نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
محمد ربیعی: همه ما از نبود انصاریان و میناوند متأثر هستیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم مس رفسنجان می‌گوید حریف فردای تیمش می‌تواند در فینال لیگ قهرمانان آسیا به قهرمانی برسد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمد ربیعی در نشست خبری دیدار معوقه هفته نهم لیگ برتر بین تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان اظهار داشت: یحیی گل‌محمدی  و همکارانش برای من قابل احترام هستند و فکر می‌کنم حقشان بود در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمانی برسند. پرسپولیس کادر ایرانی خوب و فهمیده‌ای را در اختیار دارد و برای این دوستان هم آرزوی توفیق می‌کنم. این تیم نیازی به تعریف و تمجدی من ندارد.

ربیعی درباره اینکه در صورت برتری مقابل پرسپولیس جایگاه این تیم را در رتبه چهارم جدول می‌گیرند توضیح داد: هدف ما پیاده کردن برنامه‌هایمان است و نهایت خروجی این برنامه‌ها کسب امتیازات کامل است. هدف‌گذاری ما برای دیدار با پرسپولیس به شکلی است که با دست پر از زمین بیرون بیاییم و برد را هم دور از دسترس نمی‌بینم. قطعا مس رفسنجان نه تنها حریف دست و پا بسته‌ای مقابل پرسپولیس نیست بلکه امیدوارم در برخی لحظات بازی بتوانیم بخش‌های مدنظرمان‌ را هم به نمایش بگذاریم تا از این طریق با پیروزی از زمین خارج شویم.

ربیعی اضافه کرد: در کل پروژه‌های فنی زمان‌بر است و برای اینکه بتوانم مس رفسنجان را به یک خانواده تبدیل کنم تا در زمان زیادی که شبانه‌روز با هم هستیم احساس خوبی داشته باشیم و به موازات آن هم بخش فنی و تمرین را جلو ببریم زحمات زیادی به همراه گروهم کشیدم اما مس رفسنجان هنوز کار دارد.

وی افزود: برنامه‌ریزی این جور تیم‌ها و چالش سال اول آنها در لیگ برتر دشوار است خودم تلاش می‌کنم امسال این تیم را در لیگ برتر حفظ کنم و هر چه جایگاه‌مان محترم‌تر باشد بهتر است. البته برای تیم‌هایی که سال اول به لیگ برتر می‌آیند بقا یک موضوع مهم است. تجربه سال‌های اخیر هم نشان داده اینگونه تیم‌ها تا روز آخر برای نیفتادن دست و پا می‌زنند و خیلی‌ هم در روز آخر سقوط می‌کنند تا جایی که توان دارم سعی می‌کنم مس رفسنجان را از این فضا و ذهنیت دور کنم.

سرمربی تیم مس رفسنجان خاطرنشان کرد: برای این کار باید شبانه‌روز تلاش کنیم که این کار را هم انجام می‌دهیم زیرا اذیت سخت است به تیمم ایمان دارم و مطمئن هستم از این میدان بزرگ لیگ برتر در سال اول سربلند بیرون خواهیم آمد.

ربیعی با اشاره به درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند توضیح داد: امیدوارم فردا بازی خوبی بشود و تماشاگران هر دو تیم لذت ببرند امیدوارم با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی دیگر جامعه فوتبال غم نبیند. همه ما از نبود انصاریان و میناوند متأثر هستیم و سعی می‌کنیم فردا هم یاد این دو عزیز را در ابتدای مسابقه زنده نگه داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    ممنون از آقای ربیعی بابت تعریف از تیم پرسپولیس و البته‌که واقعا شما مربی خیلی خوبی هستید !! بازیی که تیم آقای ربیعی ارائه می ده واقعا در حدی هست که این تیم سهمیه بگیره !!! استقلالی ها الان حتما می گن چی می گی تو ؟!!! جوابش رو ۵اسفند دریافت می کنید اصلا با تیم هفته اولی که باهاش بازی کردین قابل مقایسه نیست این مس رفسنجان خیلی بهتر از استقلال و فولاد و‌گل گهر فوتبال بازی می کنه !! پرسپولیس بازی سختی داره چون می دونم تیم آقای ربیعی فوق العاده خوبه !! آقای ربیعی عزیز بقا که چه عرض کنم والا شما خیلی بهتر از استقلال فوتبال بازی می کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی