که تو آزادی بود فقط یک بازی ببریم تا مستقیم بریم جام جهانی ، کج اندیشی و کینه ورزی سرمربی ملی فاجعه به بار میاورد اگر اخراج نمیشد، مهدی پاشا با درخشش در پنج بازی رسمی و ملی جام جهانی و استرالیا دوبار تنها نماینده ایران شد در تیم منتخب جام جهانی نودو هشت و سرمربی تیم دوم بوندس لیگا نتونست ازش دل بکنه و لباس بایر رو به تن کرد .
    • سیدرضا IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
      از جام جهنی نودو هشت ، مقدماتی اون بازیا ،فاجعه ی حذف ناباورانه ی تیم ملی که مایلی کهن بانسل نکیسا ،احمدرضا ،کیا ،شاهرودی میناوند ،خاکپور مهدی پاشا زرینچه ، استیلی ، آقا کریم منصوریان مدیرروستا موسوی مجیدی یزدانی همدانی دایی خداداد داشت رقم میزد ، از مهدی پاشا ، معجزه احمدرضا از ریاست شایسته ای چون ،مهندس سید داریوش مصطفوی ، ستاره ی سرخابی سالهای قبل و از عزم جزمش برای کنار گذاشتن مایلی کهن که از حمایت سازمان تربیت بدنی وقت برخوردار بود گفت ، از همه ی اینا گفت اما از نقش مهمی که خبرورزشی نوپا که در اون دوران آغاز تغییرات جامعه سردمدار این حرکت در ورزش و فوتبال بود نگفت ، از نوع جدیدی در رساندن خبر استفاده میکرد که تا اونروز انجامش تابو بود اما خبرنگارهای جوون تحصیلکرده و سالم خبر ورزشی طوری بی پروا شجاع و عادلانه قلم زدن که از همون چاپ شماره های اول پرتیراژترین شد، اونا تغییر ایجاد نکردن کارشون انقلاب بود . خداروشکر مایلی کهن رفت . خسته نباشی خبر ورزشی که دیگه تارو پودت با فوتبال ایران یکی شده ، جلوی پات بلند میشم و بابت بیش از ربع قرن خدماتت به فوتبال ایران سر خم می کنم
    • حمید علوی CA ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      سید جان چون این کامنتها رو خیلی از جوانها میخونن که به تبع سن و سال مسائل اونزمون فوتبال رو‌نمیدونن، پیشنهاد میکنم خیلی واضح اسامی رو بگو تا براشون گنگ نباشه و مطلع بشن بویژه اینکه در نوشته های شما “واقعیت ها” گفته میشه نه قضاوتها(ی شخصی شما). مثلن جوان وقتی کامنت صادقانه ی شما رو میخونه بایست بدونه اونزمون چه کسی سر مربی تیم ملی بود (که الان خیلی دم از اخلاق میزنه) ‌وجه کسی رییس فدراسیون و چه کسی معاون تربیت بدنی.. ما قدیمیا میدونیم که بعنوان مثال تیم ملی ایران در دوره ی آقای مایلی کهن به واضح ترین ‌شکل رنگی و سفارشی و غیر منصفانه بازیکن دعوت میشد. مثلا خواهر زاده ی آقای فائقی که معاون وقت تربیت بدنی بود (استاد اسدی) در حالیکه شایستگی بازی در تیم کوچه شون رو هم نداشت فیکس تیم ملی بود!
    • تا ابد سرخ CA ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      كودك عزيز،، اون سايت كه اين اطلاعات رو ازش خوندي و كيي كردي، سركارت كذاشته،،بعنوان يه يرسيوليسي،،با اينكه از ممد مايلي خوشم نمياد،،اما نميشه جشم رو به روى حق و حقيقت بست..حرفهايي كه زدي اميدوارم نه از روى دروغ كه از روى كم اطلاعيت باشه، وقتي ما يلي سرمربي تيم ملي شد براي جام ملت هاي 96امارات،دست به يه تغيير نسلي مرحله به مرحله زد،و جوونايي رو به تيم ملي دعوت كه بعضا حتى توي باشكاه خودشون ذخيره بودن،مث يزداني و موسوي،مجيدي،مرحوم ميناوند،نكيسا،مهدوي كيا،باقري در كنار بازيكناي بيست و جهار ينج ساله هايي مث ييرواني،و شاهرودي و دايي و عزيزي، سعداوي،و باتجربه هايي مث عابدزاده،خاكيور،استيلي،نادر محمدخاني،محرمي،،و به تدريج نسلي رو ساخت،كه به تأييد اكثر كارشناسها طلايي ترين نسل تاريخ فوتبال ما بود،،بعد از بازي با قطر،،وبراي بازي با ز.اين در مالزي،ذولفقارنسب،زرينجه و تانجو مطلق و و ياشازاده رو به تيم اضافه كرد،،زرينجه توي تركيب اصلي،،توي هواي شرجي مالزي،از دقيقه سي،از لحاظ نفس كم اوورده بود هي رو به نيمكت تقاضاي تعويض داشت،،فيلم بازي در اينترنت فراوونه،ميتونيد ببينيد،
    • سیدرضا IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      تا ابد سرخ اون سایتایی که فکر کردی از روی نوشته ها ی من کپی بر میدارن . من چهل ساله دارم با فوتبال زندگی میکنم ، اون تیمی هم که تو میگی دست پخت مایلی همون بازی اول بودکه هز عراق باختیم با اون ترکیب عجایب مایلی که یوسفی شده بود دفاع راست ، هرچی میخوام احترام این جماعت فیک رو نگا دارم میبینم اینا هر روز از روز قبل وقیحانه تر چرند میبافن
  • محمدطاها IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    دمشگرررم واقعا حرف حق رو زد..پاشازاده یکی از پیشکسوت های خوب استقلاله..تا الان چیزی که ازش دیدم اخلاق حرفه ای بوده خیلی راحت میتونست با آب طالبی دادن و زیر آب زنی بیاد سرمربی استقلال بشه ولی اینکار رو نکرد..ولی واقعا همیشه میتونست جزو گزینه های نیمکت استقلال باشه چون هم از لحاظ مدرک مربیگری هم تجربه بالاتر از بسیاری از مربیان اخیر بوده ولی هیچ وقت سعی نکرده خودشو به نیمکت تحمیل کنه بلکه همیشه از کسی که رو نیمکت نشسته حمایت کرده.. اگر فوتبال ایران پاک بود پاشازاده الان باید مربی یکی از تیمهای بزرگ بودچون هر سال داره از لیگ های پایین تیم‌ میاره بالا، فکر کنم تا الان شش یا هفت تیم آورده بالا اگر درست گفته باشم..
    • منصور IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      سلام دوست عزیز منظورت اینه که مربیان استقلال با آب طالبی دادن و زیرآب زنی مربی این تیم شده اند درسته ؟چرا اونموقع بی لیاقتی برای قهرمانی و جام نگرفتن تونو به وزیر و وکیل و دشمن فرضی نسبت میدید؟ اولأ پاشازاده شاید بازیکن خوبی بوده ولی بین بازیکن خوب بودن با مربی خوب بودن خیلی فرقه ثانیأ همین آقا یکی به نعل زده یکی به میخ ، میگه فکری انسان خوبی است ولی نام استقلال از همه مهمتره،این یعنی چی؟ اتفاقأ هیچ کسی بیش از همین پیشکسوتتون دنباال نتیجه نگرفتن استقلال و جای پا باز کردن توی تیمتون نیست، لطفأ کمی تامل ، تعقل و منطق داشته باشید.در ضمن اون تیم هم با یک بازیکن متحول نشد توصیه به بررسی تاریخ میکنم.
  • الدوچرخه چی IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    این جامی که خیلی دوست دارید بگیرین همون جامیه که ارزش نداشت!خخخ خخخ حالا هی بدوید وهوچیگری کنید وشبها خواب جام ببینید!عمو جون یه چیزی شنیدی ازجام گرفتن .جام رو به تیمی میدن که لیاقت جام داشته باشه نه اون تیمی که هوچیگری وشلوغکاری کنه.
  • gaber IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    تمرین فوتبال و خود فوتبال که سرگرمی بیش نیست جوانانی هم هستن که شماها یک ذره نه به نامشان می‌رسی نه به بلوغشان و نامشان چرا باید به فوتبالیستها بیشترین پول را داد با اون حرکات جهان سومی .یا مربیان بعضاً پر ادعای بیسواد و بی منش .خواستی اظهار وجود کنی از تیم استقلال بالا نرو .ناچاریم برای فوتبال آبکی هزینه کنیم چون چیز دیگری برای سرگرمی نداریم .اگر همه چیز روی ریل درست بود به فوتبال هیچ بهایی داده نمیشد و درجه آخر بود .دارید سواستفاده میکنید نوش جانتان ولی نباید بگویی توی این وضعیت گرانی و بدبختی مردم ، فوتبالیست حق داره ۸ میلیارد بگیره ۸۰۰ میلیون هم زیاده .شاید نشست و برخاست را مردم نمی‌کنند و توانش را نداشته باشند ولی شما بعنوان نمونه درکی از هموطن و وضعیت اسف بار مردم را در زندگی نداری و نباید داشته باشی برو کسی را رنگ کنید که ذاتا رنگ پذیره
  • بهبودی IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    آقای پاشازاده ی عزیز همه ی هجمه ها علیه تیمتان توسط خودی است یسری توسط کسایی که مستقیم به تیم مربوط هستند و یا بودن و یکسری هم از هوادارهایتان هستند که از روی سر در گمی کامنت های خنده دار و بعضا توهین برای پرسپولیسی ها میدارن که مسلما دودش به چشم خودتان میرود اگه پرسپولیسی ها برای شما کری می خوانند و یا حرفی می زنند کاملا طبیعی است.
  • حامد IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    مکتب توهم
  • Omid US ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    aghayeh pashazadeh shoma ham shodeit msleh aghayeh Fekhery hey band mikonid be teamhayeh dighar, man ke tarfdareh perspolis hastam, hamiseh gofteam ke Esteghlal aley bazy mikonad va Fekhery nabayd varedeh hasieh shavad, motmaen bashid perspolisyha mesleh Esteghlalyha hasoud nistand va yek teameh digareh Tehrany ke esteghlal bashad ra support mikonand, lotfan moshgelate khodetan ra gardaneh perspolis nayandazid, va faghat be teameh khodetan bechasbid, perspolisyha ham hamintour onha ham bayad faghat va faghat tamreen konand va be teameh khodeshan beresand
  • اس اس کبیر IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    به یاری خدا استقلال مردمی امسال قهرمان میشه اونهم قهرمان پاک که مردم فوتبالدوست کشورمان بعداز سالها یک قهرمانی پاک ببینند البته اگه بگذارند ودوباره تیم سوگلی را قهرمان نکنند
  • تا ابد سرخ CA ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    محسن رنجبران هم اكه دعوت شده بوده باشه،،كه من بخاطرم نيس،ولى هيج وقت بازي نكرد،يا سعداوي،،از بهترين هاي تيم ملي بود،ياشازاده مدافع خيلي خوبي بود و در جلوي استراليا و جام جهاني هم خوب بازي كرد،اما داستان دعوتش به منتخب جهان:قبل از شروع جام جهاني يه بازي،نمادين بين تيم منتخب جهان از بازيكناي بازنشسته،و منتخب جهان بود،،كه از هر سي و دو تيم راه يافته به جام جهاني،يه بازيكن دعوت شده بود،از ايران هم ياشازاده دعوت شد،بعد از جام جهاني هم رفت بايرلوركوزن،،همون لوركوزني،كه بعدش يزداني،و موسوي رسول خطيبي هم رفتن و همكي روى أهم و سرجمع ده تا بازي واسه لوركوزن نكردن،كه اين هم آمارش در اينترنت فراوون و قابل دسترسه،بعد هم فكر كنم يه فصلي اتريش بازي كرد بعد ارنقدر افت كرد به ايران بركشت و ديكه تيم ملي هم دعوت نشد،،اون موقع كه ديكه ما يلي مربى نبود كه بخاي متهمش كني!!!ياشازاده كلا ينج تا بازي خوب انجام داد رفت و بركشت استراليا و سه بازي جام جهاني،،بعدش هم اونقدر افت كرد كه محو شد....الكى حماسه سرايي نكنيد....
    • سیدرضا IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      مشخصاخیلی چیزای دیگه هم یادت نیست ، وقتی تیم ملی ایران با شکست از ترکمنستان و بعد از دوران افتضاح صفی زاده و عابدینی برای اولین بار با استانکو مقدماتی ملتهای آسیا حذف شدیم و رتبه ی ایران حدود صدو پنجاه رسیده بود تصمیم مصطفوی برای آوردن حجازی از طرف سازمان تربیت بدنی وتو شد و مایلی اومد تا با تیم ملی پرامید همون بازی اول جام ملتها به عراق ببازیم ترکیبی که باقری دفاع چپ بود اکبر یوسفی دفاع راست و نکیسا دروازبان ، بازی دوم که با دستور مصطفوی و دخالت مستقیم مهاجرانی ترکیب زیر رو شد تونستیم عربستانو ببریم اما با دوتابرد باز هوا برداشت این مایلی رو و نیمه نهایی جلوی وینگادا بازم اجازه تصمیم گیری به کسی رو نداد تاتیمی که مقدماتی با سه گل له شده بود مارو ببره . پس از جام ملتها داستان نساز ، مهدی پاشاهم بخاطر کم بینی مایلی همونطورکه گفتم فقط پنج بازی کافی بود تا بتونه هم تیم منتخب دنیا دعوت بشه و هم بره بایر ( آلمان مونیخ به بایرن مشهوره و لورکوزن به بایر )که تیم دوم بوندس لیگا بود و نیمکت نشینیش هم فوتبالیستای الان تو خواب میبینن، رسول خطیبی هم هیچوقت بایر بازی نکردبلکه هامبورگ بود
  • لُنگ سوگلی IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    آقای پاشازاده چرا متوجه نیستید؟؟ فوتبال ایران مافیایی وتشریفاتی است..مافیای لنگ ۴۰ ساله داره این فوتبال رو اداره میکنه...مگر نمی بینی برنامه و تقویم لیگ رو چجوری تنظیم میکنن..؟؟ ما استقلالی ها چند ساله که گلومون رو جرر دادیم هیت مدیره وخلیل زاده رو عوض کنید..گفتیم استراناچونی رو حفظ کنید ولی کک شون هم نگزید ولی یحیی مو مصنوعی یک بار گفت رسول پناه رو برداشتن....!!چطور وقتی یه مربی مثل استراماچونی در استقلال موفق عمل میکنه اجازه نمیدن کار کنه..چرا؟؟ ولی برانکو رو ۴ سال تمام و کمال حفظش کردن..آقای پاشازاده فوتبال فقط ۹۰ دقیقه فوتبال در زمین نیست..! بازیکن و کادر فنی به چی پشتت گرم باشه؟؟ وقتی حرف هوادار و بازیکن و مربی استقلال در وزارت ورزش خریداری نداره.... استقلال چقدر در وزارت ورزش نفوذ داره؟ فقط یه نمونه اینکه بعد از انقلاب نام تیم پیروزی رو به پرسپولیس تغییر دادن ولی استقلال رو به تاج برنگردوندن و همون استقلال موند..چرا..؟؟ چون حرفش نفوذ داره ...و خریدار داره ....‌‌ولی برای استقلال ...‌حرف زیاده ..فوتبال ایران مافیا بازی و اون هم دست لنگه..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی