رئال‌مادرید – والنسیا؛ نبرد کهکشانی‌ها و خفاش‌ها در مادرید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئالی‌ها از طرفی نمی‌خواهند از کورس قهرمانی و رقبای دیرینه‌شان اتلتیکو و بارسا عقب بمانند و از طرفی شکست سنگین بازی رفت مقابل والنسیا را می‌خواهند جبران کنند.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ تیم رئال‌مادرید در هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لالیگا از ساعت ۱۸:۴۵ میزبان والنسیاست. هدف رئال در پایتخت کم کردن فاصله با اتلتیکومادرید است. در طرف مقابل خفاش‌ها به دنبال رتبه‌های بالاتر از میانه جدول هستند.

رئال‌مادرید
دلخوشی این روزهای رئال این است که اتلتیکو مجبور است رقبای سرسختی را پشت‌سر بگذارد اما تیم زیدان باید به روند پیروزی‌های خود ادامه دهد و امیدوار باشد که به‌نوعی می‌تواند برای قهرمانی به رقابت بپردازد. رکورد ۱۴ برد، ۴ تساوی و ۴ شکست از ۲۲ مسابقه باعث شده قهرمانان سلطنتی ۴۶ امتیاز جمع کنند که آنها را در رده دوم قرار داده است با ۵ امتیاز احتلاف نسبت به اتلتیکو که دو بازی اضافی دارد. در این میان بارسلونا در رده سوم است همراه با ۳ امتیاز فاصله از مادریدیستایی‌ها. تیم زیدان نیز تنها ۴ امتیاز از سویا در رده چهارم جدول فاصله دارد تا دیدارهای این هفته حسابی هیجان‌انگیز شود. مادرید سه‌شنبه شب به پیروزی ۲ بر صفر مقابل ختافه رسید که گل‌های تیم میزبان را کریم بن‌زما و فرلاند مندی به ثمر رساندند. بازیکنانی که به دلیل مصدومیت و محرومیت از حضور در ترکیب اصلی تیم اصلی محروم بودند. رئال در حال حاضر قصد دارد دو پیروزی دیگر در لیگ برابر والنسیا و رئال وایادولید به دست‌ آورد تا قبل از اینکه در اولین بازی از مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در ۲۴ فوریه به مصاف آتالانتا برود. 

والنسیا
در رتبه دوازدهم است و جالب اینجاست ۱۲ امتیاز برای رسیدن به رئال نیاز دارند. والنسیا آخر هفته گذشته امتیازات خود را با اتلتیک‌بیلبائو در سن مامس به تساوی رساند. خفاش‌ها این فصل با سختی‌های زیادی روبه‌رو شدند اما حریف از دو مسابقه اخیر خود ۴ امتیاز کسب کرده است. همچنین در پایان ژانویه الچه را شکست داده و به جایگاه دوازدهم رسیده است. شاگردان خاوی گارسیا تنها ۴ امتیاز از ۳ تیم پایین جدول فاصله دارند. به این معنی که چند نتیجه ضعیف پیاپی می‌تواند خفاش‌ها را به سمت پایین کشانده و به خط نهایی سقوط هم برساند. والنسیا در ۱۱ مسابقه خارج از خانه خود در این فصل از لالیگا تنها ۲ پیروزی کسب کرده و وقتی دو تیم در بازی مشابه با هم تقابل کردند با شکست ۳ بر صفر مقابل کهکشانی‌ها همراه بود. 

مصدومان و محرومان
مادرید رودریگو، ادن آزار، سرخیو راموس، فدریکو والورده، ادر میلیتائو و آلوارو اودریوسولا را به دلیل مصدومیت نخواهد داشت. در حالی که مارسلو نیز به دلیل مشکل قوزک پایش که در اواخر بازی روز سه‌شنبه با ختافه برایش پیش آمد به احتمال فراوان بازی نمی‌کند. لوکاس واسکس و دنی کارواخال هر دو به تمرینات بازگشتند. در حالی که با بازگشت تونی کروس هافبک اصلی تیم از محرومیت، قدرت میزبان نیز تقویت خواهد شد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی