نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
زیدان: هیچ رئالی فکر نمی‌کند که ما نمی‌توانیم فاتح لیگ شویم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی رئال مادرید گفت: هواداران ما همیشه فکر می‌کنند که ما می‌توانیم اوضاع را تغییر دهیم و این کاری است که برایش تلاش خواهیم کرد.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ پیروزی ۲ بر صفر رئال‌مادرید برابر ختافه باعث شد فاصله کهکشانی‌ها با اتلتیکو به ۵ امتیاز کاهش پیدا کند، اما رقیب همشهری ۲ بازی کمتر دارد.

زین‌الدین زیدان بعد از برد مقابل ختافه گفت: «برنامه ما این بود که وینیسیوس را بیرون بکشیم اما سپس ماروین پارک به خودش آسیب زد و ما مجبور شدیم برنامه‌مان را تغییر دهیم. ما در این بازی باید خودمان را با شرایط وفق می‌دادیم، چون غایبان زیادی داشتیم. ما تحلیل خوبی از این بازی داشتیم و برای بازیکنانم خوشحالم چون پیروزی در این بازی آسان نبود. ما خیلی خوب بودیم به خصوص در فاز دفاعی. من فکر نمی‌کنم رئالی‌ای وجود داشته باشد که فکر کند ما نمی‌توانیم فاتح لیگ شویم. برعکس، هواداران ما همیشه فکر می‌کنند که ما می‌توانیم اوضاع را تغییر دهیم و این کاری است که برایش تلاش خواهیم کرد. با وجود مشکلاتی که داریم اما به کارمان ادامه خواهیم داد و به کاری که می‌کنیم، باور داریم. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در پیش داریم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    رئال با این بازیهای سینوسی خیلی بعید بنظر میرسه قهرمان بشه..بنظر دیگه دوران زیدان داره تو رئال تموم میشه هر شروعی یه پایانی داره مطمئنا دیگه نمیتونه چیز جدیدی به رئال اضافه کنه..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی