نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
۹ |
۳
مظاهری: برای نام استقلال زشت است مشکل غذا و زمین داشته باشیم 
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال به خبرورزشی گفت: من هیچ وقت نگفتم باید حتماً فیکس باشم و در همه بازی‌ها به میدان بروم. همیشه سعی کردم خوب تمرین کنم و بهترین بازی‌ها را برای تیمم انجام دهم. 

خبرورزشیامید یوسفیان؛ وقتی ترکیب استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان اعلام شد همه از نیمکت‌نشینی رشید مظاهری متعجب شدند. یکی از بهترین‌های استقلال در این فصل در حالی مقابل نفت مسجدسلیمان روی نیمکت نشست که به لحاظ آماری بهترین گلر لیگ به حساب می‌آید. بعد از آن بازی شنیده شد دلیل نیمکت‌نشینی مظاهری اعتراض به تاکتیک‌های محمود فکری بود؛ موضوعی که خیلی زود توسط فکری تکذیب شد و در بازی جمعه جلوی نساجی دوباره رشید درون دروازه قرار گرفت. با رشید در خصوص ششمین کلین‌شیت فصلش، صدرنشینی در لیگ، حواشی چند وقت اخیر، اعتراض به نحوه بازی استقلال، تیم ملی و سایر مسائل گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید. 

شش کلین شیت در ١١ بازی آمار خوبی برای یک گلر است. در این مورد صحبت کن. 
خب بابت این موضوع خدا را شکر می‌کنم. به نظر خودم فصل خوبی را سپری می‌کنم و هم به لحاظ جسمی و هم روحی کاملاً آماده‌ام. بعد از پیوستن به استقلال انگیزه‌های بسیار زیادی برای درخشش داشتم و برای رسیدن به اهدافم خیلی زحمت‌ کشیدم. بابت عملکردم خوشحالم چون شرمنده هواداران استقلال نشدم. 

هواداران هم خیلی دوستت دارند و به نظرشان تو بهترین خرید این فصل استقلال هستی. 
من فقط چند ماه است که به استقلال آمده‌ام ولی باید اعتراف کنم در همین مدت کم عاشق هواداران استقلال شدم. آنها فوق‌العاده بامحبت هستند و در این مدت از من حمایت کردند. تمام انگیزه من این است که در هر بازی برای استقلال به میدان می‌روم بهترین عملکرد را داشته باشم تا آنها راضی و خوشحال باشند. وقتی به استقلال آمدم این موضوع را لمس کردم که خیلی‌ها با این تیم زندگی می‌کنند و استقلال همه چیز آنهاست. می‌خواهم از همین طریق به آنها بگویم همه تلاش مجموعه تیم این است که آنها خوشحال شوند.

بازی با نساجی چطور بود؟ 
بعد از اینکه مقابل سایپا و نفت مسجدسلیمان موفق به پیروزی نشدیم نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز این دیدار خانگی داشتیم و باید این بازی را می‌بردیم. نساجی تیمی جنگنده بود که پرتعداد دفاع می‌کرد به همین دلیل بازی مقابل این تیم‌ها سخت است. خدا را شکر با حوصله فوتبال بازی کردیم و در دقایق پایانی به گل رسیدیم. انصافاً هم فرشید گل خوشگلی زد و فکر کنم این گل به دل همه هواداران نشست. از اینکه صدر را از دست ندادیم خوشحالم و امیدوارم در ادامه هم موفق باشیم. 

بعد از بازی همه بازیکنان از مدیریت باشگاه انتقاد کردند و حتی گفتند غذای کافی به بچه‌ها داده نمی‌شود. توضیح می‌دهی؟ 
خب واقعاً شرایط تیم ما خوب نیست من اصلاً دلم نمی خواهد در مورد غذا و این مسائل حرف بزنم چون برای نام بزرگ استقلال و هواداران میلیونی‌اش بد است فقط می‌گویم برای این باشگاه بزرگ زشت است این اتفاقات بیفتد. زمین تمرین ما هم واقعاً بد است امیدوارم مدیران باشگاه فکری به حال مشکلات تیم و بازیکنان بکنند. بازیکن باشگاه استقلال واقعاً نباید فکر و ذهنش درگیر این موضوعات پیش پا افتاده باشد. 

رشید مظاهری قبل از دیدار استقلال و نساجی

بازیکنان در مورد مسائل مالی هم حرف زدند و کلی انتقاد داشتند. می‌توانی بگویی مثلاً خودت چند درصد قراردادت را گرفتی؟ 
خب بچه‌ها کاملاً حق دارند چون روی پول قراردادشان حساب باز کردند و حقشان را می‌خواهند. من نمی‌توانم بگویم چند درصد گرفتم ولی مشکل اصلی ما به نظرم بی‌توجهی است. پول و امکانات به کنار حداقل مدیران باشگاه بیایند در تمرین حالی از بچه‌ها بپرسند. توجه دیدن و پیگیری برای حل مشکلاتشان کمترین حق بازیکنان است. 

برگردیم به عقب. دلیل نیمکت‌نشینی‌ات در بازی با نفت مسجدسلیمان چه بود؟ 
خب کادر فنی باید در این مورد نظر بدهند. آنها و شخص حاج‌محمود تصمیم گرفتند که در آن بازی نیمکت‌نشین شوم و من هم بدون مشکل روی نیمکت نشستم. آن‌طور که فکری در مصاحبه‌اش اعلام کرد فکر می‌کنم به خاطر اینکه در بازی با سایپا گل خوردیم و باختیم این تصمیم را گرفت. فکر می‌کنم حاج‌محمود گلری می‌خواهد که در طول فصل اصلاً گل نخورد. به هرحال تصمیمی بود که گرفته شد و من هم پذیرفتم. 

شنیده شد دلیل بازی نکردنت این بود که قبل از شروع بازی و در جلسه فنی به مسائل تاکتیکی تیم ایراد گرفتی و با سرمربی تیم درگیری لفظی پیدا کردی. خودت این موضوع را تأیید می‌کنی؟ 
من هیچ وقت آدم پرحاشیه‌ای نبودم و نیستم. همه آنهایی که با من کار کردند می‌توانند این موضوع را تأیید کنند. توهین یا اعتراضی در کار نبود چون من اهلش نیستم ولی باید یک موضوع را بگویم، به نظرم تفکرات کادر فنی در مورد گلرها طوری است که به ضرر ما تمام می‌شود و تیم ضربه می‌خورد. فشار و استرسی که به گلرها وارد می‌شود باعث از دست رفتن تمرکز می‌شود. من یا سیدحسین فرقی نمی‌کند استرس به هر کدام‌مان وارد شود بازدهی‌مان کم می‌شود و در نهایت دودش به چشم استقلال و هواداران می‌رود. من هیچ وقت نگفتم باید حتماً فیکس باشم و در همه بازی‌ها به میدان بروم. همیشه سعی کردم خوب تمرین کنم و بهترین بازی‌ها را برای تیمم انجام دهم. 

به نظرت استقلال امسال می‌تواند قهرمان شود؟ 
ما نتایج خوبی گرفتیم و صدرنشین لیگ هستیم. به طور حتم امسال استقلال مدعی قهرمانی است و همه تلاشمان را می‌کنیم در آخر فصل این اتفاق رخ دهد. 

حرف پایانی؟
باید یک بار دیگر درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان را تسلیت بگویم. روزهای بسیار سختی برای همه ما بود و اتفاق فوق‌العاده تلخی رخ داد. شاید باورتان نشود ولی وقتی مادر علی را دیدم و صحبت‌هایش را شنیدم خیلی ناراحت شدم و بی‌اختیار اشک ریختم. داغ بسیار بزرگی است امیدوارم خدا به آنها صبر بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هفت تیرکش معروف IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    اخبار همزمان دو باشگاه استقلال و پیروزی ۱)ترابی به پیروزی پیوست - شکایت مددی و باشگاه از عارف غلامی، وریا غفوری و مهدی قایدی ۲) تمرین تیم پیروزی در ورزشگاه کاظمی - تمرین استقلال در سالن فوتسال به علت دردسترس نبودن زمین چمن با کیفیت ۳) پرداخت بدهی ۶۰۰ هزاریورویی بودیمیر - بسته شدن پنجره استقلال بدلیل بدهی ۱۵۰ هزار یورویی به بودوروف ۴) پرداخت رضایتنامه ۶۰۰ هزاردلاری ترابی - نداشتن پول لازم برای پرداخت به میلیچ جهت بازگردوندنش به ایران تو تیم بابا مسعود همه‌چی امن و امان تو استقلال انواع و اقسام مشکلات و حاشیه‌ها مالک دوتیم وزارت ورزش، مدیران دوتیم انتخابی وزارت ورزش، هیئت مدیره دوتیم با حکم وزارت ورزش
    • محمدم IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      میگن دیشب سر صف غدا تو تیم دوچرخه سواران ممد دانشگر و عارف غلامی سر ته دیگ باهم دعوا افتادن . . . درسته؟؟؟ :))))
    • کاجی IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      اقا من از همین تریبون اعلام میکنم به مدت سه شب غذای تیم اسدقلال رو میدم . . . نفری دو پُرس . . کوبیده و جوجه
    • مولر از برلین ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      در این یک سطر چقدر بلوف زده شده!! اول پول بودمیر هر روز صد هزار بالا می رود در صورتی که بودمیر پول دو سال را گرفت سال اول و جریمه قرارداد سال دوم. اصل قرار داد بودمیر برای یک سال 200هزار بوده!! دوم رضایت نامه ترابی !!ترابی با تیم قطری تسویه کرده بازیکن ازاد هست. سوم زمین تمرین استقلال دو تا دارد ولی ما زمان طاهری حدود 10 میلیارد از پول اسیا را به زمین خرج کردیم......
    • مانی IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      نرود میخ اهنین در سنگ . دوستان استقلالی فکر میکنن با سروصدا و هوچیگری و دروغ و مغلطه و شلوغ کاری .... در فضای مجازی میتونن کاری کنن که نتایج بازیها رو به نفع استقلال تغییر بدن البته در گذشته که مصطفوی و فتحی در فدراسیون و کمیته انضباطی رییس بودن چنین رخدادهایی به نفع استقلال به وفور اتفاق می افتاد در زمان احمدی نژاد هم که بصورت دستوری ۳ بار قهرمان شدن. تا ۵-۶ سال پیش هم فضاسازی و هجمه در فضای مجازی خیلی تاثیر گذار بود و تیم حکومتی استقلال بخاطر تربیونهای رسمی و زیادی که در اختیارش بود خیلی کارها کرد اما از وقتی فضای مجازی همه گیر شد دیگر این نوع کارها جواب نمیده و دیگه تیم حکومتی استقلال هم نتونسته نتیجه بگیره ولی استقلالیها هنوز نتونستن اینو درک کنن و میخوان با شلوغ کردن نتیجه بگیرن
  • Blue Love IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    سه بار تیممونو نابود کردن... ۱) با تیام و جبارف زمان شفر داشتیم تیم هارو میبردیم ؛ لنگ رو بردیم جام حذفی رو قهرمان شدیم.. الهلال که بهترین تیم آسیاست رو رفت و برگشت بردیم ! ٢ ) زمان استراماچونی که داشتیم بهترین بازی هامونو میکردیم ؛ ۴ تا به ترتر ؛ ۵ تا به نفت آبادان ؛ ۴ تا به سایپا و....! ۳)زمانی که با مجیدی دربی رو بردیم..سپاهان رو دوبار پشت هم بردیم..تو آسیا ۵ تا به الریان و ۳ تا به الکویت زدیم #عدالت_کجایی
    • سربازسرخ US ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      برادران عزیز تیم سه چرخه ساز کیسه اگر پرسپولیس پول آقایان گلمحمدی.بودیمروترابی و...روپرداخت میکنه معنیش این نیست که وزارت ورزش داره پولشومیده این تیم مثل تیم کیسه بی صاحب وبی دروپیکرنیست این تیم بزرگ خودش درآمدزائی بزرگ داره تیمی که دوسال از سه سالوبه فینال آسیارسیده ومبالغ هنگفتی درآمدداشته این تیم چهاردوره پشت سرهم قهرمان شده ومیلیونها دلاردرآمدداشته والانم داره مزد زحمات تیموخرج تیم میکنه میخواید از جیب پرسپولیس بیان بدهیهای تیمی که توپنج سال گذشته نتونسته هیچ جامی بجز یه جام بی اعتبار حذفی گرفته رو بده نه آقاجون این پرسپولیس که میبینید ازجیب خودش خرج میکنه دوتا نایب قهرمانی 5تالیگ چندتا سوپرجامو حذفی وجامهای دیگه ماروخودکفا کرده مثل شماچشممون بدست وزارت ورزشوبابامسعودواینواون نیست داریم نون بازومونومیخوریم اگرخیانت نکرده بودیدوسرتون توکارخودتون بودوآمارغلط به النصروازبکهاوکره ایها نمیدادید هم میگفتیم آقای سمیعی هم برای تیمتون غذابخره هم پول اتوبوس ومتروتونو بده هم یک مقدارم میزاشت توجیب بچهای تیم کیسه که لااقل برن نفری دوتافلافل بزنن به بدن وازاین ببعدنون بازوشونومیل کنن یاعلی.
  • تیم هندبال سپاهان IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    14 15 میلیارد قرارداد بستن بعدش میگن غذا نداریم بخوریم
  • مرتضی ثمری NL ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    همین کامنت ها رو می بینم لذت می برم از این که استقلالی و تاجی هستم و اسم قدیم تیمم دوچرخه سواران بوده . این دوستمون به توصیه رئیس کانون هواداران پرسپولیس گوش کرده که گفته بود هر چی استقلالیا بهمون میگن رو عینا کپی پیست کنید در جواب خودشون اگه گفتن حکومتی و بابا مسعود ما هم میگیم حکومتی و بابا محمود ‌.کی به کیه هوادارای کم سن که نمی دونند بابا محمود از زمان دانشجوئیش عاشق پرسپولیس بود و عاشق بازی ناصر محمدخانی .نمی دونند که سعیدلو و علی آبادی برای پرسپولیس هزار جور رانت و پول بیت المال رو استفاده کردند و رویانیان که مستقیما به خزانه دسترسی داشت رو مدیر ابن تیم کرد تا بتونه بهترین های کشور رو با مبالغ وحشتناک جذب کنه(مهمترین دلیل ۲۰ برابر شدن دستمزد فوتبالیست ها فقط فقط این شخص بود ولی رسانه ها سعی می کنند براش شریک جرم بتراشند) با اینحال سپاهان نذاشت بابامحمود و دوستان به آرزوشون برسند و بیشتر قهرمانی ها رو تو دوره احمدی نژاد بدست آورد و استقلال و پرسپولیس روی هم سه قهرمانی بیشتر به دست نیاوردند.استقلال ۲ بار پرسپولیس ۱ بار . پس دروغ و دغل رو کنار بزارید خجالت هم خوب چیزیه .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی