دوئل مس کرمان با ملوان برای مدعی ماندن
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال، عصر امروز (یکشنبه) با 9 دیدار برگزار می‌شود.

خبرورزشیلیگ آزادگان؛ هفته سیزدهم لیگ دسته اول عصر امروز برگزار می‌شود که در مهمترین بازی‌ها مس کرمان میزبان ملوان انزلی است، فجرسپاسی با استقلال خوزستان روبه‌رو می‌شود، بادران تهران از پارس جنوبی جم پذیرایی می‌کند و هوادار صدرنشین نیز مهمان گل ریحان البرز است. 

گل ریحان البرز – هوادار تهران
گل ریحان هنوز نتوانسته با اصغر مازیار به پیروزی برسد و ادامه این روند چه بسا این تیم را در موقعیت بدتری هم قرار دهد. این تیم در شرایطی محکوم به پیروزی است که کار آسانی ندارد و باید با صدرنشین لیگ مبارزه کند. شاگردان عنایتی با انگیزه برای قهرمانی نیم‌فصل از این بازی نسبتاً آسان سه امتیاز را می‌خواهند تا با توجه به مصاف‌های نسبتاً دشوار سایر مدعیان فاصله خود را با تعقیب‌کنندگان بیشتر کنند. 

مس کرمان – ملوان انزلی
حساس‌ترین بازی هفته را در کرمان شاهد هستیم، جایی که شاگردان رضا مهاجری باید از ملوان انزلی پذیرایی کنند. هر دو تیم فراز و نشیب زیادی داشتند اما اوضاع مس کرمان در جدول بهتر است و همین عامل انگیزه نارنجی‌های کویر را بیشتر می‌کند. ملوان که در هفته‌های اخیر امتیازات زیادی از دست داده اگر بازنده این بازی باشد از جمع مدعیان دور شده و کارش در ادامه رقابت‌ها بسیار سخت می‌شود. 

فجرسپاسی شیراز – استقلال خوزستان
فجری‌ها هفته قبل برد شیرینی در خانه رایکا کسب کردند و با این سه امتیاز تا رده سوم صعود کردند این در حالی است که با تساوی خانگی استقلال خوزستان، این تیم موقعیتش در صدر جدول را از دست داد و به رده چهارم سقوط کرد. حالا این بازی برای هر دو تیم رنگ و بوی مدعی شدن می‌دهد و بیش از سه امتیاز ارزش دارد. بازی در خانه فجرسپاسی دشوار است اما شاگردان خلیفه‌اصل با برنامه وارد زمین می‌شوند و همین امر پیش‌بینی بازی را دشوار می‌کند. 

بادران تهران – پارس جنوبی جم
بادرانی‌ها رفته رفته خود را به بالای جدول رساندند و حالا تنه به تنه مدعیان می‌زنند. تیم محسن عاشوری اگر این هفته حریف چغر خود را شکست دهد می‌تواند به نیم‌فصل دوم امیدوار باشد. در سمت مقابل خوشه طلایی قرار دارد که تیم شاداب ابتدای فصل نیست اما همچنان با محمد نصرتی داعیه مدعی شدن دارد و به نظر می‌رسد یک جدال زیبا را در پایتخت شاهد باشیم. 

شهرداری آستارا – رایکا بابل     
شهرداری آستارا هفته قبل غافلگیر شد و باخت بدی را مقابل قشقایی شیراز متحمل شد و حالا برای جبران این نتیجه باید برنده بازی خانگی باشد. شاگردان رأفت در شرایطی میزبان رایکا هستند که حریف نیز هفته گذشته در خانه بازی را واگذار کرد و تیم دست‌نشان با انگیزه کسب پیروزی از مازندان به گیلان سفر کرده است. 

شاهین شهرداری ‌بوشهر – خیبر خرم‌آباد
شاهین بوشهر افت و خیز زیادی داشته و باید دید کمالوند تیمش را در نیم‌فصل دوم تقویت می‌کند یا نه؟ حریف آنها خیبر خرم‌آباد است که با ویسی روند رو به رشدی داشته است. این مربی بعد از بازی هفته قبل خیبر مقابل هوادار و شکست خانگی از این تیم ۷ بازیکن را کنار گذاشت و حالا باید دید برای این دیدار که مصافی حساس در میانه جدول است چه تدبیری خواهد اندیشید. زمانی هر دو مربی در لیگ برتر عملکرد خوبی داشتند و حالا در لیگ یک سودای بازگشت به لیگ برتر را دارند. 

خوشه طلایی ساوه – قشقایی شیراز     
خوشه طلایی در هفته‌های اخیر روند رو به رشدی داشته و توانسته خود را از انتهای جدول دور کند. شاگردان بیاتلو این هفته میزبان قشقایی شیراز هستند که هفته قبل پس از چند بازی ناکامی شهرداری آستارا را شکست داد. قشقایی به فکر فرار از جمع فانوس به دستان است ولی بازی آسانی مقابل خوشه طلایی ندارد. خوشه طلایی با یک برد تا میانه جدول پیش می‌رود. 

نود ارومیه – آرمان‌گهر سیرجان
نود ارومیه بعد از دو برد پیاپی هفته قبل باز هم باخت تا نتواند از قعر جدول جدا شود. شاگردان عباس عزیزی امیدوارند در بازی خانگی این هفته بتوانند آرمان‌گهر پرافت و خیز را شکست دهند. شاگردان قاسم شهبا فرصت خوبی دارند تا در دوئل با قعرنشین از میانه جدول به سمت مدعیان حرکت کنند. 

استقلال ملاثانی – چوکا تالش     
استقلال ملاثانی در نیمه جدول قرار دارد و مترصد فرصتی است برای رسیدن به بالای جدول. تیم غیر قابل پیش‌بینی جنوب این هفته حریفی از شمال را دارد که برای بقا می‌جنگد. علی لطیفی با چوکا هفته قبل سه امتیاز ارزشمند دشت کرد و با شکست دادن نود ارومیه از جمع فانوس به دستان دور شد اما آنها برای حاشیه امنیت بیشتر باید برنده این بازی باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی