مجید جلالی: تا دوشنبه یا سه‌شنبه خبرهای خوبی به هواداران نساجی می‌دهیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: هر روزی که از کارم در نساجی می‌گذرد، نسبت به کارم، تیمم و آینده امیدوارتر می‌شوم.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: در واقع هر روزی که از کارم در نساجی می‌گذرد، نسبت به کارم، تیمم و آینده امیدوارتر می‌شوم. چیزی که انجام می‌دهم و همکاری که از طرف باشگاه و عوامل باشگاه می‌بینم یا انگیزه و حرارتی که در تمرینات از بازیکنانم می‌بینم، به من انرژی می‌دهند.

وی افزود: همه این موارد باعث شده است حس خوبی نسبت به کارم در نساجی پیدا کنم و نسبت به آینده هم امیدوار باشم. به هواداران نساجی می‌گویم که ما به شدت کار می‌کنیم و این بازیکنانی که دور هم جمع شده‌اند، اشتیاق زیادی دارند تا روزهای خوبی را برای نساجی رقم بزنند و ان‌شاءالله خیلی زود شاهد روزهای خوبی برای نساجی خواهید بود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره شرایط و ارزیابی از تیمش برای بازی فردا گفت: ما هنوز تعداد زیادی بازیکنان آسیب‌دیده داریم که از جمله آنها غفاری، ممشلی، نظری، گل‌محمدی و قائد رحمت بازیکنانی هستند که به ما نمی‌رسند. سعید بیات، سعید بیگی و مهرداد بایرامی هم محروم هستند، اما ما تعدادی بازیکن جوان را از تیم‌های پایه آورده‌ایم که من نسبت به عملکرد و شایستگی آنها ایمان دارم و مطمئناً آینده خوبی برای نساجی خواهند شد.

جلالی درباره اینکه نساجی در چند بازی اخیر سعی کرده است با دفاع فشرده از حریفان امتیاز بگیرد و موفق نبوده و چقدر امید دارد تا اولین امتیاز خود را کسب کند، اظهار داشت: دفاع فشرده که می‌گویید، در همه بازی‌ها نبود و ما فقط مقابل استقلال به این سبک بازی کردیم. در بازی مقابل شهر خودرو در مشهد، یک بازی کاملاً پایاپای را داشتیم و مقابل ذوب‌آهن هم یک بازی کاملاً برتر را به نمایش گذاشتیم. مقابل استقلال کاملاً دفاعی بازی کردیم که آن هم اقتضای آن بازی بود، اما با توجه به تمریناتی که انجام دادیم و شرایطی که داشتیم، از بازی بعدی روند امتیازگیری ما آغاز خواهد شد.

وی درباره برنامه‌های نساجی برای جذب بازیکن خاطرنشان کرد: شاید در ۱۰ روز گذشته، بتوانم بگویم نزدیک به ۵۰ بازیکنی که احتمال می‌دادیم بتوانیم موفق به جذب آنها شویم، از طریق مختلف با آنها وارد مذاکره شدیم. وضعیت خیلی از آنها را از طریق مدیربرنامه‌های‌شان پیگیری کردیم و اقدامات خوبی انجام دادیم. خبرهای خوبی هم تا دوشنبه یا سه‌شنبه به هواداران خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره اینکه آیا او از چمن استادیوم ساری بازدیدی کرده و آیا وضعیت این استادیوم را مورد بررسی قرار داده است، گفت: خیر، هنوز فرصت نکرده‌ام.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره صحبتش با هواداران این تیم اظهار داشت: می‌دانم هواداران ما چه حس و حالی دارند. همه آنها نگران تیم هستند. صحبت‌های هواداران را در برخوردهایی که دارم می‌شنوم و به آنها می‌گویم ما مسیر خوبی را می‌رویم و این مسیر به موفقیت می‌انجامد. به کمک همه این تیم در لیگ برتر حفظ می‌شود و به امید خدا ما روزهای خوبی خواهیم داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    ماشالاااا نساجی⁦♥️⁩ به امید روزهای درخشان و خوب برای تیم ریشه دار نساجی..امیدوارم به زودی جزو تیمهای بالای جدول باشه..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی