نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
وریا غفوری: پیج‌های فیک به من حمله می‌کنند/ شکوری عین یک کودک کری می‌خواند
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

وریا غفوری کاپیتان استقلال پیش از اتفاقات پیش آمده در بازی مقابل نساجی، گفت‌وگوی جالب توجهی را در مورد مسائل مختلف انجام داده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ وریا غفوری طی روزهای اخیر به تیتر شماره یک رسانه ها تبدیل شده است. از درخواست برای خرید واکسن که با واکنش های مثبت و منفی همراه شد تا قهر او از استادیوم، انتشار نامه قرارداد او توسط رسانه ها و نرفتن به سر تمرین پس از دیدار روز جمعه، همه دست به دست هم داد تا کاپیتان آبی ها چند روز پر خبری را پشت سر بگذارد.

او پیش از دیدار مقابل نساجی در گفت‌وگو با همشهری صحبت هایی را مطرح کرد ولی پس از اتفاقات پیش آمده میان او و باشگاه استقلال به ذکر جمله «فعلاً ترجیح می‌دهم سکوت کنم» کفایت کرد تا شاید کاپیتان آبی پوشان طی روزهای آتی در این خصوص صحبت هایی را مطرح کند.

توقعات از استقلال بالاست
واقعیت این است که توقع از تیم ما بالاست و بحق هم بالاست، چون تیم‌مان از نظر بازیکن خیلی پتانسیل خوبی دارد و می‌تواند در سطحی عالی بازی کند. تقریبا مثل نیمه دوم بازی آخرمان مقابل نفت مسجدسلیمان که واقعا بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم. ما توانایی‌اش را داریم که در اکثر بازی‌ها همینطور باشیم. به‌نظرم توقعاتی که از ما هست تا حدودی بی‌دلیل نیست و ما سعی می‌کنیم هر هفته بهتر شویم. هم کادر فنی هم خود ما بازیکنان تلاش‌مان را می‌کنیم تا به همان سطح خوبی که می‌توانیم، برسیم. قطعا در ادامه راه به سطح ایده آل خواهیم رسید. یعنی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بازی خیلی خوبی انجام دهیم تا تماشاگرپسند باشد و هوادار دوست داشته باشد.

باید ممنون احمد سعادتمند باشیم
استقلال امسال نسبت به سال‌های گذشته فقط یک نکته مثبت داشته و آن اینکه کمترین تغییرات را از نظر بازیکن در فصل نقل‌وانتقالات داشتیم. این تنها نکته مثبت بوده وگرنه کمبودها همچنان به قوت خودش باقی است. ضعف مدیریت همچنان مثل سال‌های گذشته وجود دارد. ضمن اینکه باید تأکید کنم اگر نکته مثبت امسال عدم‌تغییرات زیاد در بین بازیکنان است، باید ممنون آقای سعادتمند (مدیر سابق استقلال) باشیم که تمام تلاش خود را به‌کار گرفت تا این اتفاق بیفتد و بازیکنان زیادی از تیم جدا نشوند. نتیجه این ثبات را ان‌شاءالله آخر فصل می‌گیریم.

یک روزهایی توپ برای من نمی چرخد
واقعیتش من تا یک بخشی از اینکه گفته می شود وریا همیشگی نیستم، موافقم ولی خب فوتبال یک بازی تیمی است. یک روزهایی برای یک مدافع کنار آنطور که باید و شاید توپ نمی‌چرخد تا بتواند توانایی‌اش را نشان دهد، ولی من همیشه یاد گرفتم که کار خودم را انجام بدهم و در این بین انتقادات نابجا هیچ تأثیری روی من نمی‌گذارد.

مقداری از هجمه ها علیه استقلال غیرمنصفانه است
استقلال تیمی است که همیشه پیرامونش حاشیه بوده و ما نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که مثل یک تیم معمولی در آرامش کامل به سر ببرد، به‌خصوص با این شیوه مدیریتی که در این باشگاه هست. فقط تنها چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که بله هجمه‌هایی که علیه تیم ما بوده یک مقدار غیرمنصفانه و بیش از حد بوده است. حالا شاید بخشی از مسائل به این برمی‌گردد که تیم چند سالی است که جام نگرفته‌. هواداران ما تحت فشار هستند و واقعا دوست ندارند تیم‌شان دوم یا سوم شود. به همین‌خاطر صبر آنها کم شده و دوست دارند همه بازی‌ها را ببریم که تا یک جایی قابل‌قبول است اما مهم این است که تیم را حمایت کنند که وارد حاشیه نشوند تا به آن هدف مشترک‌مان که قهرمانی است، برسیم.

رویارویی با علی کریمی جذاب است
بازی‌های لیگ قهرمانان یک سطح دیگر از رقابت است و ما باید تا آن روز از فرصت مناسبی که در اختیارمان هست، به بهترین شکل استفاده کنیم. واقعا بازی در آسیا برای ما جذاب است. چند سال است در این بازی‌ها شرکت می‌کنیم ولی متأسفانه نتیجه دلخواه حاصل نشده ولی باز هم خوش‌بین هستم و باز هم تلاش می‌کنیم تا امسال اتفاق خوبی را رقم بزنیم. در مورد رویارویی با علی کریمی در تیم الدحیل هم بگویم علی دوست خوب من و همبازی ما در استقلال بوده به همین دلیل برای تیم ما هم جذاب است. ما بیرون زمین خیلی رفیق هستیم ولی داخل زمین رقبای سرسختی برای همدیگر خواهیم بود.

کسی جز کریمی رئیس فدراسیون شود، انتخابات درستی نبوده است
حضور علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال برای من یک خبر خوشحال‌کننده بود. اینکه بعد از سال‌ها یک آدم از دل فوتبال در رأس فدراسیون بایستد برای من خبر خیلی خوبی خواهد بود. حالا اسم خیلی فرقی نمی‌کند. چه علی‌آقا کریمی باشد، چه علی‌آقا دایی باشد و چه آقای قلعه‌نویی. مهم این است که از دل فوتبال باشد و مشکلات را از نزدیک تجربه کرده باشد تا بتواند به فوتبال کمک کند. من مطمئنم یکی مثل آقای کریمی می‌تواند این اتفاق را رقم بزند. با توجه به اینکه ایشان یک چهره بین‌المللی است، خیلی کارها می‌تواند برای ما انجام دهد و امیدوارم پشت پرده‌ای وجود نداشته باشد و رأی‌ها از قبل چیده نشده باشد. جز علی کریمی هر شخص دیگری رئیس شود، به‌نظر من قطعا این انتخابات، انتخابات درستی نبوده است.

باید از مسئولان مطالبه گر واکسن باشیم
جا دارد یک‌بار دیگر فوت مرحوم مهرداد میناوند را به اهالی فوتبال تسلیت بگویم و از خدای بزرگ برای بازماندگان و خانواده میناوند طلب صبر کنم. واقعا تسلیت کمترین واژه‌ای است که می‌توانم به آنها بگویم. مطمئنا برایشان خیلی سخت بود که یک ورزشکار بزرگ را در ۴۵سالگی به‌خاطر یک ویروس از دست بدهند.
اگر این اتفاق چندماه پیش می‌افتاد که هنوز واکسنی وجود نداشت، همه می‌گذاشتیم به پای تقدیر و حکمت. اما الان نمی‌شود خیلی راحت از این اتفاقات گذشت چون یک‌سری از واکسن‌ها تأییدیه جهانی گرفته‌اند و سازمان بهداشت جهانی آنها را تأیید کرده است. ما باید مطالبه‌گر باشیم و از مسئولان کشورمان بخواهیم تا واکسن تأییدشده برایمان تهیه کنند. این کمترین توقع ممکن است.

حمله به من هدایت شده و  شرم آور است
مسئولان کشور باید واکسن را به مردم برسانند تا زندگی‌ها به روال عادی برگردد. یک‌سری آدم‌ها هم بابت این استوری به من حمله کرده بودند که وقتی می‌رفتم پیج‌ها را می‌دیدم، متوجه شدم بالای ۹۰ درصد اینها آدم‌های واقعی نیستند. پیج‌های فیکی بودند که می‌آمدند در فضای مجازی به من حمله می‌کردند. باعث تأسف است یک‌سری آدم‌هایی که در اقلیت هستند، اینطوری بخواهند به یک حرف واکنش نشان بدهند. یک لشگر سایبری راه بیندازند که به یک آدم حمله کنند، چون برخلاف نظر آنها صحبت کرده است. این واقعا شرم‌آور است.

ساخت واکسن ایرانی، باعث غرور ما می شود
ما انسان‌ها باید یاد بگیریم به انتخاب‌های همدیگر احترام بگذاریم. تهیه واکسن یک وظیفه است که باید مسئولان برای کشورمان انجام دهند. واکسیناسیون عمومی باید انجام شود. برای من نوعی و مطمئنا امثال من فرقی نمی‌کند واکسن ایرانی یا خارجی باشد. خدا کند یک واکسن ایرانی بیاید که ما در دنیا سربلند باشیم و به دکترها و دانشمندان کشورمان افتخار کنیم. بگوییم چقدر ما خوشبختیم که دانشمندان ما توانستند واکسنی را کشف کنند که تأییدیه سازمان بهداشت جهانی را دارد. مطمئنا این اتفاق باعث غرور ما می‌شود اما اگر نتوانستیم، باید واکسن بخریم تا کل مردم بتوانند واکسن بزنند. حالا هر واکسنی بود مهم نیست، مهم این است که مردم بتوانند در کنار هم بدون استرس زندگی کنند.

ابراهیم شکوری خیلی زود خودش را نشان داد
حقیقتش برای من عجیب است که آقای شکوری می‌آید عین یک کودک کری می‌خواند. من موقعی که ایشان به‌عنوان سرپرست دبیرکلی به فدراسیون رفتند، خیلی خوشحال شدم که به‌هرحال یک فرد فوتبالی توانسته پست مدیریتی بگیرد، ولی او خیلی زود خودش را نشان داد و ثابت کرد لایق آن پست نبوده است. به‌نظر من آنهایی که در سمت‌های مدیریتی قرار می‌گیرند حق کری‌خوانی ندارند و باید کارشان را انجام دهند. از حق تیم‌شان دفاع کنند ولی حق ندارند کری بخوانند. این خیلی کار سخیف و زشتی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    اینا بهانس قهر کردی اینا همش بهانس کاپیتاننن!!!
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      قرارداد 14 میلیاردی لو میره هم تقصیر شکوریه! کلا همیشه دنبال یه مقصر از یه جایی میگردن که یه جوری ربطش بدن به پرسپولیس. مسخره بازیا چیه بابا شماها تو پخش زنده اسم پرسپولیسو عوض میکنید اشکالی نداره یکی جوابتونو میده انقدر درد داره؟! این حرفای قشنگو باید به سرمربی خودشونم میزد، همونی که تو برنامه زنده شروع به حرف الکی زدند کرد
    • مولر از برلین ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      قبل شکوری فکری کری خواند. کجا بودی. سرمربی استقلال برای پرسپولیس کری خواند. ایشان پیروزی پیروزی کردند. یادت رفته. مثلا که چی اسم قبلی تیم را گفتن چه معنی می دهد. اقای غفوری با داشتن دو سال قرارداد قرارداد جدید با قیمت بالا بستی چرا!! مگه استقلال سر گنج نشسته که شما تاراج می کنید قیمت شما امیلیارد هست ولی به لطف تشنج کردن ذهن هوادار 15 گرفتی چرا. الان هم ذهن هوادار را با شکوری می خواهی مشغول کنی..
    • Blue Love IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      موضوع اینه که از وقتی این آدم مسئول پرسپولیس شده همش به استقلال طعنه میزنه! درضمن اون باری که فکری از اسم پیروزی استفاده کرد بعید میدونم از عمد باشه... خب زمان فکری اسم پرسپولیس پیروزی بوده ایشون هم اشتباه تلفظ کرده!
    • امید IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      جناب غفوری شما اگر از حقوقی که از باشگاه استقلال میگیری ۵۰۰ میلیونش رو خرج ۱۰۰ تا کولبر میکردی مجسمه شما رو باید در ایران میساختن، اما توجیح کار سخیف شما در بازی با نساجی و رو شدن قرارداد ۱۴ میلیاردی شما جای هیچ گونه توجیح منطقی ندارند کاش یاد بگیریم به جای بهانه جویی و حرف های عوام فریبانه توان عذرخواهی از اشتباهی رو که انجام میدیم داشته باشیم این رفتار کودکانه شما چه به هیچ عنوان توجیه پذیر نیست. متاسفانه حرف و عمل شما به هیچ عنوان تطابقی با هم نداره جناب غفوری
  • محمدم IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    فقط اینو بگم اقای غفوری...اون حرکتا درست نیست
    • شنبه های سیاه لنگ IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      اونا ساختگی بودن
    • محمدم IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      نکنه صداش هم ساختگی بود؟؟؟ خیابون شریعتی و این حرفا و . . . //// بسه هوچی گری و ننه من غریبم بازی ها . . بــــســـــه
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      والا در کل تخریب یک بازیکن هم درست نیست درسته انگ نژاد پرستی رو بعضی کانال های استقلال به‌آل کثیر زدن تا ای اف سی محرومش کنه ولی انتشار این فیلم‌ ..... از وریا غفوری توسط بعضی کانال ها پرسپولیس درست نیست الان واقعا پلیس فتا چرا با این کانال ها برخورد نمی کنه ؟!!!! من خودم دلخوشی از کامنت زن های ناجوانمردی که عیسی آل کثیر رو محروم کردن ندارم‌چون شاید یک جام آسیا رو ازمون گرفتن ولی در کل این رفتارهای زشت در پاسخ به کارزشت رقیب درست نیست چون کار بد بده
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    شاید بعضی از هوادارهای پرسپولیس بگن چرا الان از وریا حمایت می کنی ولی خدایی کری خوندن آقای شکوری و البته کلا پیشکسوت ها اصلا درست نیست و حرفش منطقیه !!از اینکه آقای غفوری از علی کریمی توی انتخابات فدراسیون حمایت می کنه والبته به ساخت واکسن ایرانی توسط متخصصان داخلی افتخار می کنه خیلی هم خوبه
    • مجید IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      کاشکی ایسناگرامتو داشتم تا جوابتو میدادم تو ...من خودم پرسپولیسی هستم ولی.......از هزارتا دشمن بدتر هستید هنوز این و..ریا رو نشناختی هنوز باور نکردی کرونانمایی کرد و حق پارس جنوبی جم را خوردن هنوز........خدایا این هواداران پرسپولیسو که جمله من خودم پرسپولیسی هستم ولی ها رو از تیم پرسپولیس دور کن....در آخر این همه تو این سالها از هوادار و پیشکسوت و بازیکن و....کیسه به پرسپولیس حمله کردن کجا بودی و.........
    • sohrab IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      بعد فوت دوتا پیشکسوت‌مون دشمنی بین سرخابی تلطیف شده بود چرا باید در حالیکه روزها از دعوت‌‌شدن فکری ب فوتبال‌برتر وحرف‌های مضحکش دررابطه باپرسپولیس درتلویزیون‌ ملی و متعاقبا پاسخ شکوری،، گذشته!! وریا بیاد وهمچین حمله‌ی مسخره‌از ب رقیب بکنه؟ در حالیکه اصن ضرورتی نداشت مصاحبه‌ای که با وریا انجام دادن مال حواشی ۴۸ساعت گذشته‌ش با مدیریت وسایر مسائل بوده،اما در یک‌حرکت رنالدینهویی میاد و در مورد واکسن کرونا یک گزاره بدیهی رو تکرارمکرر می‌کنه؟ این‌کارا فرافکنیه دوست عزیز و برا مردم منزجرکننده‌ست مردم‌می‌فهمند خیییلی بیشترو بهتر از سلبریتی‌ها می‌فهمند
  • شمسعلی IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    وریا باید بمونه و فکری باید اخراج بشه و فرهاد بیاد
    • حمید علوی CA ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      چشم! الساعه!
  • ابراهیم شکرخوری IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    ای وریای عزیز.. میلیون ها استقلالی ازت حمایت میکنن
  • رستوران مموتی IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    کیسه ها بیاید غذا ببرید آخه چند روزه هیچی نخوردید
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    شکوری هیچی به جز یه متوهم دروغگو نیست.. از این سوخته که مهندس عبدیان به استقلال کمک مالی کرده.. همش سرش تو کار استقلاله و همش پای ما رو وسط میکشه!
    • سعید IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      به مهندس عبدیان بگو چند پرس غذا واستون بیشتر بگیره گشنه نمونین
  • هفت تیرکش معروف IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    شکوری تو کل دوران فوتبالش ۵ تا گل زده
  • آبی رنگ IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    کاپیتان راست میگه و فکری باید معذرت بخواهد
  • محمود IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    عادت کردین اسم پرسپولژسو بیارید تا اراجیفتون شنونده داشته باشه.اصلا شما در حدی هستی که شکوری درباره بچه بازی شما صحبت کنه
    • ابراهیم شکرخوری IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      شکوری در حدی نیست که درمورد استقلال حرف بزنه و از مهندس عبدیان ایراد بگیره
    • . RU ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      به مهندص عبدیانت بگو واسه بازیکناش غذا بگیرن تا گشنه نمونن
  • فقط فرهاد IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    باید ممنون احمد سعادتمند باشیم زیرا قرارداد مرا چند برابر کرد مربی که از من خوشش نمیامد را بیرون کرد
  • حسین IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    تو هم مثل یک کودک قهر میکنی
  • تخت سلیمان فقط پرسپولیس IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    اقای ورویا جوانمرد بودن و از حرف حق دفاع کردن خوبه و می توانم بگویم قابل دفاع است ولی در نظر داشته باشید ان حرکت ناپسند شما در حین بازی که طرفداران زیادی پای گیرنده نشتند و مشغول تماشای بازی هستند از کاپیتان تیم اصلا جایز و قابل دفاع نمی باشد شما به عنوان کاپیتان تیم می بایست حاشیه ها را جمع کنی نه اینکه خودت به ان دامن بزنید و یک راست جلو بیننده به رختکن بروید و بدون هماهنگی استادیوم را ترک کنید اگر هم تیمتان قهرمان شود ارزشی ندارد چون در ان بازی شما چهره واقعی خودتان را نشان دادید و هجمه های زیادی بر علیه خودتان جمع کردید حتی از طرف استقلالیهای دو اتیشه.
  • شمسعلی. US ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    ولی کیسه کشا بدانند هر وقت علیه پرسپولیس حرف زیادی بزنند بلاخره یکی جوابشان را می دهد شما کیسه کشای بی منطق یک بار نشان بده که اول پرسپولیس حرفی زده ، اگر چه من معتقدم هزار بار هم استقلالی ها علیه پرسپولیس حرف زدن و موضع گرفتن بخدا در شان پرسپولیس نیست که جوابگو باشد چون همان مه فشاند نور و ....................‌‌ کند است
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    واسه کیسه کشها متاسفم که کاپیتانشون این یاروهست
  • کانتونا IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    ما شاالله باغیرت
  • عباد IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    جناب علامه ودانشمند گرانقدر استاد وریا غفوری شکو ری که همانند شما تحصیلات عالیه نداره تا دکترا بیشتر نخونده شما کوتاه بیا
    • حمید علوی CA ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      حالا مطمئنی این جناب شکوری واقعن خونده؟! بنده که در گفتار و کردار ایشون نمیبینم دانش سطح PhD رو. البته مدرک دکترا رو که الان خیلیا دارن. ولی اینکه اینطور که شما میگی “خونده باشه” خیلی بعیده. تعرفه نداریم.
  • سیدرضا IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    آقای وریا من استقلالی متعصب هستم و زمانی از استقلال حمایت کردم که شما هنوز بدنیا نیومده بودی حرفامو به حساب رقیبان استقلال نزار ، فیک هم نیستم و منو بارها و بارها در تمرینات تیم دیدی. جناب کاپیتان شروع کنم از فصل قبل، سوار بر امواجی که داشت کشوروغرق میکرد شدی و با نوشتن توئیتهای دشمن شادکن لباس چرک برادرتو نشون غریبه دادی و حرفات شد نقل محافل غربی. حالاهم اومدی از واکسن میگی و واردات اون انگاری تو این کشور زندگی نمیکنی و نمیبینی تحریمهای ناجوانمردانه و غیرانسانی که حتی شامل دارو و درمان هم میشه چطور مردم ایرانو تحت فشار قرار داده ضمنا کدوم کشور دنیا واکسناسیون سراسری انجام دادن که داری مسئولین کشورتو متهم به کم کاری میکنی.آقای وریا رگ غیرت این نیست که بزنی رودستت ، رگ غیرت یعنی اونکه بعداز تعویض به هر دلیلی برگردی روی نیمکتت ،ایکاش یاد میگرفتی از کاپیتان رقیب که بارها روی نیمکت نشست اما هربار که اومد تو زمین از جونش مایه گذاشت. آقای کاپیتان کی و کجا مکتب استقلال بهت یاد داده حق داری در مورد مدیر عامل رقیب حتی اگر مقصر باشه حرف بزنی ؟بقیه حرفام کامنت بعدی اگرخبر اینومنتشرکرد
    • منصور IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      سلام بعنوان یک پرسپولیسی با نظرات شما موافقم؛مقصر ما هوادارا هستیم که بعضی بازیکنان بی جنبه و ریاکار را زیادی بزرگ می کنیم که حد خودشونو نمیدونند. با داشتن همچین طرفدارانی در تیم رقیب ما هیچ نگرانی نداریم چون بازیکن سالاری خودش کار خودشو میکنه. آقای شکوری در زمانیکه سمت مدیر کلی را داشتند هیچ صحبتی در باره تیم خاصی نکردند و الان هم فقفط جواب مربی تیم سوگلی را دادند هر چند که اعتقاد دارم نباید اینکار را میکردند و شخصیت ایشان بسیار دوست داشتنی تر و والاتر از اینهاست. به امید پنجمین قهرمانی ؛ سوپرجام و Acl cup
  • رضا IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    عجیب است که بعضی ها هیچی ندارند و برای مطرح شدن اسم بزرگ ها را می آورند.به قول سیاوش اکبرپور تو چه افتخاری داری که قراردادت چند برابر شده است؟
  • محمدطاها IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    وریا_تنها_نیست..پاینده باد _وریا_غفوری..اگر اعتراضی کرده به خاطر شرایط اسفناک باشگاه بوده که کاملا حقم داره..
  • مولر از برلین US ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    خدا یک عقلی به همه لنگی ها بدهد ویک پولی به شکوری
  • shahin IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    واقعا تاسف تاسف تاسف واقعا تنها ورزشکاری که الان علاوه بر فوتبال به وظایف اجتماعیش عمل میکنه راجع به سلامتی مردم وواکسن حرف میزنه واز مشکلات مردم میگه همین وریاست هیچوقت هم به بازیکنها ورقبا بی احترامی نکرده واقعا چر ابعشی از ماها انقدربوقلمون صفت هستیم اگه این وضعیتو هرکدوم از بازیکنهای پرسپولیس داشت با این که استقلالی ام ازش حمایت میکردم ایشون از علی کریمی برای ریاست فدراسیون فوتبال حمایت میکنن به خاطر میناون وانصاریان وخیلی از هموطنای عزیزمون که به خاط کرونا فوت کردن مطالبه واکسن کردن کدوم فوتبالیست با این صراحت این کارو کرده فقط میخوان خرابش کنن چون حرف حق میزنه بی این تورم 14 میلیارد پول یه واحد اپارتمانه مگه تو این مملکت زندگی نمیکنید ؟اون فوتبالیستهایی که داعیه عرق وتعصب دارن هم بریی ببینید در زمان بازی کردن قراردادشون معادل یه آپارتمان تو بالا شهر بوده پس هیاهو راه نندازید ولی ما رقمو میبینیم ولی تورم 800 درصدی تو این سه سالو نمیبینیم هرکسی زحمت میکشه حقشه نوش جونش دلیل نداره به این واون ببخشه مگه بقسه فوتبالیستها که نصف وریا نیستن میلیاردی میگیرن بذل وبخشش میکنن؟
  • قهرمانان دلیر IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    مکتب جوانمردی درپرسپولیس کبیر و ارتش سرخ خیلی وقته نهادینه شده وگرنه واسه هر قدم غلط کیسه کشان بی هویت جواب دندان شکن خواهد داشت،اونجایی که فقط بخاطر یه بازی فوتبال کیسه کش حقیر هموطن خودشو براحتی میفروشه باصطلاح نقاط ضعف تیم رقیب ولی هموطن رو به عرب بی صفت گوشزد میکنه یا باعث تحریک اجنبی میشه که بازیکنی مثل ال کثیر محروم بشه یا مثلا زمان و نحوه قرارداد رو بهونه واسه محرومیت طرف میبینه و موش میدوونه اونجاست که هویت و مکتب کثیف کیسه ای خودش و تیم محبوبش رو بدنیا نشون میده و هیچ حقارتی بالاتر ازین نیست شکوری اگه حرفی هم داشته باشه رودرو مثل مرد میگه نه مثل مشتی خاله زنک بزدل یه نگاه به خودتون بندازین
  • بهبودی IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    بعضی از این هوادارهای استقلال ارزش ندارند که بخوای جوابشون رو بدی کله شون رو عین کبک کردن زیر یه متر برف یکسره بهانه میارن و مشکلات تیم شون رو گردن کسای دیگه می ندازن آقا بازیکناتون تو هر بازی سه جهارتا گل بزنن راحت قهرمان شید ببینیم کسی میتونه جلوتون رو بگیره یانه. والا با این نوناشون.
  • gaber IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    اگر همه چیز فوتبال پیشرفت کنه ادبیات فوتبالی ما درجا میزنه بابا ول کنید جوانی خود را به بطالت نگردانید خوب نیست آنقدر بزرگتر از اینها اومدند و رفتند که وریا و شکوری و بقیه هیچی نیستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی