نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سهم عجیب شیخ دیاباته؛ پرونده نیم فصل اول بسته شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال، به دلیل آسیب دیدگی به دیدار با سپاهان نمی‌رسد تا پرونده نیم فصل او با ۲۹۸ دقیقه بسته شود.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال که فصل گذشته به همراه آندره‌آ استراماچونی به تهران آمد تا پیراهن آبی‌پوشان را بر تن کند، یکی از مهم‌ترین مهره های تیمش در فصل گذشته بود که با به ثمر رساندن ۱۵ گل، عنوان آقای گلی لیگ برتر را از آن خودش کرد.

او با وجود مصدومیت‌های فراوانی که در فصل گذشته داشت، طی ۲۹ بازی، ۱۹ گل برای تیمش در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساند و ۴ پاس گل نیز داد که البته دیاباته در تعداد زیادی از این بازی‌ها، تنها برای دقایقی به میدان رفته بود تا این آمار درخشان نشان از تأثیرگذاری بالای دیاباته داشته باشد.

اما مصدومیت های دیاباته در نیم فصل نخست لیگ بیستم، بیش از سال قبل بود و او بسیاری از دیدارهای تیمش را از دست داد. دیاباته در این فصل در بازی مقابل مس رفسنجان به جای فرشید باقری به میدان رفت و ۲۱ دقیقه برای تیمش بازی کرد. او در سه دیدار مقابل ماشین سازی، آلومینیوم اراک و پرسپولیس، همواره به جای سیداحمد موسوی وارد زمین شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    دیاباته رو نگه داشتیم تو آب نمک تا حریفان آسیایی رو سلاخی کنیم
  • محمدطاها IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    واقعا شیخ‌ دیگه خیلی بیش از حد مصدوم میشه اصلا نمیشه روش حساب کرد همیشه مهم ترین بازیها مصدومه..بنظرم با این شرایط علاوه بر جذب بازیساز به مهاجم نوک هم نیاز داریم با توجه به مصدومیت های زیاد شیخ‌ و پیش رو داشتن بازیهای سخت و فشرده آسیایی با دو مهاجم تیم به مشکل میخورد..
  • ebrahim ebrahimi tajadood fhs IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    بنظرمبنظر من اگر پول باد اورده دارند نگهدارند من نمی دانم این پزشک چرا اعلام نمیکند این اقادیگه کارایی ندارد یا اگر دارد چرا بازی نمیکند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی