داریوش شجاعیان: استقلال برای وعده‌های غذایی هم مشکل دارد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: باشگاه بزرگ استقلال برای وعده‌های غذایی خود هم دچار مشکل است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ داریوش شجاعیان پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا درگذشت دو دوست عزیز را تسلیت می‌گویم و امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم. نمی‌دانم چرا می‌گویید که استقلال بازی را سخت برد. همه دیدند که ما خیلی خوب بازی کردیم و چندین فرصت دیگر هم داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

وی ادامه داد: تیم ما خیلی خوب در حال شکل‌گیری است و نیازمند حمایت هواداران هستیم. امیدوارم همین‌ طور که تا حالا از ما حمایت کردند بازهم حامی ما باشند تا بتوانیم یک قهرمانی را به آنها هدیه بدهیم. شک نکنید که این تیم با حمایت هواداران، جنگندگی بازیکنان و برنامه‌های کادر فنی و کمک مدیریت باشگاه می‌تواند قهرمان شود، چون لایق قهرمانی است.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درمورد رفتار عجیب وریا غفوری در اواسط نیمه دوم، خاطرنشان کرد:  آن صحنه را من دیدم، اما در جریان نیستم که چه اتفاقی رخ داد. مسئولان باشگاه یا فکری بهتر می‌توانند در این خصوص اظهار نظر کنند.

شجاعیان درخصوص فشارهایی که به استقلال وارد می‌شود، گفت: می‌خواهم نکاتی را بگویم که شاید برخی‌ها نمی‌دانند. ما زمین تمرین خیلی بدی داریم. باورتان نمی‌شود و شاید قشنگ نباشد، اما باشگاه استقلال برای وعده‌های غذایی خود در هتل هم مشکل دارد. شاید برخی‌ها بدشان بیاید که من این حرف را بزنم، اما هر بار که به هتل می‌رفتیم دو مدل غذا داشتیم. مگر می‌شود تیمی یک مدل غذا داشته باشد؟ شاید بازیکنی کلاً گوشت دوست نداشته باشد. مگر می‌شود تیمی اینگونه باشد؟ تیمی با این همه هوادار نباید اینگونه باشد.

وی افزود: من دلیل این موارد را نمی‌دانم، اما مگر چنین چیزی ممکن است؟ ما از اول فصل پشت هم بودیم، اما حس می‌کنیم تنهاییم و کسی را نداریم. با وجود اینکه صدر جدول هستیم، اما فشار روی ما زیاد است. هواداران ما خیلی فهیم هستند، اما یک سری آن وسط رفتارهایی می‌کنند که سایر هواداران را هم گمراه می‌کنند.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که این یک سری هواداران چه افرادی هستند، تصریح کرد: نمی‌دانم؛ من خودم در فضای مجازی صفحاتی را می‌بینم که فقط دنبال تخریب بازیکنان هستند. من درخواست می‌کنم صاحبان آن صفحات بیایند و مقابل بازیکنان بنشینند و مشکلات خود را حل کنند. 

شجاعیان خاطرنشان کرد: آیا باشگاه استقلال نباید یک باشگاه بدنسازی داشته باشد؟ ما هفته گذشته بعد از دو ماه به باشگاه بدنسازی رفتیم. 4 دستگاه در تهرانسر گذاشته‌اند و ما مجبور هستیم با همان دستگاه‌ها کار کنیم. من نمی دانم مقصر کیست و فقط می‌گویم که کمی به ما کمک کنید. می‌خواهم که کمی ما را حمایت کنند، چون ما خیلی تنها هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مردم تاج سرنگون کردند DE ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    .تیمی که ممد نادری رو داره..و تیمی که فقط دو میلیارد به هر بازیکنش هدیه داده.یعنی پول غذا نداره؟؟؟
  • سوراخ سرخ اسیا IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    بله عزیزم باید هم این کارشکنی هارو بکنن.بالاخره یه جوری باید جلوی پیشرفت استقلال رو بگیرن.پارسال استرا رو پروندن تا قهرمان نشیم امسال دیدن فکری پروندنی نیست با خودشون گفتن تحریم شون میکنیم .با زمین تمرین با سالن بدن سازی باخیلی چیزای دیگه حتی با غذا خخخخ بقران شما مسئولین لنگ پرست دیگه خیلی پست هستین
  • علی IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    پول هست برای بودیمیر برای رضایتنامه گل محمدی برا ما نیست داذاش. عیبی یوخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی