عصبانیت مهدی فنونی‌زاده/ واقعاً نمی‌فهمیدند مراسم تدفین جای این کارها نیست 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی‌پوش اسبق استقلال گفت: کرکری فوتبال را جذاب‌تر و داغ‌تر می‌کند ولی وقتی یکی از اهالی آن فوت می‌شود، همه ما عزادار هستیم و باید همدرد خانواده آن عزیز باشیم. مراسم تشییع که جای تسویه‌حساب نیست.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ مهدی فنونی‌زاده، ملی‌پوش اسبق استقلال از جمله افرادی بود که در مراسم تدفین علی انصاریان شرکت کرده و با خانواده این عزیز ابراز همدردی کرد. البته در خلال مراسم موردنظر ظاهراً عده‌ای معدود با این چهره نام‌آشنای فوتبال برخورد مناسبی نداشته‌اند!

خود فنونی‌زاده با تأیید این مسئله به خبرورزشی گفت: «انصاریان برای فوتبال مملکت زحمت‌ کشیده بود و یک فصل نیز پیراهن استقلال را بر تن کرد، به همین خاطر احساس وظیفه کردم و در مراسم تدفین او حاضر شدم تا به خانواده‌اش تسلیت بگویم ولی متأسفانه در اواسط برنامه تعداد محدودی از بوقچی‌ها سراغ من آمدند و شروع به اعتراض در مورد پست‌ها و فعالیت‌هایم در فضای مجازی کردند. ظاهراً این افراد اصلاً نمی‌فهمیدند مراسم تدفین جای این کارها و چنین رفتاری نیست. کرکری فوتبال را جذاب‌تر و داغ‌تر می‌کند ولی وقتی یکی از اهالی آن فوت می‌شود، همه ما عزادار هستیم و باید همدرد خانواده آن عزیز باشیم. مراسم تشییع که جای تسویه‌حساب نیست. اتفاقاً بلافاصله پس از حرکت نامناسب این افراد، گروهی از هواداران پرسپولیس نسبت به آنها معترض شدند و تأکید داشتند حضور همه چهره‌های فوتبال در این مراسم ارزشمند است و کرکری‌های مربوط به فوتبال و آبی و قرمز اصلاً ارتباطی به چنین روزهای تلخی ندارد. من واقعاً متأسفم چرا بعضی افراد اصلاً متوجه موقعیت و فضا نمی‌شوند.»

فنونی‌زاده با اشاره به وضعیت استقلال و شایعات مطرح شده پیرامون اختلاف محمود فکری با برخی از اعضای هیئت مدیره و اسماعیل خلیل‌زاده نیز تأکید کرد: «محمود فکری سرمربی تیم است و آقای خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره. شرح وظایف این دو نفر کاملاً با یکدیگر متفاوت بوده و باید به‌جای رویارویی‌های احتمالی، شاهد همفکری و همدلی تمام‌عیار مدیران و اعضای کادر فنی استقلال برای رسیدن به موفقیت باشیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احمدرضا IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    آقای فنونی زاده ,از هر فرصتی استفاده کن برای جلب توجه ,همیشه دوست داری در تیتر خبر ها باشی از صدر جدول بودن تیم تان لذت ببر دیگه از این فرصتها تا ۵,۶ سال پیش نمیاید
  • کی روش IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    آقای فنونی زاده،درسته کر کری فوتبالو جذاب می کنه ،اما کر کری همراه با احترام ،نه بی ادبانه،بعدش هم کر کری مال هوادارانه ،نه بازیکنان وپیشکسوتان وملی پوشی باسابقه جنابعالی و...
    • کی روش IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      البته باید اینم اضافه کنم که قبرستان و این مراسمات جای تسویه حساب نیست
  • علی IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    برام جالبه شما هواداران پرسپولیس پیشکسوتان خودتون رو قدیس و پیشکسوتان تیمهای دیگه رو هیچ میدونید. آیا در مراسم مرحوم پورحیدریئ یا ناصر حجازی به کسی توهین شد. یه بوقچی حق حساب بگیر کجای این فوتباله که بخواد به پیشکسوت تیم مقابل توهین کنه؟ این بوقچی کیه که آتیشش تندتر از امثال کریمی و دایی و یا حتی خانواده انصاریانه. تو این مدت استقلالی ها علی رغم کری های بعضاً تندی که مرحوم میناوند براشون میخوند سنگ تموم گذاشتن.پس کمی آب سرد بخورید و معرفت به خرج بدید. تو همین مراسم تدفین خیلی از پرسپولیسی های قدیم و جدید حضور نداشتن اما امثال فنونی زاده،منصوریان،فتح الله زاده، غفوری و... علی رغم خطرات حضور داشتن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی