وقت یقه‌گیری کی فرا می‌رسد؟/ ماجراهای دلار ۳ هزار تومانی در استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شک نکنید مادامی که با این مدل مدیریت کردن‌ها ادامه بدهیم، وضع همین است و خارجی‌ها هم از این فرصت و از ضعف مدیران ما استفاده می‌کنند و به گوش و چشم و ابروی‌مان می‌خندند.

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ «جپاروف با دلار ۳ هزار تومانی به استقلال آمد ولی پولش را ندادند و ما طلب او را با دلار ۳۱ هزار تومانی پس دادیم! این یعنی فشار ۱۰ برابری به باشگاه استقلال.»

این بخشی از حرف‌های مهدی عبدیان، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با خبرورزشی است. حالا شما حساب کنید استقلال و پرسپولیس و سایر باشگاه‌ها چند تا از این موردها داشته‌اند؟! احتمالاً مدیر عزیز و زحمتکشی که پول جپاروف را به وقتش نداده، پیش خود گفته من که تا یک سال دیگر نیستم پس چرا الان پول این بازیکن خارجی را بدهم؟! بگذار مدیر جدید که جای من آمد، خودش با او تسویه کند!

...و اینچنین مدیرانی که وزارت ورزش منصوب می‌کند و نظارتی روی کارشان نمی‌کند (یا ما نمی‌بینیم و نمی‌فهمیم که نظارت کند) پول‌ها را هدر می‌دهند و تازه ترفیع درجه هم می‌گیرند! بعد هم جرأت نداری این چیزها را بنویسی و متأسفانه نهادهای نظارتی هم معلوم نیست چه زمانی می‌خواهند به ماجرا ورود کنند؟ یعنی دیگر یک مدیرعامل چه خبطی باید انجام بدهد که قابل بررسی در دادگاه باشد؟ واقعاً چرا ما پول مردم را سر موقع با دلار ۳ هزار تومانی نمی‌دهیم که بعداً مجبور شویم با دلار ۳۱ هزار تومانی بدهیم و تازه منت‌شان را هم بکشیم؟! این چه مدل مدیریت است و تا چه زمانی باید شاهد این قبیل آبروریزی‌ها و حیف و میل‌ها باشیم؟ اصلاً ماجرای ویلموتس که قرار بود پیگیری شود، چی شد؟ پول را خورد و یک لیوان پپسی هم روی آن نوش جان کرد و تازه بقیه‌اش را هم می‌خواهد که پپسی‌های بعدی را به بدن بزند.

شک نکنید مادامی که با این مدل مدیریت کردن‌ها ادامه بدهیم، وضع همین است و خارجی‌ها هم از این فرصت و از ضعف مدیران ما استفاده می‌کنند و به گوش و چشم و ابروی‌مان می‌خندند. حالا جپاروف که بازیکن بدی نبود ولی از او ضعیف‌ترها هم آمدند، با پول ما عروسی گرفتند، تجدید فراش کردند و به همه جای‌مان خندیدند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مانی IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    کل بدهی های پرسپولیس و استقلال 5 میلیون دلار هم نمیشه که در مقابل 1 میلیارد دلار اصلا چیزی حساب نمیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی