نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
۱۰ |
۴
بعد از ذوب‌آهن، تراکتور هم مشتری فرهاد مجیدی شد
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ذوب‌آهن و فرهاد مجیدی به توافق نهایی نزدیک شده بودند ولی دو موضوع مانع از امضای قرارداد شد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ باشگاه ذوب آهن که به دنبال کسب نتایج ضعیف این تیم پس از چهارده هفته و کسب تنها یک پیروزی در نهایت تصمیم به قطع همکاری با سرمربی خود رحمان رضایی گرفت، حالا در مذاکره با دومین گزینه خود به بن بست خورده و مشخص نیست چه اتفاقی خواهد افتاد. 

ذوبی‌ها ابتدا سراغ مجتبی حسینی رفتند که با وجود توافق، او نتوانست رضایت مسئولان باشگاه نفت را برای گرفتن رضایت نامه جلب کند. 

پس از آن مسئولان باشگاه باب مذاکره با فرهاد مجیدی را باز کرده و به توافقاتی رسیدند و به نظر می‌رسید همه چیز به سمت امضای قرارداد پیش می‌رود ولی پیشنهاد دیگر فرهاد و شرط عجیب او برای امضای قرارداد مانع از این اتفاق شد. 

مجیدی از مسئولان ذوب آهن خواسته بندی در قراردادش گنجانده شود که طی آن هر زمان از استقلال پیشنهاد داشت بدون هیچ مشکلی جدا شود که این موضوع با موافقت ذوبی ها همراه نبود. 

از سوی دیگر از تبریز خبر رسیده مدیر برنامه‌های فرهاد دیداری هم با مسئولان باشگاه تراکتور داشته تا مقدمات مذاکره با مجیدی برای این تیم هم فراهم شود و اگر پیوستن مجیدی به ذوب آهن به طور کامل منتفی شود آنوقت فرهاد برای مذاکرات نهایی با تراکتور به تبریز خواهد رفت. 

باید دید مجیدی با یکی از این دو تیم به توافق خواهد رسید یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    مجیدی و ذنوذی چقدر به هم می ایند. ذنوذی عاشق استقلال هست. باید بجای تراکتورسازی تبریز استقلال را می خرید!! منصوریان را هم در ادامه همان پروژه اورده بود. ولی نشد خیلی دوست داشت با افرادی مثل منصوریان یا مجیدی پرسپولیس را شکست دهد.!!
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      جالبه افتخارات فرهاد مجیدی از افتخارات تراکتور بیشتره خخخخخخخخخخخخخخ
    • شکارچی تاریکی IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      خدایی کاری با شاه فرهاد نداشته باشید... کم مونده زنوزی بیاد مجیدی رو ببره..
  • ویتوریا IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    آخه فرهاد مجیدی هم شد سر مربی؟ نمیدونم این زنوزی دنبال چیه اون از علیرضا منصوریان اون از مسعود شجاعی و اینم از فرهاد مجیدی، امثال تقوی و ساکت الهامی رو نمیدونم چرا نمیارن،
    • فقط فرهاد IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      مثلا ساکت مربی هستش؟
  • مرتضی IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    اگه با این بازیکن ها (خصوصا با وجود مظاهری) و آرامشی که الان استقلال داره، شاه فرهاد بود، بهترین نمایش ها و بازی ها رو از استقلال میدیدیم!!! بابا این حاج محمود بلد نیس از بازیکن ها بازی بگیره!!! مهره های اصلی تیم یکی یکی دارن به چالش می افتن اول از دیاباته شروع شد، بعد فرشید باقری، بعد میلیچ، الان هم وریا!!!!
    • اشکان US ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      حرف حق دمت گرم داداش، واقعا پارسال این سعادمتند تنها ماموریتش زمین زدن فرهاد بوده!!
  • کیسه السعودی IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    به نظرم کسی که الان به مجیدی پیشنهاد مربیگری بده به ولا هیجی ازفوتبال حالیش نمیشه.. مجیدی یه تیم اماده وتاکتیک پذیر ازاسترا به ارث برد وباهاش چندتایی نتیجه گرفت.. اگر مربی هرتیمی شد دوهفته به سه چهار هفته نشده حیاکن رها کن شعارش میکنند. اون ازمسعود شجاعی که باکوله باری ازتجربه دار دست وپا میزنه.. بخدا بعضیها توی فوتبال مملکت. اضافه هستند. که حیف گوسفند که بدن دستشون. چه رسد تیم
    • ...... IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      برو بابا لنگی..
  • ... IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    رفتن به ذوب آهن ته جدولی بهتر از رفتن به تراکتور و خودکشی محض هستش زنوزی فک می‌کنه چون پول داره هر مربی چند هفته نتیجه نگرفت باید اخراج کنه اول فصل همه به خرید عباس زاده توسط منصوریان اعتراض داشتن حالا از پدیده دم میزنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی