نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
رحمان رضایی: مذاکره استقلال با میلاد جهانی غیرحرفه‌ای بود
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان با انتقاد از مذاکره استقلالی‌ها با میلاد جهانی گفت: این بازیکن فروشی نیست و در ذوب‌آهن می‌ماند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ رحمان رضایی درباره شکست ذوب‌آهن مقابل سپاهان در دربی اصفهان، اظهار داشت: در نیمه اول این بازی حملات خوبی داشتیم ولی از این موقعیت‌ها استفاده نکردیم. در نیمه دوم ریسک کردیم ولی نتیجه نداد و بازی را واگذار کردیم. تیم ما با توجه به اینکه در هفته‌های اخیر ۵ روز یکبار بازی کرده، دچار افت بدنی شده است. 

وی گفت: با توجه به افت بدنی بازیکنان اگر روی نیمکت بازیکنانی در سطح بالاتر داشتیم و می‌توانستیم آنها را در بازی جایگزین کنیم شرایط‌مان قطعا بهتر بود. افت بدنی در طول فصل طبیعی است و برای هر تیمی رخ می‌دهد، اما تیم‌هایی که از نیمکت و نفرات خوبی برخوردارند این شرایط را با وضعیت بهتری پشت سر می‌گذارند. 

سرمربی ذوب‌آهن عنوان کرد: گل اول این بازی را روی غافلگیری دریافت کردیم. در این شرایط بازی را کنترل کردیم ولی در این بازی نیز پنالتی صددرصد ما گرفته نشد. اگر داور پنالتی ما را می‌گرفت روند تیم عوض می‌شد. پنالتی محرز بود و عجیب بود که داور سوت نزد. 

رضایی درباره برنامه‌های تیمش در نقل و انتقالات نیم فصل، تصریح کرد: باید در این چند روز لیست بازیکنان مدنظر را به باشگاه بدهیم تا جذب شوند. مطمئنا باید خیلی سریع وارد مذاکره با بازیکنان مدنظر شویم. حداقل ۵ بازیکن باید جذب کنیم تا یک تیم خوب و کامل در بقیه بازی‌ها داشته باشیم. 

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به تغییرات مدیریتی در این باشگاه، گفت: آقای فریدونی مدیرعامل جدید باشگاه خیلی پیگیر حل مشکلات است و دوست دارد به تیم کمک کند. ایشان از روزی که آمده خیلی زحمت کشیده و سعی می‌کند تا مشکلات بچه‌ها را حل کند. در بحث یارگیری نیز به ما اعلام کرده‌اند که لیست بدهیم و باید این کار را در یکی دو روز آینده انجام دهیم. 

وی درباره بحث انتقال میلاد جهانی به استقلال، تاکید کرد: عده‌ای از استقلال با این بازیکن صحبت کرده‌اند. این یک کار غیرحرفه‌ای است که انجام شده است. من به عنوان سرمربی تیم و باشگاه ذوب‌آهن تصمیم بر حفظ میلاد جهانی گرفته‌ایم  و این بازیکن قابل فروش نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه تری دی IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    تیم درباری هم داور و داره هم با هر کی بخواد قرار داد میبنده
    • مافیای لنگ IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      عنوان تیم حکومتی لکه ننگی است بر پیشانی لنگ و تا ابد پاک نخواهد شد
  • مولر از برلین DE ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    برای استقلال غیر قانونی وجود ندارد. هر کی را دوست دارند تمام!! برانکو می گفت بازیکنی که فقط جلوی پرسپولیس ستاره می شود . از خود گذشته بازی می کند بدرد نمی خورد . باید طول فصل فعالیت اش حساب شود!! الان استقلال بابایی جهانی اون دروازه بان الومینیوم.... همه را توی لیست قرارداده . چون جلوی پرسپولیس خوب بودند!!
  • محمود IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    انگار دیگه ما پرسپولیسی ها عادت کردیم به این کارای کیسه کشا که فدراسیونو رو سرشون خراب نمیکنیم.انگار کیسه کشا هم عادت کردن و چیزی به اسم خجالتو حیا تو وجودشون نیست که گردنشونو دراز میکنن و دیگرانو متهم به چیزی میکنن که برای خودشون خاطره است.
  • shahin IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    بعد از رفتن ترابی وعلیپور بعد از باخت تو دربی حذفی یهویی نصف شب تو پنجره بسته با 7 تا بازیکن لک سرلک شجاعی پهلوان ال کثیررمضانی رو میگیرن ولیست میدن به ای اف سی.. ای خدا کیا صحبت ازقاون میکنن.بعد از لک وسرلک فقط مونده بود لک لکو جذب کنید خواهشا شما از این حرفا نزنیدبه نظر من همون اسم پیروزی ببخشید پیزوری اسم خوبی برای باشگاهتون بود فقط هوچیگری وهیاهو دارید با کمک ابروباد ومه وخورشید وفلک وغدراسیون ودروپنجره وتعطیل کردن مدارس وکشور هنوز بعد از نیم قرن یه جام خارج از ایران نتونستید بگیرید دست خدا وی ای ار همیشه بالاسرتونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی