نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
فرشید اسماعیلی: اگر نمی‌خواهید محمود فکری در استقلال باشد رک بگویید
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرشید اسماعیلی، هافبک استقلال گفت: اگر نمی‌خواهید تیم نتیجه بگیرد و فکری باشد، رک بگویید، او آنقدر مرد است که رها کند و برود

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ فرشید اسماعیلی پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل نساجی اظهار داشت: انگار ما یتیم هستیم و هیچ کس را نداریم. سه ماه است که کسی به ما سر نمی‌زند. بعد از سه ماه که چمن باشگاه انقلاب استراحت کرده و وقتی تمرین می‌کنیم، فقط شیشه جمع می‌کنیم. هواداران فقط ۹۰ دقیقه بازی را می‌بینند. در مسجد سلیمان غذا را پرسی می‌کنند تا کمتر غذا بخوریم. زمین تمرین نداریم و هر روز یک جا هستیم.

وی تاکید کرد: اگر نمی خواهید تیم نتیجه بگیرد و فکری باشد، رک بگویید، او آنقدر مرد است که رها کند و برود. واقعا عجیب و غریب است. این تیم، استقلال است، اما امکاناتش در حد تیم ته جدولی است.

هافبک استقلال در مورد اینکه آیا درست است شرایطی ایجاد می‌شود تا فکری برود، گفت: ۱۰۰ درصد همین اتفاق در حال افتادن است.

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود بازیکنان عملکرد فنی فکری را قبول ندارند، تاکید کرد: اصلا اینطور نیست و فقط حاشیه درست می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • قادر IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    نمیره که لعنتی.هرهفته داریم میگیم نمیخایمش درحده استقلال نیست ولی نمیره
    • حمید علوی CA ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      قادر جان شما از طرف خودت و واسه خودت میگی. جمع نبند. سخنگوی هوادارایی شما؟! نماینده ی هوادارایی؟!
  • استقلا لم ارزوست IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    بعنوان ی هوادار متعصب استقلال خواهشن حاشیه درست نکنید.بهترین نتیجه رو گرفته.توصدر جدول هستیم.بهترین بازی هارو هم میکنه.محمودخان عشقه
  • آبی ترینم IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    شما بازیهای بقیه تیمهایی بالای جدول رو ببینید.یه هفته میبرن ۲هفته میبازن یا مساوی میکنند.تیم استقلال هم نتیجه خوبی گرفته وتوصدرجدوله هم خوب فشار روحریف میاره.هیچکس حق نداره تو تیم حاشیه درست کنه.متعصب ترین سرمربی روهم داره.
  • 10.10.3 IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    با ی برد چقدر دور برمیدارین شما چتونه اخه فکری باید بمونه چون با فکری امسالم هیچی نمیشه
  • حمید علوی CA ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    قبلن هم عرض کرده بودم، سناریوی تکراری که انقدر فضا و عرصه رو برای کادر فنی موجود تنگ میکنن و بطور همزمان انقدر روی روان تیم (بازیکنا) و کادر فنی کار میکنن که تیم نتیجه نگیره و مورد انتقاد هوادار قرار بگیره تا بالاخره یا خود مربی بره یا انقدر هجمه ‌و انتقاد بهش وارد شده باشه که اگه برکنارش کنن کسی نگه چرا. عین این سناریو در دوره های مختلف برای بزرگانی چون شادروان منصورخان ، بویژه بزای شادروان حجازی و پرویز خان مظلومی انجام شد. حالا هم همین‌کار رو همزمان با فکری و مرفاوی میکنن تا با یه تیر دو‌ نشون بزنن. هوادارای عزیزی که واقعن هوادار تیم هستن نه خاطرخواه این و اون، بایست این جور فتنه انگیزی ها رو بشناسن و باهاش برخورد کنن.
  • اس اس GB ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    تو چه كاره ايى كه بجاى هئيت مديره و مدير عامل اظهار نظر مى كنى؟ تا اينجاى فصل فكرى بهتر از همه مربيان چند سال اخير از جمله منصوريان ، شفر، مجيدى و استراماچونى گرفته است
  • ضدمافیا IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    فصل قبل استراماچونی رو تا هفته دوازدهم تحمل کردن و دیدن دیگه اسب استقلال رو برای قهرمانی زین کرده و علیه اش کودتا کردن این فصل هم اصلا فکر نمی کردن استقلال با محمود فکری بتونه تا هفته چهاردهم بالا نشین باشه و گویا بابا و عموهای مافیای سرخ دنبال کوتای دیگری در استقلال هستن انجمن مهندسان سرخ فوتبال دوباره رفتن توی اتاق ... ضمنا خبر ورزشی عزیز چند وقتیه که 90 درصد کامنتهای پرسپولیسی ها و 10 درصد از استقلالیها رو چاپ میکنی یا بهتر بگم مال استقلالی ها رو میچاپی !
  • ناشناس DE ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    شما که 2 میلیارد زیر میزی گرفتی شما چرا
    • حمید علوی CA ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      مولرک نظرت در مورد اخذ وجوهات لازم از محل قراردادهای بازیکنای پرسپولیس توسط یحیی گول چیه؟!
  • ناشناس DE ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    شما که 2 میلیارد زیر میزی گرفتی شما چرا
  • آبی بیکران GB ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    وقتی مجید صدری رو که رفیق شفیق جهرمی هستش میارن تو هیات مدیره پرسپولیس اونم با کارنامه ای از بدهی ها ی عجیب و غریب در رایتل و مخابرات میشه فهمید که تک تک وزرای روحانی به جای مملکت داری سرگرم کارهای فوتبالی شدند به نفع یه تیم خاص تا اگه بشه با پرداخت 500 هزار دلار بودیمیر مثل آب خوردن و آوردن تابلوی ترابی و چند تا بازیکن دیگه و پرداختهای به موقع در کنار زمینهای تمرین و بدنسازی عالی واسه پنجمین قهرمانی تضمین شده از سوی باباجون گام بردارند و یه نیم نگاهی هم به آسیا داشته باشند تا شاید بتوانند به آرزوی نداشتشون برسن باید فاتحه اون فوتبال رو خوند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی