نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
فتح‌الله‌زاده: همه پشت پرده باشگاه استقلال را نمی‌دانند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: تصمیم گیری در استقلال جزیره‌ای است و این موضوع به پیکره باشگاه آسیب می‌زند.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ علی فتح‌الله‌زاده در خصوص شرایط استقلال و مشکلات این تیم صحبت کرد. او مدیریت باشگاه را هم مورد نقد و بررسی قرار داد:

*بازیکنان می‌گویند که ما مسئولان را نمی‌بینیم. روز گذشته بعد از جلسه فکری و مددی خود فکری اعلام کرد که مددی مدیرعامل باشگاه قول داده که سر تمرین بیاید. این نشان می‌دهد که ارتباطاتی نزدیکی وجود ندارد و همین موضوع استقلال صدر جدولی را به حاشیه می‌برد. نباید هوادار تیم صدرنشین ناراحت باشد. وقتی مسئولیتی را می‌پذیریم، باید به نحو احسن انجام دهیم،‌ اما الان جزیره‌ای در استقلال تصمیم‌گیری می‌شود که در مجموع به پیکره باشگاه آسیب می‌زند.

*هیئت مدیره، مدیرعامل، کادرفنی و بازیکنان حتماً زحمت کشیده‌اند که تیم صدر جدول است اما آن چیزی که ما می‌بینیم این است که چطور تیم صدر جدولی حاشیه دارد. یک عده کارشناسانه به مسائل نگاه می‌کنند و وقتی روند را می‌بینند انتقاد می‌کنند. وقتی فرزند شما در مخارج خود زیاده‌روی می‌کند، پدر و مادر نگران می‌شوند که باید برای آینده هم پس‌انداز شود. الان حکایت باشگاه ما همین است. ما از آن پس‌انداز خرج می‌کنیم، پس آینده چه می‌شود. وقتی اعتراضی صورت می‌گیرد حتماً نارضایتی وجود دارد.

*سرمربی‌ای که صدر جدول است باید تشویق شود، اما نقد می‌شود. هیئت مدیره و مدیرعامل با هم مشکل دارند و این می‌تواند برای استقلال خطرناک باشد.  تنها محمود فکری نیست، بلکه مدیرعامل هم در خطر است. این احساسی نیست که ما درک نکنیم و خود به خود نشان داده می‌شود از سرمربی تیمی که صدر جدول است چقدر حمایت می‌بینید. حاشیه‌ها موجب شده که حمایت شاخص نبینیم و این مسائل سرمربی را هم نگران می‌کند.

*چرا کاپیتان تیم عصبانی می‌شود؟ همه پشت پرده را نمی‌دانند. وقتی با تمام وجود کار کنید اما شب قبل از بازی متوجه شوید که از شما به کمیته انضباطی شکایت شده است، چه حالی پیدا می‌کنید؟ طبیعتاً ما هم شبیه غفوری می‌شویم. اگر قرارداد غفوری چند برابر شده او مقصر نیست. این بازیکن پیشنهادی داده و باشگاه هم قبول کرده است. این کارها حرفه‌ای نیست و دودش به چشم استقلال و هواداران می‌رود.

*مدیریت فقط مدیرعامل نیست. ما می‌بینیم علی نژاد معاون وزیر از مددی حمایت می‌کند و یعنی وزارت ورزش هم جزو همین مدیریت است. به نظر من مجموعه مدیریت کنار هم نیستند و این به استقلال ضربه می‌زند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عباد IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    به امید روزی که فتح الله زاده و درخشان دست بی خیال استقلال وپرسپولیس بشوند واجازه بدهند این دو باشگاه راحت باشند حضرات دوران خودشان را فراموش کرده اند.لقب {شوالیه جاعل}واقعا برازنده فتلی بود
    • حمید علوی CA ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      ۱) شوالیه ی دروغ وقتی مدیرعامل بود خیلی عالی از سرمربیان حمایت میکرد. نمونه ش: حمایت محکم‌ایشون از شادروان حجازی! ۲) مطمئنم یه رابطه ای بین این مصاحبه های برنامه ریزی شده و دایمی شوالیه ی دروغ و حضور یه عده جلوی وزارتخونه برای اعتراض به مدیرعامل فعلی استقلال وجود داره (البته هیئت مدیره و مدیر عامل استقلال بسیار ضعیف کار کردن تا الان)
    • مولر از برلین ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      اقای حاج فتح الله پارسال کرونا گرفتی و از طرفداران پرسپولیس حلالیت خواستی!! به چه عنوان!! طلا که پاکه چه حاجت به خاکه.. اگه موضوع حلالیت را مطرع نکنی. من حلالت نمی کنم. مطرح کن تا از دل برود.!!
  • ابراهيم شكرخوار IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    حق با حاجي هست!
  • آبی بیکران IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    اتفاقا امثال فتح الله زاده و واعظ آشتیانی از موفقترین مدیران اس اس بودند که نسبتا حرف و عملشون یکی بود ولی امان و صد امان و صد امان از بابا مسعود که تا آخرین روز وزارتش هم نخواهد گذاشت امثال این آدمها دوباره به تیم بیان چونکه پروژه فراری دادنهای استرا و شفر و میلیچ و حالا دیاباته خودش نمونه آشکاری از عملکرد اتاق فکر رنگی است البته هر وقت خواستی یه تشکلی رو نابود کنی خیلی راحت میشه از مدیران نالایقی مثل مددی و سعادتمند و ... استفاده کرد چیزیکه تا الان به خوبی جواب داده
    • مجید IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      بعد از رفتنشون پدر استقلال در اومد
  • alinzaghi9 IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    دروغگوترین دکتر فوتبالی ایران ...
  • حشمت اله مظفری IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    آقای فتح اله زاده باتمام وجوددوستت داریم الحق که مدیرعامل برای استقلال رودست شمانیامده ولی تازمانی آقامسعودراس کاره نیاچون بفهمه قصدکمک به استقلال راداری فردادیاباته راهم فراری میده وکسرامتیازهم درانتظاراستقلال هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی