نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
جواد نکونام: در بهترین تیم تاریخ استقلال حضور داشتم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با خوشحالی از بالارفتن انتظارات فنی از این تیم خاطرنشان کرد: من در بهترین تیم تاریخ استقلال حضور داشتم و دو بار می توانستم مرد سال آسیا شوم.

خبرورزشیلیگ قهرمانان آسیا؛ جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره بازی با العین امارات در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا گفت: بازی بسیار سختی داریم. العین امارات همواره جزو مدعیان قهرمانی در کشور خود بوده و بهترین بازیکنان خارجی را همیشه جذب کرده است. ما هم سعی می‌کنیم تمام تلاش و تمرکز خود را روی این بازی داشته باشیم.

وی درباره احتمال برد العین و صعود این تیم افزود: امیدواریم میزبانی بازی را بر عهده بگیریم چون این موضوع خیلی به فولاد می‌تواند برای موفقیت کمک کند.

سرمربی فولاد خوزستان که سابقه بازی با پیراهن استقلال تهران را دارد درباره ناکامی خود با آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا برای رسیدن به عنوان قهرمانی تاکید کرد: در سالی که با استقلال به جمع چهار تیم نهایی راه یافتیم می‌توانستیم قهرمان شویم. دو کارته شدن من و آن دو تیموریان در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی تاثیر زیادی روی این موضوع گذاشت.

نکونام ادامه داد: آن دوره بهترین تیم استقلال را داشتیم و سه کاپیتان تیم ملی در استقلال بودند. من در قراردادی که با استقلال بستم به پاداش قهرمانی در آسیا فکر می‌کردم اما برخی بازیکنان بودند که برای قهرمانی در لیگ برتر ایران موضوعاتی را در قراردادهایشان لحاظ می‌کردند. من می‌دانستم به راحتی قهرمان ایران می‌شویم و برایم مهم بود که در آسیا موفق شویم اما این اتفاق نیفتاد.

او درباره حضورش به عنوان سرمربی روی نیمکت فولاد برای بازی‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ تصریح کرد: خوشحالم پس از هفت سال در آسیا بازی می‌کنیم و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

نکونام درباره عدم انتخاب او به عنوان مرد سال فوتبال آسیا در دوران بازی کردنش گفت: دو بار می‌توانستم این عنوان را بگیریم اما قوانین AFC طوری است که بازیکنانی که در لیگ قهرمانان آسیا باشند اولویت دارند. من دو دوره در این رقابت‌ها حضور داشتم و هر دو بار هم جزو سه نامزد نهایی بودم. کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخابی از بازیکنانی که در اروپا بودند نداشت و به همین خاطر نتوانستم آن را به دست آورم و آن را به بازیکن چینی دادند.

سرمربی فولاد درباره احتمال رویارویی این تیم با السد قطر و تقابل وی با ژاوی هرناندز تصریح کرد: ابتدا بازی سختی مقابل العین امارات داریم. امیدوارم برنده پلی اف شویم و آن موقع می‌توانیم شرایط خودمان را در آسیا بررسی کنیم. دوستی من هم با ژاوی از قبل بوده و در اسپانیا با او بودم.

وی راجع به حضور فولاد در آسیا افزود: برنامه ریزی قبلی داشتیم و هواداران فولاد در زمانیکه می‌توانستند به ورزشگاه بیایند خیلی به ما کمک کردند و نشان دادند بهترین هستند. خوشحالم توقعات از فولاد بالا رفته که این موضوع هم به خاطر عملکردی است که بازیکنانم داشتند. می‌خواهم از تک تک آنها تشکر کنم. افتخار می‌کنم چنین بازیکنانی دارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هفت تیرکش معروف IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    آفرین بر جواد لالیگایی! یکی از افتخارات باشگاه استقلال هستی که در اسپانیا بازی کردی و اونجا همه قبولت دارن.. فولاد رو بعد ۶ سال بردی آسیا؛ فقط ای کاش دوران بازیگریت بیشتر تو تاج میموندی
    • مولر از برلین DE ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      حتم شنیدید که تاریخ تکرار پذیر نیست تجربه پذیر هست!!! الان استقلال به روزی دچار شده که پرسپولیس 10 سال پیش دچار بود. حرف نکونام حقیقت دارد. روزگاری بود که استقلال با جباری تیموریان خسرو رحمتی و نکونام......... ثبات داشت. جام درو می کردند. و پرسپولیس با رویانیان عبدی درخشان دایی .... و با ستاره های فشنگچی نوری ..... اندر خم یک کوچه بود هر روز یک مربی عوض می شد و رویانیان با بلوف دانشگاه شبکه تلوزیونی هواپیما .... برای باشگاه خود نمایی می کرد. همه چی را برای استقلال ایده ال کرده بودند. نکونام رایگان به گفته فتح الله از اسپانیا به استقلال اوردند. و چه ساده بودند طرفداران پرسپولیس که نگفتند استقلال وزارتی!!!
  • حمید علوی CA ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    البته هر کی یه نظر و سلیقه ای داره، ولی بنظر بنده که تمام تیم‌های تاریخ استقلال رو ندیدیم و فقط ۴۰ سال احثنیر یادمه، بهترین تیم ۴۰ سال اخیر استقلال، تیم سال‌های ۶۹٫۷۰ بود. این تیمی که جواد میگه، بنظر من کسری از اون تیم ۶۹ هم نیست.
    • هفت تیرکش معروف IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      جناب علوی نکونام از افتخارات استقلاله.. بازیکن بسیار خوبی بود و از همون اول استقلالی بود
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    بهترین نسل استقلال با شکست بوریرام تایلند و کیسه بوکس شدن اف سی سئول البته اینا هم چوب خدا بود چون توی تاریخ فوتبال ایران سابقه نداشته بازیکنی رو از اوساسونا اسپانیا در لالیگا با رضایت نامه به کیسه بیارن !!!!!!! چیزی که پرسپولیس به اصطلاح حکومتی آقایون هیچ وقت در این چهارسال براش رخ نداد -:-:)))))) بماند که بعضی تیم ها در همین ایام که به وزیر پرسپولیسی می گویند مربی اینتر و بازیکن‌یووه رو داشتند و بازیکن مصدومی هم الان‌دارند که سابقه بازی در بنونتو و‌بوردو رو داره و اون مدافع چپشون ناپولی هم بازی کرده داره برمی گرده !!!!!ولی بازم حسرت قهرمانی نیم فصل هم به دلشون موند
    • روح ناصر شاد IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      خوب اشاره ای هم داشته باشیم به بهترین نسل از بازیکنان پرسپولیس که در مقابل محمدان بنگلادش زانو زدن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ آخه محمدان بنگلادش ؟؟؟ بنگلادش ؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      والا بهترین نسل پرسپولیس این نسل فعلیه و البته تیمی که قهرمان جام در جام آسیا شد عزیزم‌
  • 6 IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    اخرش چي شد؟!؟! چند تا جام اوردي؟ اين مهمه خخخخ
  • امیرحسین IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    دوکارته شدن تو؟ اونقدر افتضاح بودی هوو میشدی هر بازی فرار کردی تا نگن اینکه اینقدر سطحش پایینه چرا دعوت میشه تیم ملی جواد نکونام حالا ما بازیات یادمون نمیره ها اوساسونا خوب بودی ولی اومدی استقلال جالب نلودی و فقط یه اسم ازت مونده بود بازیکن خوبی بود ولی هیچوقت در حد بازیکن سال اسیا نبوده
  • امیرحسین IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    بهترین تیم تاریخشون با یه دوجین ملی پوش نهایتش تا نیمه نهایی رفت بالا .....اونوقت پرسپولیس با ادام همتی و علوان زاده رفت فینال ......بزرگی هر تیمی اینجور جا ها مشخص میشه نه اینکه 50 سال پیش قهرمان مسابقات نیمه حرفه ای شده باشه
    • 4444 IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      با اینا که نباید میرفتین بالا با اینا باید میرفتین دسته یک باکمک حسن ....و دارو دسته هر کاری براتون کردند که یه قهرمانی آسیا تو این پنجاه سال تو دلتون نمونه ولی خدا جای حق نشسته با هر ترفندی اجازه نمیده برین بالا بعدا خود وزیر هم میاد اعتراف میکنه چه.....کرده براتون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی