نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
وقتی نیمه‌نهایی جام ملت‌ها جزو فتوحات فوتبال می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش رسیدن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا و حضور تیم ملی در نیمه نهایی جام ملت‌ها و حتی صعود استقلال از مرحله یک هشتم نهایی را جزو افتخارات فوتبال محسوب کرد.

خبرورزشی/ مدیریت ورزش؛ استقلال فقط توانست یکی از مراحل حذفی را با پشت سر گذاشتن الشباب عربستان طی کند و حتی به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا هم نرسید اما مسعود سلطانی‌فر صعود استقلال به مرحله یک چهارم نهایی را جزو افتخارات فوتبال محسوب کرد! عجیب‌تر این که وزیر ورزش قبلاً گفته بود کی‌روش حتی نتوانست تیم ملی را به فینال جام ملت‌های آسیا برساند اما حالا می‌گوید حضور تیم ملی در نیمه‌نهایی جام ملت‌ها جزو افتخارات است.

مسلماً خود ایشان بهتر از هر کسی می‌تواند پاسخگوی این تناقض باشد اما واقعیت آن است که فوتبال ما سال‌هاست که در حسرت المپیکی شدن می‌سوزد و همین حسرت را برای رسیدن به قهرمانی جام ملت‌های آسیا هم داریم.

از آخرین قهرمانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و یا جام باشگاه‌های آسیا هم بیش از ۲۸ سال می‌گذرد و ما تنها دلخوش به حضور دوباره پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا هستیم در حالی که در تمام این سال‌ها تیم‌های کره‌ای، ژاپنی، عربستانی و حتی اماراتی بارها و بارها جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را بالای سر برده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    به نظرم یکی از افتخارات فوتبال ما می تونه خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس باشه همین اتفاق رخ بده باید جشن ملی گرفت
    • مانی IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
      روزنامه خبر ورزشی و کیروش پرستا هنوز باخت 3 برصفر به ژاپن رو حماسه میدونن
  • تتلیتی وحشتناک باهوش US ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    افتخارات کیسه لایی قایدی و محرومیت ال کثیر!
  • علی US ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    مسئولین نابلد از این عوامفریبی ها زیاد می کنند و انتظاری ازشون نیست مشکل اونجاست که روزنامه نگاران و گزارشگران ما هم از این عوامفریبی ها زیاد می کنند. روزنامه نگاران و گزارشگران ما همش میگن فوتبال ما سطح اول آسیاست یا فراتر از سطح اول آسیاست.فوتبال ما از سال 1976 تا حالا نه تنها دیگه قهرمان جام ملت‌های آسیا نشده بلکه حتی به فینال جام ملت‌های آسیا هم نرسیده فقط لیست کشورهایی که در این مدت به فینال جام ملت‌های آسیا رسیده اند یا در اون قهرمان شده اند نگاه کنید: کویت امارات قطر عراق عربستان.....فوتبال ما از سال 1976 تا حالا پاش به المپیک نرسیده و به همون صورت اون کشورهای حاشیه خلیج فارس به المپیک رفتند.فوتبال ما موقعی که 3 بار پی در پی قهرمان جام ملت‌های آسیا شد و 3 بار پی در پی به المپیک رسید سطح اول آسیا بود. به گواه آمار و ارقام از سال 1979 به بعد فوتبال ما سطح اول آسیا نبوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی