نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
از فرهاد مجیدی تا حسین فرکی/ گزینه مربیگری تراکتور مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه تراکتور قصد دارد هرچه سریعتر سرمربی نیم فصل دوم خودش را مشخص کند و حسین فرکی هم جدیدترین گزینه این باشگاه است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ تیم تراکتور که بعد از هفته پنجم و قطع همکاری با علیرضا منصوریان هنوز سرمربی جدید خودش را نشناخته است، در طول نیم فصل نخست با هدایت کاپیتان خود مسعود شجاعی وارد مسابقات شده است ولی این موضوع قرار نیست ادامه پیدا کند و باشگاه به دنبال توافق با یک سرمربی برای نیم فصل دوم است.

تراکتوری ها که محدودیت‌هایی در انتخاب سرمربی دارند و ممنوعیت همکاری با مربیان خارجی باعث شده گزینه‌های زیادی در دسترس نداشته باشند، پیش از شروع فصل و پس از برکناری منصوریان با چند گزینه داخلی مذاکراتی داشتند که به نتیجه نرسید و حالا گزینه‌های محدودتری در اختیار آنها قرار دارد.

چندی پیش بود که خبر رسید فرهاد مجیدی، سرمربی سابق استقلال یکی از گزینه‌های این تیم است که حالا خبر رسید مذاکرات اولیه مثبت نبوده است و حالا یک گزینه بیش از هر زمان دیگری نزدیک به نیمکت تراکتور مطرح شده که حسین فرکی است. فرکی که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را با فولاد و سپاهان در کارنامه دارد مذاکرات اولیه خود را با تراکتوری‌ها انجام داده و برنامه‌هایش را ارائه داده که توسط هیات مدیره در حال بررسی است و به زودی تکلیف این مذاکرات و همکاری طرفین مشخص خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی