پالمیراس – تیگرس‌؛ سامبای برزیلی یا کلاه مکزیکی؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امشب اولین فینالیست جام جهانی باشگاه‌ها در نبرد بین تیم‌های برزیلی و مکزیکی مشخص خواهد شد.

خبرورزشی/ جام جهانی باشگاه‌ها؛ امشب پالمیراس برزیل و تیگرس مکزیک از ساعت ۲۱:۳۰ در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی‌ باشگاه‌ها در قطر به مصاف هم می‌روند. دیداری از جنس لاتین که باید دید در پایان پالمیراسی‌ها سامبای برزیلی را اجرا می‌کنند یا این تیگرسی‌ها هستند که رقص کلاه مکزیکی را با خوشحالی انجام می‌دهند. 

پالمیراس
پالمیراس اولین بازی‌اش را در این تورنمنت انجام می‌دهد. آنها همین تازگی‌ها قهرمانی در لیبرتادورس را جشن گرفتند و قصد دارند یکبار دیگر سائوپائولو را به مرز جنون و شادمانی برسانند. پالمیراس با دومین جام کوپا لیبرتادورس در بیش از ۲۱ سال توانست معجزه کند و به قطر بیاید. با این حال وردائو در مسابقات داخلی نتایج خوبی را تجربه نکرده است. این تیم در حال حاضر در رده ششم لیگ برزیل قرار دارد و ۱۳ امتیاز از صدرنشین لیگ یعنی باشگاه اینترناسیونال عقب است. آنها در ۴ مسابقه اخیر خود در لیگ بدون برد بوده‌اند و فقط ۲ امتیاز جمع کرده‌اند. با این حال آبل فریرا امیدوار است که تیمش بتواند توانایی خود را برای رسیدن به فینال به کار ببرد. 

تیگرس
تیگرس به لطف اولین قهرمانی خود در جام کونکاکاف به جام جهانی‌ باشگاه‌ها راه پیدا کرد. در فینال با نتیجه ۲- یک لس‌آنجلس را شکست دادند که گل‌های هوگو آیالا و آندره پیر ژینیاک تیم مکزیکی را به تاج و تخت رساند. سال گذشته شاگردان ریکاردو فرتی در گام نهایی رقابت‌های کونکاکاف سقوط کردند و در فینال با نتیجه ۲- یک مغلوب رقیب مکزیکی مونتری شدند. برتری مقابل اولسان کره به مردان فرتی اطمینان می‌دهد که می‌توانند در این رقابت‌ها پیروزی دیگری را کسب و به فینال صعود کنند. جایی که برنده از بین بایرن‌مونیخ یا الاهلی انتخاب می‌شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    به امید برد ببر های مکزیک . امیدوارم تیگرس ببره و به فینال برسه اما در فینال مقابل بایرن مونیخ کبیر سلطان اورپا شکست خواهد خورد. به امید گرفتن ۶ گانه . بایرن مونیخ سلطان اورپا و جهان هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی