نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
آرش سوری: می‌خواهم دوباره در ترکیب تیم ملی باشم 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تنیسور ملی‌پوش کشورمان گفت: ما در تنیس پشتوانه مالی نداریم و اسپانسری نیست تا ما را حمایت کند، همین موضوع تنیسورها را بی‌انگیزه کرده است.

خبرورزشیتنیس؛ آرش سوری نفر سوم جام‌ حذفی تنیس، همه تلاشش برای حضور در ترکیب تیم ملی برای دیویس کاپ است. به نظر او سرمربی تیم ملی باید خیلی زود معرفی شود: «شهریور ماه مسابقات دیویس کاپ برگزار می‌شود و ما باید از حالا برای آن آماده شویم. همیشه یک ماه قبل از شروع مسابقات به اردو می‌رفتیم و دو هفته قبل از شروع رقابت‌ها چند مسابقه می‌دادیم. این برنامه درستی نبود و به همین خاطر نتیجه دلخواه‌مان را نمی‌گرفتیم اما امسال برای نتیجه خوب باید از همین حالا به فکر باشیم. مربی تیم ملی باید خیلی زود مشخص شود و با برنامه درست، تنیسورها تمرینات را شروع کنند. من هم همه تلاشم را می‌کنم تا برای این رقابت‌ها در ترکیب تیم ملی باشم.»

به نظر سوری تنیسورها بی‌انگیزه شده‌اند: «ما در تنیس پشتوانه مالی نداریم و اسپانسری نیست تا ما را حمایت کند، همین موضوع تنیسورها را بی‌انگیزه کرده است. ما ۷، ۸ تنیسور در ایران هستیم که در مسابقات باهم رقابت می‌کنیم و این برای‌مان کافی نیست. ما نیاز داریم تا در مسابقات بین‌المللی با رقبای خارجی توپ بزنیم. حضور در تورنمنت‌ها با هزینه‌های زیاد، بدون اسپانسر شدنی نیست. دیده نشدن ما را اذیت نمی‌کند اما بی‌توجهی به تنیس چرا و باید فکری به حال آن کرد. این بی‌توجهی، انگیزه‌ای برای نسل جدید تنیس باقی نمی‌گذارد.»

تنیسور ملی‌پوش منتظر است نتیجه کار عزیزی در فدراسیون را ببیند: «تنیس تا قبل از عزیزی وضعیت خوبی نداشت، او تازه آمده و باید دید برای تنیس چه می‌کند، گرفتن اسپانسر و اعزام تنیسورهای خوب به مسابقات بهترین راه برای رشد تنیس است. فدراسیون قبلی که همه پول‌ها را خرج کمیته مسابقات و برگزاری‌ دوره‌های مربیگری کرد، امیدوارم این فدراسیون به فکر تنیسورها باشد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی