سیدجلال حسینی: گل را من نزدم، تیم پرسپولیس زد/ امسال سخت‌ترین سال تیم ماست
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

کاپیتان پرسپولیس گفت: بعد از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا با مشکلات زیادی مواجه شدیم که طبیعی نبود. خیلی درد دل‌ها هست ولی الان نه زمان مناسبی است و نه شرایط آن وجود دارد. 

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ این روزها سیدجلال حسینی تبدیل به گلزن اول تیمش شده است. مدافعی که میان چند مدافع حریف و روی ضربات ایستگاهی جلو می‌کشد و با تمام وجود سر می‌زند تا تیمش را برنده از زمین خارج کند. گلی که این بازیکن کارکشته به مس رفسنجان زد سومین گل فصل سیدجلال حسینی بود تا نشان دهد در ۳۹ سالگی هنوز بیشتر از جوان‌ترها کارایی دارد. جدا از گل زدن، بازی‌های درخشان و استمرار چندین ساله در خوب بودن به لحاظ فنی، او یک نمونه ایده‌آل برای بستن بازوبند کاپیتانی است که بدون حاشیه تمام قواعد مربوط به رهبری بازیکنان در میدان و حتی بیرون میدان را رعایت می‌کند. سیدجلال هوای نظم و انضباط را در زمین مسابقه و بیرون آن دارد و چند بار پیش آمده که نزد بازیکن تعویضی رفته و با حرف‌هایش او را آرام کرده است. حسینی قبل از هر بازی پرسپولیس در رختکن با شور و حرارت خاصی بازیکنانش را برای رسیدن به هدف تهییج می‌کند و همه جوره حواسش به هم‌تیمی‌هایش هست. خاطرتان باشد همین سیدجلال حسینی فصل گذشته و در بازی با پیکان در دقیقه ۳+۹۰ به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد اما نه اعتراض کرد و نه مصاحبه‌ای علیه کسی انجام داد. سیدجلال با ۱۱۵ بازی ملی با سرعت هر چه تمام‌تر به سمت زمین دوید و در دقیقه ۳+۹۰ دروازه تیمش را از خوردن گل نجات داد. او با همه اسم و رسم هیچ ادعایی ندارد و در عین پرافتخار بودن خیلی هم بی‌ادعاست. باور نمی‌کنید تازه‌ترین مصاحبه سیدجلال را بخوانید.

سومین گل فصل خودت را در سیزدهمین بازی فصل جاری پرسپولیس در لیگ بیستم به ثمر رساندی؛ فکرش را می‌کردی؟
گل را من نزدم بلکه تیم پرسپولیس زد!

این یک حرف متواضعانه است در حالی که همه می‌دانیم گل زدن یک مدافع آن هم در این سطح از فوتبال چندان راحت نیست.
باور کنید حرف دلم را زدم. وقتی یک تیم گل می‌زند کل تیم زحمت ‌کشیده است، کل تیم تلاش کرده و هیچ تیمی قائم به یک بازیکن نیست. من هم عضوی از یک تیم هستم و مثل بقیه!

بردهای اقتصادی اسمی است که روی بردهای تیم شما گذاشته‌اند؛ در این رابطه صحبتی نداری؟
شما به این نکته توجه کنید که بازی‌های این فصل بسیار دشوار و سنگین است. ما هم به این حرف‌ها عادت داریم و نباید زیاد توجه کنیم. ما مساوی می‌کنیم یک حرف می‌زنند و می‌بریم هم همین صحبت‌ها تکرار می‌شود. اصلاً و ابداً اهمیت نمی‌دهیم. مگر شما سه گل بزنید یا یک گل امتیازاتش فرق می‌کند؟

شادی گل سیدجلال حسینی (پرسپولیس - مس رفسنجان)

نه، بحث ضعف خط حمله پرسپولیس است!
گفتم که به بعضی صحبت‌ها عادت داریم. ما بعد از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا با مشکلات زیادی مواجه شدیم که طبیعی نبود. خیلی درد دل‌ها هست ولی الان نه زمان مناسبی است و نه شرایط آن وجود دارد. 

خیلی‌ها پرسپولیس را قهرمان نیم‌فصل اول لیگ بیستم می‌دانند، خودت هم چنین احساسی داری؟
هنوز زود است. ما دو بازی حساس دیگر پیش‌ رو داریم. باید به مصاف پیکان و گل‌گهر سیرجان برویم که هر دو هم بازی‌های سختی است. نباید و حق نداریم از قهرمانی نیم‌فصل حرف بزنیم. باید بازی به بازی جلو برویم و اول به بازی با پیکان و سپس دیدار با گل‌گهر سیرجان فکر کنیم. اینکه فکر کنیم قهرمان شدیم تمرکز تیم ما را به هم می‌زند. 

حالا فکر می‌کنی نتیجه بازی با پیکان چه می‌شود؟
خیلی بازی سنگینی است. همه حریفان با تمام وجود برابر ما بازی می‌کنند و انگیزه زیادی دارند. باید حواس ما جمع و ششدانگ باشد که ان‌شاءا... نتیجه بگیریم. 

یک حرف‌هایی هم درباره درآمدزایی بازیکنان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا زدی که... 
صحبت که زیاد است. الان فقط باید به بازی با پیکان فکر و روی آن تمرکز کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    معلوم هست که امسال کار پرسپولیس سخته. در فوتبال ایران اگر تیمی رشد کرد موفقیت زیاد حاصل نمود. برای اینکه توازن بر هم نخورد. زیر پای اون تیم را خالی می کنند . امسال علنا پرسپولیس را زدند . تا بیشتر از این سایر تیم ها عقب نمانند. بنوعی کم کاری و عدم موفقیت بعضی تیم ها را با ضعیف کردن پرسپولیس پوشاندند.. خود فدراسیون فوتبال ایران هم راضی نیست پرسپولیس بیشتر از این اقایی کند. نوع برخورد این فدراسیون خود نمایی می کند. برنامه لیگ را باشگاه استقلال نوشت. شما تعطیلات نیم فصل را در نظر داشته باشید. نیم فصل 15 بازی دو هفته استراحت!! امسال خبری نیست . جام حذفی برگزار نشد. چه فرقی دارد با لیگ باید در این زمان تا نیمه نهایی برگزار می شد!! نوع داوری!! کلا به ضرر تیم پرسپولی بوده. جالبر از همه وقتی تیم ها به بازی های اسیایی رفتند . علی کریمی را فدراسیون با تهدید به اردوی استقلال فرستاد . ولی علیپور ترابی... قبل اردو رفتند..... کل کلام اینکه حالا که من نمی توانم به قله صعود کنم. پس رقیب را باید نگذارم!!
  • ... IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    اگر {...} هوایتان را نداشته باشه چجوری گل میخای بزنی؟؟پس گل شما نتیجه اش از بیرون زمین وحنایت وکمک دوستان است... بیچاره آقای قهرمانی (داور بازی آبهای آلوده در بازی با سپاهان) و همچنین رسول پناه که حرف حق رو میزدن و پته لنگ رو ریختن روی آب و هزاران نفر دبگر رو مافیای لنگ محو و نابود کرد
    • سربازسرخ US ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      آفرین چه پسری ماشاا...بازم خودتوخالی کن تیمی که الان دوتاگل ازسپاهان دریافت کرده چطور به خودش اجازه میده در مورد سلاطین سرخ آسیانظربده جوابتونمیدم که بفهمی حرفهات پوچ هستش مثل تیمت تیمی که میره به جای بازیکن خوب دنبال استخدام اراذل اوباشی مثل هانی مامانی برای اینکه درباشگاه مارورنگ بزنه فرارکنه چه توقعی داریم در سطح ما نیستید برید با بایرن ولواندوفسکیش بیاید برید با یوونتوس ورونالدوش بیاید با لیورپول ومحمدصلاحش بیاید بریدبا پاریسن ژرمن ونیمارش بیاید اصلابرید بابارسلونا وکاپیتانش مسی بیاید به جنگ پرسولینا وکاپیتانش آق سید شمادرحدتیم مانیستیداونها مارودرک میکنن.
    • امیر شکوهی IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      جناب سرباز لنگ اینایی که گفتی هیچ کدوم لازم نیست میریم با قایدی میایم...
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    کل ایران‌آرزشون داشتن یکی مثل سیدجلال حسینی عزیزه ❤
  • علی IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    گل را شرط بندی هایت زد و فوتبال کثیف همینه لعنت به مسبب این فوتبال کثیف دقیقه ۲۵ و و و
    • سربازسرخ US ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      ببین بخدا خجالت داره اینجور حرفها در مورد تیمی که باعث افتخار یک ملت هستش آبی وزرد وسبز نداره همه باید به پرسپولیس وکاپیتانش آقاسید احترام بزارید وادای احترام کنیداین تیم باعث افتخار یک ملت هستش تیمی که 15 تا تیم دیگه روبروش ایستادن واز هر کلکی برای زمین زدنش استفاده میکنن تیمی که تمام داورهابراش شمشیروازروبستن بازم باقدرت بسمت قهرمانی حجوم میبره وهیچکس وهیچ چیز جلودارش نیست بایدبهش افتخارکرد آبی وزرد وسبزو سفیدم نداره همه به افتخاراین باغیرتها ازجابلندشیدوبه.افتخار این مردان آهنین 24ساعت سرپا بایستید وپلک نزنید فقط دست دست دست دست دست ...
  • عشقپولیس IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    کاپیتان به این میگن نه بعضیا که فقط ادعا میکنن لیدرن :))

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی