دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
۳ |
۱
پرسپولیس زودتر از استقلال بورسی می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس سازمان خصوصی سازی با اشاره به آخرین وضعیت واگذاری سرخابی ها اظهار کرد: سهام پرسپولیس به فاصله یک هفته زودتر از استقلال در بازار سرمایه عرضه می‌شود.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ حسنعلی قنبری در مورد آخرین وضعیت واگذاری شرکت‌های استقلال و پرسپولیس گفت: واگذاری این دو شرکت در جریان است. سهام پرسپولیس زودتر از استقلال عرضه خواهد شد، زیرا اطلاعات این باشگاه منظم و دقیق‌تر بوده و رسیدگی‌ها در حال اتمام است. رسیدگی پرونده استقلال نیز در جریان است و با وقفه یک هفته‌ای سهام این شرکت هم عرضه خواهد شد.

رییس سازمان خصوصی سازی با بیان این‌که قرار بود سهام سرخ آبی‌ها در دهه فجر در بازار سرمایه عرضه شود، ادامه داد: از آنجا که می‌خواهیم این عرضه با دقت صورت بگیرد و به دلیل عجله و اشتباه با گرفتاری‌های مشابه مواجه نشویم ممکن است کمی تاخیر داشته باشد.

قنبری در مورد صورت‌های مالی دو باشگاه مذکور نیز توضیح داد: شفافیت را سازمان حسابررسی مشخص می‌کند و زمانی که شفافیت صورت‌های مالی سرخ آبی‌ها را تایید کرد به سازمان بورس ارائه می‌کند حساب‌های قبلی دو باشگاه تایید شده و حساب‌های شش ماهه آنها نیز درخواست داده شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عامیرزا IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    میخ عاخر به تابوت سرخابیا، خرید و فروش سهام فیک در بازار فیک و رو به سقوط،دست در جیب هوادار و لقمه چرب برای دلالان بورسی واربابان فرابورسی شون!.مارا به خیر شوما امید نیست
  • استقلال IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    آخر استقلال میش حکومتی...
  • مولر از برلین DE ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    فاتحه. پیشا پیش افول این تیم ها را به طرفدارانش تسلیت عرض نموده. در تیم داری یک نفر مالک بهتر هزاران سهام دار هست. این تیم ها به دست عدهای می افتد که کوچکترین نقش در فوتبال نداشته اند. طرف سهام می خرد منفعت کند . ما در بورس عاشق سینه سوخته نداریم. !! واقعا فاتحه.. دولت می توانست این تیم ها را به اشخاص دارای شرکتهای بزرگ بفروشد .ولی ولی باز هم ولی!!! پول کلان بورس چشم ها را کور کرده!! شاید جدی نگیرید تجارت رفت کشاورز پاس بهمن ارارات راه اهن ....رفت این دو تیم هم با این روند رفتنی هستند شلیک نهایی به قلب فوتبال ایران!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی