افشاگری پزشک معالج میناوند و انصاریان علیه وزارت بهداشت/ یک ذره به این دو قهرمان کمک نکردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دکتر هاشمیان پزشک معالج مهرداد میناوند و علی انصاریان، پس از درگذشت دو بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی انتقاداتی را نسبت به وزارت بهداشت مطرح کرد.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ دکتر هاشمیان، پزشک معالج علی انصاریان و مهرداد میناوند پس از فوت دو پیشکسوت کشورمان، انتقاداتی را به وزارت بهداشت وارد کرد و معتقد است این وزارت هیچ کمکی برای درمان این دو پیشکسوت مرحوم نکرده است.

دکتر هاشمیان طی مکالمه‌ای در بخشی از صحبت‌های خود در این خصوص بیان کرد: وزارت بهداشت به جای آن که در آن شرایط بیاید و به ما کمک کند، حتی یک ذره به این دو قهرمان کمک نکرد. دوستان و همراهان بیمار نیز در جریان هستند و می‌دانند ما چه تلاشی در این مدت می‌کردیم. مردم جور دیگری مسئله را می‌بینند. می‌بینند دو قهرمان دارند و یک پزشک این وسط آمده و بیمار نیز فوت کرده است. همین صحنه را امروز می‌بینم که انواع و اقسام توهین‌ها به ما وارد می‌شود. حتی همراهان بیمار نیز شکایتی از ما ندارند و بابت فعالیتم، از من تشکر می‌کنند.

وی ادامه داد: چه می‌شود که در جامعه جور دیگری با من  رفتار می‌شود؟ چه می‌شود که وزارت بهداشت از من دفاع نمی‌کند؟ این‌ها مسائل پشت پرده وزارت بهداشت است که از ابتدا بیشترین ضربه را به مردم زد با انکار دارو و اینکه مرتب گفتند داروها به درد نمی‌خورند و بیماری را کم نمی‌کند. شما دیدید افرادی که دارو را انکار می‌کردند، خودشان بعداً مریض شدند و از آن دارو برای خود و بیماران‌شان استفاده کردند. بحث واکسن نیز مطرح شد و گفتند این مسائل فراتر است. بحث حکومت و شخص دیگری نیز نیست. این‌ها همه به داخل وزارت بهداشت برمی‌گردد و من حاضرم طی مناظره‌ای همه این مسائل را با سند و مدرک بازگو کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمود IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    این دکتره هم عشق دوربینه.بعید نیست اینم مثل خیلیای دیگه بخواد از این موقعیت و با این مصاحبه هاش تابعیت یه کشور دیگرو بگیره.
    • میلاد IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      پزشک بسیار حاذقی است و خوب شد مرحوم میناوند و انصاریان رو به دست ایشون سپردند.
    • هادی IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      این روزا چقدر راحت به همه تهمت می زنیم!!!!!!!!
  • فدک IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    به نظر من واقعا این پزیشکان زحمت میکشند و من مادرم دقیقا شبیه همن ورزشکاران بود و 15 روز در بیمارستان بو و خودم به شخصه میدیدم که چه زحماتی میکشند و با کمک آنها و خواست خدا داروها روی بدن مادرم جواب داد و مادرم الان پیش ما هست صحیح و سالم . با تشکر و دعای ما پشت تمام دکتران و پرستاران هست . یا علی
  • محسن هستم IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    خدا هیچ بیماری رو گرفتار بیمارستان نکنه هیچکس دلسوز تر از خانواده نیست دسته گل رفت بیمارستان جنازه ش اومد بیرون خدا صبر بده
  • اشکان IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    خدا نسل همشونو از رو زمین برداره یه مشت دزد دارن حق مردم میخورن
  • م. ر. IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    البته باید این نکات و مسائل را در زمان مناسب و قبل از فوت این دو ورزشکار و حتی افراد عادی مطرح می‌کردند تا حداقل خانواده فوت شدگان و مردم تکلیف خودشان را بدانند نه الان که کار از کار گذشته و جان دو انسان و خیلی افراد دیگر توسط این بیماری گرفته شده البته با طرح این مسائل توسط این دکتر بنده بیشتر به نظرم دارد سهم خواهی و فرافکنی می‌کند و می‌خواهد ضعف‌های خودش و دستیارانش را بپوشاند (نمی‌گویم کم کاری) می‌گویم ضعف چون این صحبت‌ها نشان از ضعف دارد وگرنه مردم ما سالهاست که از کم کاری و ضعف وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مطلع هستند و نیازی به صحبت‌های این آقای دکتر نیست که چنین صحبت های را مطرح کند البته این نظر شخصی بنده است
  • تقوی ES ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    به هر حال جنابعالی این وسط معروف شدی و همه شما رو از این به بعد میشناسند .اصولا بعضی افراد تا می بینند دارند معروف میشن سعی میکنند کاری کنند که از یادها نرن و مدام جلوی چشم باشند.شما هم به خوبی متوجه این قضیه شدی. نمی دونم من که جایی نشنیدم یا نخوندم که کسی به شما توهینی کرده باشه .
  • م. ر. IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    چرا نظرات بار گذاری نمی‌کنید؟ شما هم به خبر آنلاین پیوستید
  • ناصر IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    خداوند هردو مرحوم و کلیه هموطنانمان که با باکرونا از دنیا رفتند رارحمت کند آقای دکتر خواهش میکنم شما راه سلبریتی ها رانروید آنها برای اینکه دیده شوند بلکه برای فیلم و نمایشی انتخاب شوندمجبورند اینگونه عمل کنند چون به این طریق ارتزاق میکنند ولی شما تحصیلکرده اید واگروجدانی کار کرده اید چرا باید ناراحت شوید تابوده همین بوده هرکسی برای ضعف خود دیگری را جلو بیندازد باصطلاح فرافکنی کند آگرآن دو مرحوم شفا پیداکرده بودند این حرفها گفته نمی شد....
  • داش علی US ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    آقای دکتر شاید شما حق رو‌میگی و وزارت بهداشت کوتاهی کرده ولی قربون چشم‌های شهلات، یک‌دکتر به‌من نشون بده دنبال پول و ساخت و ساز ووو نیست؟ آقا یک دونه فقط دو تا هم نه. بعد شنا میگی وزارت بهداشت، قربون چشای شهلات شما میگفتی چی میخواهی همون علی کریمی و بقیه دوستان برات تهیه میکردن اخه ک شعر هم حدی داره بخدا. اکه اطرافیان این دو عزیز از وزارت بهداشت بزرگ‌تر نباشن، کوچک تر نیستن و هر چی میخواستی دو سوت تهیه می‌شد . نمک روی زخم نپاش و بزار حالا که اون دو عزیز رفتن، لااقل فامیلشون بتونن در خلوت عزاداری کنن.
  • پروانه AU ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    یه سوال دارم دکترهاشمیان چه تخصصی دارن که هرچی گشتیم نه توبیمارستان لاله اسمشون بود نه بیمارستان فرهیختگان ؟
  • علی US ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    آفرین خبر ورزشی چه جالب تمام نظراتی که در مورد کوتاهی وزارت بهداشت بود رو سانسور کردی! ماشالا ادمین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی