نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
گل‌محمدی: این برد تقدیم به روح انصاریان و مبارک هواداران پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس گفت: پیروزی برابر تراکتور را به روح عزیز علی انصاریان تقدیم می‌کنیم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال گفت: درگذشت علی انصاریان را به همه فوتبالدوستان، جامعه هنری،‌ خانواده‌اش و بخصوص مادرش تسلیت می‌گویم. این پیروزی را به روح عزیز انصاریان تقدیم می‌کنیم و امیدواریم همیشه روحش در آرامش باشد.

وی افزود: بازی سختی بود. تراکتور همیشه جزو تیم‌های خوب لیگ بوده و بازی جلوی این تیم همیشه سخت است ولی امروز بچه‌ها با تمرکز بازی کردند. می‌توانستیم بازی را با گل‌های بیشتری ببریم. یکی از بازی‌های خوب ما تا اینجا بود و این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. از بازیکنان باید تشکر کنم که امروز خیلی خوب بازی کردند.

گل‌محمدی اظهار داشت: همیشه گفته‌ام بازیکنان باعث افتخار هواداران هستند. با تمام مشکلاتی که داشتند و دارند کار را با قدرت جلو می‌برند و از تمام مشکلات عبور می‌کنند. از همه کسانی که برای انجام این بازی تشکر می‌کنیم خصوصاً از داوران که روز خیلی خوبی داشتند و خوب مدیریت کردند. تیم داوری خیلی خوب بود. برای تراکتور هم در ادامه آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس در مورد تعویض‌های خود و اینکه آیا قصدش از انجام این تعویض‌ها دور زدن دفاع تراکتور بود، عنوان کرد: یکی از کارهای خوبی که امروز شاهد بودیم، حفظ توپ خوب در زمین حریف بود و توانستیم در خیلی از لحظات با تعویض بازی، جریان بازی را در اختیار بگیریم. به همان اندازه هم موقعیت نصیب‌مان شد. تعویض خیلی خوبی هم انجام دادیم و توانستیم بازی را مدیریت کنیم و می‌توانستیم بر تعداد گل‌ها هم اضافه کنیم. بازیکنان جایگزین خیلی خوب وظایف خودشان را انجام دادند و تعویض‌ها خیلی خوب جواب داد خصوصاً امید عالیشاه که در دقایقی که وارد زمین شد به خوبی وظایف خودش را انجام داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدم IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    امپراطور.....بهترینی
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
      قشنگ نیمه دوم نشون داد یحیی امپراتور که کلاه سرکیه واقعا تیم نیمه دوم یه تیم دیگه شد مثل دربی ظاهرا تنها راه بردن پرسپولیس اتوبوسی دفاع کردنه مثل آلمینیوم
  • کیسه مافیا ورزش DE ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    آقا یحیی ما هواداران پرسپولیس تا آخر حامی شما هستیم . یحیی برو جلو ما پشتت هستیم
  • سینا.فرزاد IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    خدا رحمتش کنه انصاریان.همیشه می خندید با صدای بلند‌ .چقدر به خنده هاش می خندیدم‌ و انرژی می گرفتم.
  • سینا.فرزاد IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    تیم لنگ با خوش شانسی برد امسال خواب قهرمانی ببینه.
  • پرسپولیسی IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    بالباس مشکی پرسپولیس تهاجومیتر شده بود مثل اینتر بازی میکرد
  • دلال لنگی IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    آقا یحیی همه الان همه چی بر وفق مراده؟؟!! با دستور شما رسول پناه رو اخراج کردن.. لیگ و برنامه بازی ها خوبه؟؟بازیکن ۷ تا کمه یا باز برات بگیرن.؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی