چمنیان: تراکتور یک تیم معمولی نیست/ ما خاص هستیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم تراکتور می‌گوید این تیم با هوادارن بی شماری که دارد، خاص است.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ عباس چمنیان درباره دیدار تیمش برابر سایپا اظهار کرد: آخرین بازی نیم فصل اول است و با توجه به برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، عملا فاصله‌ای بین نیم فصل اول و دوم نداریم.

وی افزود: سایپا تیم دونده و جوانی است و انگیزه بالایی دارد. آنها از بازیکنان با کیفیتی بهره می‌برند. امیدوارم از فرصت پیش رو استفاده و برنامه‌هایی را که تمرین کردیم اجرا کنیم. نکته مهم این است که در بحث نتیجه تراکتور دچار نوسان بوده که این موضوع هواداران را نگران کرده است. چیزی که مسلم است، تراکتور یک تیم معمولی نیست بلکه تیمی خاص با هواداران بی شمار است. این موضوع مسئولیت تمام ارکان تیم را زیاد می‌کند. امیداوارم تمام بازیکنان در طول بازی با سایپا با تمرکز بالا و احساس مسئولیت، برنامه‌های تاکتیکی را اجرا و تمام امتیاز این بازی را کسب کنند.

او تصریح کرد: در بازی‌های قبلی بر خلاف جریان بازی نتوانستیم از برتری خودمان استفاده کنیم. تیم ما در مجموع خوب کار کرده است. تیم داوری بازی فردا هم تیم خوبی است و مطمئنا با بازی جوانمردانه که از سوی سایپا سراغ داریم، شاهد بازی خوبی خواهیم بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    دقیقا تو بازی با پرسپولیس که بر خلاف جریان بازی نتونستید از برتری‎تون استفاده کنید!
  • :) IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    بیچاره تراکتور و هوادارانش، این تیم منو یاد استیل آذین میندازه، و این تجربه که تیم باید تیم باشه و اینکه هرچی ستاره خوشت اومد بریزی تو تیم جلو نمیره! یادمه تراکتور که دوباره به لیگ برگشته بود با یک سری بازیکن جوان و یکسری بازیکن ناشناخته خیلی زیبا بازی میکردن و واقعا خاص بودن...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی