شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
۰ |
۰
برگزاری انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به صورت متمرکز
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه عربستانی مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را به صورت متمرکز برگزار کند.

خبرورزشی/ تیم‌های ملی؛ دور رفت مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا خیلی وقت پیش به پایان رسیده و در حالی که دور برگشت به خاطر شیوع ویروس کرونا به تاخیر افتاده، قرار است بازی‌های از فروردین ماه ادامه پیدا کند.

یک مقام رسمی در AFC در گفت‌وگویی که با روزنامه الریاضیه عربستان داشت اعلام کرد که بقیه بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به صورت متمرکز برگزار خواهد شد. این روزنامه عربستانی تاکید کرد که AFC درخواست میزبانی کشورها را بررسی خواهد کرد و تاریخ ۳ تا ۱۵ ژوئن را برای برگزاری ادامه این بازی‌ها پیشنهاد خواهد داد. الریاضیه همچنین اعلام کرد که فیفا با این پیشنهاد AFC موافقت کرده است. این منبع تاکید کرد که باتوجه به شیوع کرونا و بازگشت محدودیت‌های پروازی و مسافرتی در بعضی از کشورها بعید است که بازی‌ها در ماه مارس (فروردین) برگزار شود مگر اینکه در حالت‌های معین و طبق پروتکل‌های بهداشتی باشد.

الریاضیه در ادامه نوشت که کمیته برگزاری بازی‌های جام جهانی توصیه کرده که بازی‌ها در زمان مقرر یعنی ۲۵ مارس (۵ فروردین) آغاز شوند تا طبق برنامه در ماه ژوئن به پایان برسند.

به نظر می‌رسد هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا با وجود اعلام برنامه قبلی به قطعیت لازم درباره زمان برگزاری این بازی‌ها نرسیده است و شاید کرونا باعث شود تا باز هم این رقابت‌ها به تاخیر افتد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی