نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
رحمتی: پرسپولیس به ما بدهکار است/ امروز و فردا شکایت‌مان را به AFC ارجاع می‌دهیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم شهرخودرو گفت: هرکس بازیکنان ما را می‌خواهد به باشگاه نامه بزند و این کار زشت را انجام ندهد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهدی رحمتی در پایان دیدار دو تیم شهرخودرو و فولاد اظهار داشت: ما می‌دانستیم تیم فولاد روی ضربات ایستگاهی و اوت دستی و ارسال از کناره‌ها برنامه دارد، ما در طول هفته برای آن کار کرده بودیم و روی دو اوت دستی و کرنر سهل‌انگاری کردیم و گل خوردیم. در مجموع مالکیت بازی در اختیار ما بود و فقط بدشانسی آوردیم.

وی درخصوص نیمکت‌نشینی قاسمی‌نژاد عنوان کرد: او روز گذشته مصدومیت جزیی از ناحیه پا داشت و چون بازی‌های هفته آینده برای‌مان خیلی مهم‌تر است ترجیح دادم از او استفاده نکنم تا در بازی با ماشین‌سازی از او استفاده کنم. مصدومیتش جدی نبود و ترجیح دادم روی او ریسک انجام نشود.

رحمتی افزود: نکته‌ای می‌خواستم بگویم که مربیان بعضی تیم‌ها کارهای بی‌اخلاقی انجام می‌دهند. من با نکونام امروز صحبت کردم یکی از بازیکنان‌شان مدنظر ما بود. خیلی دوستانه به او این موضوع را گفتم و گفت می‌توانید با خود او صحبت کنید و به من گفت کارهای او را انجام می‌دهم و با باشگاه در این خصوص صحبت کنید.

وی افزود: فکر می‌کنم این خیلی زشت باشد مربیان دیگر  با بازیکنی که با ما قرارداد دارد شبانه روز با او تماس می‌گیرند. بازیکنان ما ۴۰ درصد دریافتی داشتند و بعضی دیگر ۳۰ درصد که آن هم در قراردادشان قید شده بود. شده باشد آسمان را به زمین، زمین را به آسمان بدوزم از طریق مسئولان استان پول را فراهم می‌کنم؛ از شهردار، استاندار و وزارت ورزش پول را جور می‌کنیم تا بازیکنان‌مان به مرز ۵۰ درصد برسند تا کسی نتواند فسخ انجام دهد البته همین الان کسی نمی‌تواند طبق قانون فسخ کند.

رحمتی تصریح کرد: هرکس بازیکنان ما را می‌خواهد به باشگاه نامه بزند و این کار زشت را انجام ندهد. با هم صحبت می‌کنیم اگر معامله شد انجام می‌دهیم و اگر نشد که هیچ؛ ولی زشت است که شبانه‌ روز تماس بگیرند تا کارهایی را انجام دهند. الان به جز مربیگری، مربیان خط و مشی هم می‌دهند که بازیکنان چگونه قراردادشان را فسخ کنند. 

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما هیچکدام فسخ نمی‌کنند و هدف ما حفظ بازیکنان است و کسانی از تیم ما جدا شدند و در آینده جدا خواهند شد با نظر من خواهد بود و مطمئناً‌ بازیکنان جایگزین خوبی برای آنها خواهیم داشت. 

سرمربی شهرخودرو در خصوص بدهی ۸ میلیاردی تیم پرسپولیس به شهرخودرو اظهار داشت: من دیدم باشگاه پرسپولیس نامه‌ای به باشگاه شهرخودرو زده که هنوز رأی قطعی صادر نشده، نیاز به رأی نیست شما این پول را به ما بدهکار هستید و طبق قراردادی که بسته‌اند این رقم نزدیک به ۱۶میلیارد است و ظرف امروز و فردا شکایت‌مان را به AFC ارجاع می‌دهیم و از این طریق پیگیری می‌کنیم. در کشور ما عرف است اینگونه طلب‌ها ۱۰ سال طول می‌کشد تا نقد شود ما باید از طریق AFC پیگیر کارمان شویم.

رحمتی درباره اوضاع تیم شهرخودرو گفت: مسئولین شهر آمدن پای کار؛ روز گذشته من گفتم نیاز به یک کار تیمی داریم ما در حال حاضر یک مشکل داریم که استاندار باید اعلام کند در وضعیت بحرانی هستیم تا نامه به شهردار بزنند تا به ما کمک کنند. الان باید به ما کمک کنند و از معتمد می‌خواهم این کار را برای‌مان انجام دهد تا بتوانیم تیم‌مان را تقویت کنیم و پول بچه‌های‌مان را بدهیم. فردا از گله‌مند نشوند که چرا بازیکنان‌مان از تیم جدا شد من خودم فوتبالیست بودم وقتی فوتبالیست نداند با چه کسی در ارتباط است شرایط سخت می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    آقای رحمتی تیم به فنا دادی واقعا به عنوان یه مشهدی ازت راضی نیستیم این تیم وقتی دست آقا یحیی بود یقه همه تیم ها رو می‌گرفت حالا اومدی بجای عذر خواهی از مردم خراسان چرت پرت میگی تو چکاره ای پول جور کنی اصلا مگه تیم مدیر نداره که اگه نداره باید در گل گرفت
  • محمود IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    کادوی خونش کم شده.
  • مولر از برلین DE ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    شما مدرک مربیگری داری!! دو روز اردبیل رفتی یک درجه سه گرفتی .فقط دو روز!! فوتبال ایران را نابود کردند. اخه به تو چه !! مدیریت خود داند!! برو دنبال هدیه !! شما باید قواید مربیگری را اول بیاموزی بعد!! متن نخوانده دنبال حاشیه هستند!!
  • شاهین IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    جناب شما یکی دیگه دم از اخلاق و اخلاق مداری نزن شما تو استقلال که خیلی نخ نما شده بود و تو همین شهرخودرو زیرآب مربیتو زدی اومدی جانشینش شدی اگه پرسپولیس به تیم شهرخودرو بدهکاره به تو مربی چه ربطی داره نکنه جدیدا شرخر شدی چک نقد میکنی
  • غضنفر IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    باشگاه مقروض و بی در و پیکر؛ استاد مربی جوری حرف میزنه انگار بازیکنانش را دارند از شرایط ایده آل به مسلخ میبرند. شرایط باشگاه ش به حدی بهم ریخته ست که آقای مربی دروازبان در نقش مالک و صاحب اختیار حرف میزنه. راستی اول فصل که ستاره های تیمت فرار کردند و به تیم های دیگه رفتند هم مربیا هوایی شون کردند؟! راستی چرا اون وقت اون آقایی که به شما در اتوبوس کادو داد بازیکن ندای قلبی تو هوایی کرد صدات در نیومد؟!
  • ارتش سرخ IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    ب تو چ ربطی داره اخه تو برو مربی گری ات و بکن
  • gaber IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    از همه سو می‌خوام انگیزه را از بازیکنان پرسپولیس بگیرند برای بازی فردا نباید به نتیجه استقلال فکر کرد امسال سپاهان بالاتره و پر از انگیزه رحمتی میخواد حاشیه را وارد تفکرات مربیان و بازیکنان پرسپولیس بیاره که کور خوانده یا علی بریم برای قهرمانی نیم فصل
  • کیسه السعودی IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    اخه ذخیره. سید حسین حسینی. به توچه. اخه اگرمربیگری اینجوری بود که هربازیکن ذخیره بیاد مربیگری کنه. سنگ روی سنگ بند نمیشد. توبرو مدرک مربیگری راپاس کن بعد بشو مربییییییی.. بدبخت شهرخودرو که بخاطر چندرغاز که بده یه مربی خوبی بگیره اومد امثال یه زیراب زنو که هیچی حالیش نبود کرد مربی.. تاالان هم روز خوب شهرخودرو ست. اگر نیمفصل دوم چراغ سقوط بدست نگرفت هرچه خواستین بگید فقط تادور نشده فکر یه مربی خوب باشید. موقعی که کاراز کار گذشت. دیگه بیفایدست. این خط واینم نشون.. ودرضمن به توچه پاچه خواری میکنی رحمتی. برو دنبال کادو رفتنت. اخه توهمون کسی هستی که بخاطر یه دروازبان ازکیسه پرتت کردن بیرون.. خخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی