مهدی رحمتی: حدوداً ۶،۵ بازیکن ما از تیم‌های متمول پیشنهاد دارند/ شرایط‌مان بسیار سخت است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد از مشکلات مالی و مالکیتی این باشگاه گلایه و از احتمال جدایی بازیکنانش ابراز نگرانی کرد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ مهدی رحمتی درباره بازی تیمش مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان که فردا (شنبه) در اهواز برگزار خواهد شد، گفت: فولاد از تیم‌های بسیار خوب لیگ است که از کادر فنی باتجربه‌ای بهره می‌برد. جواد نکونام از دوستان خوب من است و تیمش در هفته‌های قبل توانسته نمایش خوبی داشته باشد. آنها نفرات خوبی هم در اختیار دارند.

وی ادامه داد: یک بحث مهم در انجام مسابقات، تمرکز کافی تیم است. خوشبختانه از نظر فنی، تمرینات خوبی را در مشهد برگزار کردیم و نفرات‌مان شرایط فنی ایده‌آلی دارند اما از نظر روحی و روانی به دلیل اتفاقاتی که در مجموعه مدیریتی باشگاه رخ داده است، اعضای تیم با نگرانی روبه‌رو هستند که این شرایط ما را کمی سخت می کند.

سرمربی شهر خودرو در پاسخ به این پرسش که در شرایط فعلی، مدیران استانی چه حمایتی از تیمش انجام می‌دهند، عنوان کرد: می‌توانم بگویم شرایط‌مان بسیار سخت است. نیم‌فصل در پیش است و حدوداً ۶،۵ بازیکن ما با پیشنهادهای خوب تیم‌های متمول و بزرگ لیگ برتری روبه‌رو شده‌اند. هر چند بچه‌ها به تیم و هواداران عزیز تیم وفادار هستند، اما باشگاه باید حداقل تعهدات خود را عملی کند.

رحمتی افزود: نگران جدایی بازیکنانم هستم و از همین طریق از مسئولان محترم استان درخواست می‌کنم همراهی و مشکلات را رفع کنند؛ چون در صورت عدم حل مشکلات و جدایی بازیکنان، همه باید به مردم عزیز و هواداران دوست‌داشتنی مشهدی و خراسانی پاسخگو باشند. بارها گفته‌ایم تیم برای یک نفر نیست و این تیم متعلق به همه مشهدی‌هاست.

سرمربی تیم شهر خودرو تصریح کرد: در حال حاضر فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان و اصولی رئیس هیئت فوتبال خراسان، تنها افرادی هستند که به شکل ویژه به تیم ما کمک می‌کنند و در کنار وطنخواه سرپرست مدیریتی باشگاه ایستادند. اگر هیئت فوتبال و شخص اصولی پا پیش نمی‌گذاشتند، . سفر ما به اهواز انجام نمی‌شد و باید در مشهد می‌ماندیم.

رحمتی گفت: گویا جلساتی برای حل مشکلات تیم در استانداری خراسان رضوی برگزار شده و از نهادهای مختلف در جلسات حضور دارند. درخواستم این است که زمان زیادی برای جلوگیری از جدایی بازیکنان نداریم و باید استانداری در کنار هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان برای اینکه بتوانند به تیم کمک و مجوزهای لازم را صادر کنند. با شناختی که از استاندار محترم و معاونین و مدیران آنها دارم، به حمایت آنها خوش‌بین هستم.

سرمربی تیم شهر خودرو خاطرنشان کرد: معتمدیان استاندار خراسان رضوی قطعاً می‌داند که این تیم تنها، نماینده لیگ برتری شرق کشور است و در صورت ادامه شرایط فعلی، تیم نمی‌تواند به روند رو به پیشرفت خود ادامه دهد. در تمرین روز گذشته تیم که در مشهد برگزار شده بود، عده‌ای از هواداران و علاقمندان به فوتبال از سر نگرانی حضور پیدا کرده بودند. آنها از اینکه شاید اتفاق بدی رخ بدهد و نماینده‌ای از مشهد در لیگ برتر نداشته باشند، گلایه می‌کردند.

رحمتی گفت: من و بازیکنانم به هواداران قول می‌دهیم تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه و شاد کردن دل مردم به کار بگیریم، اما بخش دیگر کار به مسئولان شهری و استانی بازمی‌گردد. اگر مجوز لازم جهت کمک به تیم را ندهند، کار ما سخت می‌شود و علاوه بر اینکه دیر می‌شود، بعد از آن دیگر نمی‌شود کاری برای تیم کرد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چه برنامه‌ای برای حفظ بازیکنان و تقویت تیم دارد، اظهار داشت: این سوال بسیاری از هواداران است. در حال حاضر زمانی است که باید بازیکنان خودمان را حفظ و البته تیم را تقویت کنیم، اما با شرایط فعلی نمی‌شود کاری انجام داد. مهم این است که مدیران استانی و شهری باید سریع‌تر برای نجات تیم و جلوگیری از اتفاقات ناگوار اقدام کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • gaber IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    تعویض نفرات و رفتن یک عده بازیکن و مزد بیشتر در همه تیمهای دنیا طبیعی هست .باید هر نیم فصل مدیریت بشه و نمیشه بازیکنی را در انحصار خود گرفت .شما اولین ساله که مربی شدی با طبیعت فوتبال نمیشه در افتاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی