نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۲
ناکامی ۳ بازیکن ایرانی در کسب عنوان بهترین لژیونر هفته آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سه لژیونر فوتبال ایران در نظرسنجی سایت AFC، نتوانستند بیشترین رأی کاربران را در نظرسنجی بهترین لژیونر هفته گذشته قاره کهن به دست بیاورند.

خبرورزشیلژیونرها؛ با پایان مهلت شرکت در نظرسنجی بهترین لژیونر هفته گذشته فوتبال آسیا در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، محمود المواس بازیکن سوری تیم بوتوسانی رومانی با کسب ۳۰.۲۶ درصد آرا، در جایگاه نخست قرار گرفت.

پس از لژیونر فوتبال سوریه، مهدی طارمی از ایران ۲۹.۲۳ درصد رأی کاربران را به دست آورد و در رده بعدی ایستاد. سعید عزت‌اللهی و علی قلی‌زاده هم به ترتیب ۵.۲۸ و ۱.۲۳ درصد آرای مخاطبان سایت AFC را به خود اختصاص دادند و در رده‌های پنجم و هشتم قرار گرفتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • :) IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    این نظرسنجی نشون داد که تعداد بیکاران و علاقمندان سوری با ایران در سک سطح هسش :) طارمی واقعا عالی بود دور از تعصب های رنگی
  • همایون US ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    این نظرسنجی نشون میده که کسی کار به برتری ذاتی بازیکنا نداره، طرفدارهای هر بازیکنی بیشتر تو این نظرسنجی بیان، اون رای بالاتری میاره. این بازیکن سوری نه خودش چندان شهرتی داره و نه تیمی که توشه و نه حتا کشوری که توش بازی میکنه در عرصه فوتبال جایگاه خاصی داره. حالا نمیگم طارمی یا آزمون چرا نیستن، حتا بازیکنای کره ای توی لیگ برتر هم از این بازیکن سوریه پایینتر بودن؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی