دست‌های پشت پرده دست به کار شدند/ چرا نام مهدی‌خانی را از عبدی بیشتر می‌شنویم؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی عبدی علیرغم درخشش در پرسپولیس و زدن گل‌های حساس سر تیتر اخبار نمی‌شود اما مهدیخانی بدون هیچ اقدام موثری نامش را بارها و بارها می شنویم و اگر در بازی با مس فیکس شد به دست‌های پشت پرده باید شک کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ پرسپولیس بعد از قطعی شدن محرومیت عیسی آل‌کثیر مجبور به جذب مهاجم بود اما دیگر خبری فصل نقل و انتقالات نبود و آن ها به صورت آزاد مهدی مهدی‌خانی را از واراژدین کرواسی جذب کردند. مهاجمی که در شهرخودرو هم زیر نظر یحیی گل‌محمدی کار می‌کرد اما توسط خود یحیی از تیم کنار گذاشته شد.

دلیل همکاری دوباره مهدی‌خانی و گل‌محمدی فعلا پوشیده مانده اما این که در هفته اخیر با وجود عدم نمایش قابل قبول از او، شاهد تبلیغ رسانه‌ای برای این بازیکن هستیم خیلی عجیب است. برخی معتقدند او در بازی با مس باید در ترکیب اصلی قرار گیرد تا گره‌گشا شود. کادرفنی هم از او حمایت کرده و مطهری می‌گوید او وظایف دیگری به جز گلزنی دارد و این در حالی است که قرار بود جای خالی عیسی آل‌کثیر گلزن را پر کند.

در این بین برای بازی رسیدن به مهدی خانی باید مهدی عبدی از جمع نفرات اصلی خارج شود. زننده گل‌های حساس نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا و گل تعیین کننده در دربی گذشته که پرسپولیس را به بازی باز گردادند.

عبدی علیرغم درخشش در پرسپولیس و زدن گل‌های حساس سر تیتر اخبار نمی شود اما مهدی‌خانی بدون هیچ اقدام موثری نامش را بارها و بارها می شنویم و اگر در بازی با مس فیکس شد به دست‌های پشت پرده باید شک کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • gaber IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    خواهشاً یکبار برای چند دقیقه استفاده بشه شاید کمک کرد نمیشه بازیکن را اینقدر کوبید رمضانی آزمایش خودش را پس داد چرا از او چند دقیقه استفاده نمیکنه نمیدانم شاید با تمرین از زمین تا آسمان در بازی تفاوت بود و معمای هوادار هم حل شد
    • حمید علوی CA ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      با توجه به مواردی که از چند بازیکن پرسپولیس بصورت تلویحی و از آقای رسول پناه بصورت واضح در مورد موضوع دلالی و سهم خواهی آقای گلمحمدی روی قراداد بازیکن‌ها شنیدیم، بنظر میاد پاسخ سوالات بالا مشخصه!
    • مولر از برلین DE ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      یکی از کاربران در بخش نظرات هست که همیشه می اید و از سه چیز سخن می گوید و می رود. یا داشته فوتبال اش همینه . سن شما قد نمی دهد. دوران مرحوم پورحیدری..................زور باز می خوردنی..............چقدر گرفتی........ و بیچاره مولر با چند کامنت نظر گذاشتندی!!!!!!!!!!
  • 24 IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    چقدر کارشناسانه بود لذت بردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! باز پرسپولیس افتاد رو غلتک
  • مانی IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    مربی ایرانی همینه . کم دانش و کم حوصله اما پرتوقع. به علیپور در زمان برانکو و بعد از رفتن طارمی نگاه کنید. برانکو همیشه فیکس میزاشتش و تعویضش نمیکرد تا کم کم راه افتاد و اقای گل شد اما عبدی کع نشون داده چیزی شبیه جوونیهای فرشاد پیوس هستش یا بازی نمیکنه یا نیمه دوم تعویض میشه . دلیلشو کسی میدونه ؟
    • حمید علوی CA ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      مانی جان یه شباهت عبدی به فرشاد خان پیوس به نظر من، آرامش و خونسردیش وقتی توپ داره، هست. همچین خاصیتی رو در قوچان زاده هم دیدم.
  • ناشناس IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    چون آقا دلاله درصد گرفته ازش
  • ناشناس DE ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    شما نمی خواد دلسوز محبوب دلها باشی برو از 14 میلیاردی خبر بذار و اسطوره بساز
  • مهرداد IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    دیگه هیچی گیر نیاوردی اینجوری میخوای واسه ما حاشیه درست کنی ؟؟؟؟ دست بردار از این کارها!!!! دیدی کیسه شده پر حاشیه از این ور خبری نیست میخواین مثلا واسه خودتون خوراک جور کنی؟؟؟؟ اول استوکس نبش قبر میکنید حالا اومدین سراغ عبدی و مهدی خانی که اینهارو به جون هم بندازین؟؟ جمع کنید بابا!!!!!!!!!!!!!!!!
  • فرشید IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    بد نیست نام نویسنده و یا تهیه کننده خبر، گزارش و یا تحلیل گرتون رو اگر ترسی از رسوایی ندارید و به انصاف خودتون معتقد هستید درج کنید
  • محمد IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    ای خبر ورزشی کیسه کش!زشت واقعن زشته
  • سعادت IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    بس کن حاشیه سازیو
  • سعید IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    ماکه بارهاگفتیم،یحیی ازهرکس درصدبگیره فیکس تیمه،۲۰بازیکن هرکدوم۳۰۰میلیون بابت یه نیمه بازی بدن میشه۶میلیاردخدابده برکت، همه میدونن کسی هم رسیدگی نمیکنه،چون همه ازهم یه پرونده ای دارن،خورشیدوماه پشت ابراگه گیرکنن مقطعیه ودائمی نیست،پولا روبرگردون مگه موکاشتن چقده هزینه داره،باخت به تیم دسته اولی این همه دستمزدنمیخواد،باحقوقش۲۰میلیاردی میشه که حقوق هم نگیره ول کن نیست خوش باشیدهواداران خونگرم
  • آبی بیکران IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    عبدی خخخخخ. طرف نمیدونه فوتبال چیه اونوقت انقدر از گزارشگر بازی تا مجری برنامه معلوم الحال تا روزنامه های غشی لنگی براش تعریف و تمجید نوشتن کردنش کریس. خخخ
  • نادی اللنگ سقوطی IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    دستهای پشت پرده برای خراب کردن عبدی؟ عجب بازیکن ستاره ای ، یعنی هرطوری هست میخوایین بازیکناتونو ستاره کنین اما نمیدونین ستاره اون دوتایی هست که سالها روی سینه ی ما براتون شده حسرت
  • بابا مسعودجون کیسه ها IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    خوب خداروشکر باز گندکار استقلالی ها در اومد و اتاق فکر واقعی میخواد حواس ها رو از اون موضع پرت کنه واقعا متاسفم براتون
  • Kord_boy75 IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    این متن انقد خنده داره که بحثی نمیشه روش کرد اولا کسی به توانایی عبدی شک نداره مهدی عبدی بازیکنی که خودش رو خوب تو موقعیت قرار میده اما دقت کافی به دلیل عدم تجربه نداره و مشکل اصلی مهدی عبدی اینکه فشار روی مدافعین حریف نمیاره و اجازه میده راحت بازیسازی از عقب زمین تیم حریف صورت بگیره. مهدیخانی کلا ده دقیقه آخر بازی وارد زمین شده و قطعا با تایم محدود نمیتونه معجزه کنه چیزی که نشون میده نویسنده این متن غرض ورزی روشنی با پرسپولیس و یحیی داره اتفاقا مهدیخانی تو همون تایم محدود دونده ظاهر شده و فشار خوبی روی عناصر دفاعی تیم مقابل آورده و تو همون تایم های محدود چند صحنه توپ گیری خوب داشته هر دو بازیکن سرمایه پرسپولیس هستن و باید مورد استفاده باشن اتفاقا شاید بهترین کار استفاده همزمان از هر دو نفر باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی