نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
۳ |
۵
پیکان خواستار بخشش کارت قرمز فلاح
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پیکان با ارسال نامه ای به سازمان لیگ و کمیته انضباطی خواهان بخشش کارت زرد سامان فلاح مدافع خود شد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ تیم فوتبال پیکان تهران در شرایطی روز گذشته به تساوی ۲-۲ با ماشین سازی قناعت کرد که در دقیقه ۷۶ این مسابقه سامان فلاح مدافع جوان خودروسازان با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. 

این مدافع ۱۹ ساله در جریان بازی بارها تاکید کرد که خطایی انجام نداده که بخواهد مستحق دریافت کارت زرد باشد اما در نهایت با تصمیم داور زمین بازی را ترک کرد. بعد از بازبینی صحنه مربوط به اخراج سامان فلاح توسط کارشناس داوری و اعمال نظر اکثریت کارشناسان درباره اینکه فلاح خطایی انجام نداده، باشگاه پیکان خواهان بخشیده شدن این کارت قرمز شد.

صبح امروز مدیران باشگاه پیکان طی نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال و کمیته انضباطی فدراسیون خواهان بررسی مجدد صحنه و پاک شدن کارت قرمز مدافع جوان تیم خود شدند. در این نامه قید شده که با توجه به اشتباه محرز داور مسابقه خودروسازان خواهان بخشش محرومیت ناشی از قرمز مدافع دهه هشتادی خود و استفاده از او در مصاف با پرسپولیس هستند.

پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عباد IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    آیا محرومیت کنعانی زادگان بخشیده شد؟مگر زاهدی فر اشتباه نکرد وکارتی که به مدافع پرسپولیس داد ناحق نبود؟توقع تیم پیکان بی مورد است مگر اینکه همانطور که شایع است نظر سازمان لیگ دشمنی با پرسپولیس باشد.
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    اگر بخشیده بشود آخر تبعیض هست این کار . پرسپولیس در خواست داد بخشید نشد کارت قرمز کمال حالا کارت قرمز بازیکن پیکان هم باید بخشیده نشود
  • صامت US ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    اگرکارت اشتباهی کمال پاک شده ،اشکالی نداره .کارت مدافع پیکان هم پاک بشه.ماکه حرفی نداریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی