نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مهدی قایدی: مسئولان استقلال اعصابم را به هم ریخته‌اند/ اگر شرایط مهیا باشد  می‌مانم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: من قلباً استقلال را دوست دارم و اگر شرایطش فراهم و مهیا باشد هیچ وقت دوست ندارم از این تیم بروم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهدی قایدی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل نساجی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما از لحاظ روحی واقعاً به هم می‌ریزیم. نمی‌دانم چه کسی باید جوابگوی این بی‌احترامی‌ها باشد. وریا غفوری می‌داند، چون همیشه با او صحبت می‌کنم. من نمی‌خواهم اصلاً خودم را درگیر این اتفاقات کنم. نزدیک به چهار پنج بازی است که مرتب قول می‌دهند و می‌گویند که به باشگاه بیا. من نمی‌دانم اگر نمی‌خواستند درست بکنند چرا الکی قول می‌دهند که ذهن ما درگیر شود!

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «در مورد شما چه بحثی است، مگر قراردادتان را با سعادتمند تمدید نکردید؟»، گفت: من ساعت ۱۲ همان شب نزد سعادتمند رفتم. آقای سعادتمند آن شب یک کم خسته بود و گفت می‌رویم قطر مسئله را درست می‌کنیم. آمدند قطر صحبت‌ها را کردیم و گفتند که مهر باشگاه را نداریم. بعد که برگشتیم متأسفانه آقای سعادتمند از سمت خود استعفا کرد. بعد آقای مددی آمد و من مدیر برنامه‌هایم را که به باشگاه می‌فرستم مرتب قول می‌دهند که امروز درست می‌کنیم، فردا درست می‌کنیم!  اما واقعاً تمرکز و اعصاب من را به هم ریخته‌اند.

قایدی با اشاره به وضعیت نامناسب تیمش در اردو، افزود: ما وقتی به اردو می‌آییم به صورت پرسی به ما غذا می‌دهند. من نمی‌دانم کجای دنیا اینگونه به بازیکنان‌شان غذا می‌دهند! می‌گویند یک غذا بیشتر ندهید، دو دست لباس می‌دهند و یک دست آن را بر می‌دارند. با بازیکنان‌مان هم در زمین تمرینات در ورزشگاه انقلاب سنگ و شیشه جمع می‌کنیم!

مهاجم استقلال در پاسخ به این سؤال که بازیکنان از صدرنشینی تیم‌شان خوشحال نیستند، گفت: نمی‌دانیم صاحب‌مان کیست؟ خدا را شکر هواداران هستند و باید به آنها بگوییم که با چه شرایطی این مسیر را ادامه می‌دهیم، اما ما باید وظیفه‌مان را انجام دهیم. خیلی‌ها می‌دانند که این مشکلات در استقلال و پرسپولیس هست، اما واقعاً الان تیمی که صدرنشینی است باید یک نگاه ویژه به آن داشته باشند. ما بازیکن هستیم و باید حق‌مان را بگیریم.

این بازیکن در مورد پیشنهادهای خارجی که برای او وجود دارند و اینکه آیا در باشگاه استقلال ماندنی است یا خیر، گفت: من خودم هم نمی‌دانم. من قلباً استقلال را دوست دارم و اگر شرایطش فراهم و مهیا باشد هیچ وقت دوست ندارم از این تیم بروم. اگر اینجا امکانات خوبی وجود داشته باشد هیچکس واقعاً دوست ندارد از استقلال جدا شود.

قایدی در پایان درباره از دست دادن پنالتی نیز تصریح کرد: از هواداران بابت از دست دادن پنالتی عذرخواهی می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    دم قائدی گرم که میگه استقلال و‌ پرسپولیس مشکلات دارند واقعا درود به اون شرفت ❤ که مشکلات دوتیم رو می بینی من از اینجور صحبت ها خوشم میاد فقط دوست داریم که مشکلات پرسپولیس رو دیده شه در کنار اینکه می دونیم استقلال مشکل هم داره
    • مانی IR ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      قائدی گفته "..اما واقعاً الان تیمی که صدرنشینی است باید یک نگاه ویژه به آن داشته باشند..... " به تیتر خبرورزشی دقت کنید
    • نوید IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      حالا برای پرسپولیس ببین که چی می کنن. لغو سه بازی قبل لیگ قهرمانان و کمپ تیم ملی و بهترین زمین دربست در اختیارشون با هتل معروف. درباره غذا هم نباید چیزی بگیم. بهترین غذاها رو بازیکنان این تیم می خورن. اما به استقلال که می رسه غذای پرسی و سهمیه بندی شده و زمین پر از سنگ و شیشه و قراردادهای پرداخت نشده و وعده و وعیدهای الکی. به راحتی 50 میلیارد پول برانکو رو دادن و 12 میلیارد بیراوند در حالی که آپشنش 850 میلیون بود بیشتر از 2 میلیارد برای آپشن گرفت. الان دنبال پرداخت پول 14 میلیاردی بودیمیر هستند که پنجره پرسپولیس بسته نشه چون اون واجبتره برای بابا جون. همینجوری پول پای پرسپولیسیا می ریزن و پول برای این تیم خرج می کنن. معلوم نیست از کجا میاد.
  • حمید علوی CA ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    مدتی پیش که بنده یه کامنت اعتراضی به دستمزد بسیار بالا و غیر عاقلانه ی بعضی مربیان گذاشته بودم، یه دوستی (مولر از برلین) خیلی سر هوا جواب داده بود فوتبال حرفه ایه و از این حرفا. براش نوشتم فوتبال حرفه ای فقط پول زیاد به فلان مربی دادن نیست، فوتبال حرفه ای یعنی مدیریت حرفه ای، برنامه ی حرفه ای، زمین های تمرین حرفه ای، زمین مسابقه ی حرفه ای، درآمد حرفه ای ، تیم داری حرفه ای، و... ، البته مطمئن بودم خود اون بنده حدا اصلا متوجه حرفم نمیشه. مصاحبه ی قائدی رو که میخونیم میبینیم که فوتبال ما از نظر اقتصادی، مدیریت و برنامه ریزی، حرفه ای که نیست هیچ حتی آماتور به معنای جهانیش هم نیست. در سطح محلاته. هیئتهای عزاداری غذا رو تک پرسی میدن نه یک باشگاه فوتبال.
    • مولر از برلین DE ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      مهندس فوتبال شما مطلب رانگرقتی. بحث سر پاداش گلمحمدی بود بنده گفتم که مرغ همسایه غاز هست. چرا کیر وش و برانکو می گیرند ..حالا تا صبح به خودت لایک بزن. در ضمن زمانی استقلال ۲۰ بازیکن بالای ۱۰ میلیارد می بست فکر امروز را می کرد .اگه ندارید چرا ریخت پاش می کنید. خدا و خرما نکنید مثل ما بازیکن بفروشید خرج تیم کنید.
  • کی روش IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    هرچند که خیلی رویا پردازانه هست،ولی انشالله که روزی برسه که هیچ باشگاهی توی ایران عزیزمون مشکلات مالی وساختاری ومدیریتی نداشته باشه
  • علی غریبی IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    مشکل از بازیکنه، خیلی زشته بازیکن بیاد بگه دوتا دست غذا نخوردم آخه وقتی یه بازیکن دوتا دست غذا بخوره چه معده ای باید اونو هضم کنه تا موقع بازی بتونه خوب بدوه تیم سرپرست داره اینگونه مسائل باید سرپرست بگه نه اینکه بازیکن پاشو از گلیمش بیرون بزاره وهرچی دهنش میاد راجع به مدیریت بگه!؟ هر وقت بازیکن خوب بازی نمیکنه وفرصت سوزی متوالی داره میخواد حواس هوادار ببره به جای دیگه تا ازش انتقاد نکنن این کارا نخ نما شده آقای قائدی مدتهاست بجای بازی کردن وگل زنی داری به هیات مدیره ومدیر عامل باشگاه گیر میدی راجع به قرارداد هم شما خیلی زیاده خواه شدی!قرارداد ٣٠میلیاردی معلومه که باهات امضا نمیکنن نهایت ارزش تو دوالی سه میلیارد هست البته اینم از سرت زیادیه تازه ب دوران رسیده.
    • حمید علوی CA ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      علیرآقای غریبی باهات موافقم.
  • مردم تاج سرنگون کردند IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    و این به عبارت ساده تر یعنی اینکه تا بیشتر پول ندید! گل نمیزنم!
  • آبی بی رنگ IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    اگر راست میگی تمرکزنداشتی چرا پنالتی زدی؟
    • حمید علوی CA ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      نکنه ت هوشمندانه بود آبی بی رنگ‌جان
  • علی IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    آقا استقلالی ها تمرکز لازم دارن اما آقای مدددددی ددادداره بهم میرریز ما ممحمحمحممحممحمود فکر خیلی هم دوستش داریم و همینطور بازیکنانش و خواهش میکنم براشون امکانات فراهم کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی