جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
۵ |
۴
محمد دانشگر: اردوی استقلال پادگان شده است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد دانشگر، مدافع استقلال گفت: سه ماه است بالای سر این تیم نیامده‌اند ببیند مشکل ما چیست و بچه‌ها چه کار می‌کنند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمد دانشگر پس از پیروزی تیمش برابر نساجی گفت: ما خیلی پاسکاری و حوصله کردیم و نمی‌خواستیم بی‌محابا کاری انجام دهیم که خدای نا کرده روی ضدحمله گل بخوریم. بازی یکطرفه بود و نساجی ۱۱ نفره دفاع می‌کرد. می‌دانستیم گل می‌زنیم. ما در نهایت پیروز شدیم و سه امتیاز هم تقدیم به هواداران استقلال، اما باید بگویم که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کردیم. اردوی استقلال قشنگ پادگان شده است! هر تیمی که به هتل می‌رود، سه چهار مدل غذا وجود دارد، اما به ما می‌گویند بچه‌ها زیاد غذا می‌خورند و یک مدل غذا به آنها بدهید. سه ماه است بالای سر این تیم نیامده‌اند ببیند مشکل ما چیست و بچه‌ها چه کار می‌کنند. ما در زمین مجموعه انقلاب تمرین می‌کنیم، اما دیروز آنقدر سرامیک و شیشه در زمین بود که کسی جرأت نمی‌کرد تکل بزند، چون سنگ و شیشه به پای او می‌رفت.

وی افزود: ما رها شده‌ایم و کسی بالای سر تیم نیست. فقط کادر فنی و بازیکنان هستند و نه چیزی دیگری. هیچ چیزی نیست، به ما پولی نمی‌دهند و هیچ چیزی هم نمی‌گوییم و فقط ما می‌آییم و می‌رویم. فشار هواداران هم روی ماست و ما فقط برای آینده خودمان و نتیجه گرفتن تیم و هواداران چیزی نمی‌گوییم. من خودم ۱۲ درصد پول گرفته‌ام. از سال قبل هم حدود ۱۵ درصد طلب داریم و پول‌مان را نگرفتیم. چیزی هم در این باره نمی‌گویند، هیئت مدیره هفته‌ای یک جلسه دارد و چیزی در این باره هم نمی‌گویند و نمی‌دانیم چه کار می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی غریبی IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    بهانه جویی ها شروع شد وزیر پرسپولیسیه، وزیر رفت تو ساق پای قائدی نزاشت چیپ قائدی گل شه!فکری کارکشته بازی در آورد!
  • سلطان IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    تو روخدا یکی به این گشنه ها غذا بده... آخه شماکه حقیقت رو از طرفداراتون پنهان میکنین مثلا مموت کتری میگه ووریا خودش خواست تعویض بشه؟؟؟؟؟تمام بد نتیجه گرفتن استقلال اینها همش بخاطر خود مموت جونه که تیمش رو بحاشیه برده.. تو تمام مصاحبه هاش حاشیه سازی بود.
  • لنگی کیسه کش با دقدقه IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    بزرگترین ظلمی که وزارت در حق استقلال کرد با کمک و ندانم کاری مدیرانی مث افشارزاده لنگی ، واگذاری ورزشگاه کاظمی به لنگ درحالیکه ازقبل هم صحبت واگذاریش به استقلال یود از طرف شهردار یتهران هستش ، این تیم 5 ساله ک محل تمرین ثابت ندارد و هرروز در بدر یه زمین چمن و سالن بدنسازیه ................... این تیم واقعا ازش توقع قهرمانی میره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مشیز IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    به قول قدیمی ها خلایق هر چه لایق تیم کیسه لیاقتش بیش از این نیست.
    • لنگی کیسه کش با دقدقه IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      بحث لیاقت نیست ، بحث حضور مزدورای خائن لنگی گماشته وزیر در باشگاه استقلال هستش بمام مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه . اگه لیاقت رو توی این میبینید که دیگه باخودتونه .... البته ما که شناخت وافی و کافی از شماها داشتیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی