محمدحسین کنعانی‌زادگان: پیکان نه اما صددرصد به گل‌گهر می‌رسم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس گفت: بازی کردن من مقابل پیکان یک مقدار ریسک است. مربیان و کادر پزشکی تصمیم گرفتند ریسک نکرده و در دیدار با پیکان هم به من استراحت بدهند. 

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ همه چیز از آن پنالتی بازی با فولاد شروع شد. پرسپولیسی‌ها هنوز هم معتقدند سوت‌های اشتباه محمدحسین زاهدی‌فر تمرکز بازیکنان این تیم را به‌هم ریخت و عاملی برای مصدومیت و محرومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان شد. بعد از آن پنالتی اشتباه و به‌هم ریختن ذهن و روان بازیکنان پرسپولیس و از همه مهم‌تر کنعانی‌زادگان که در کانون این اتفاق قرار داشت، این بازیکن کلاً به‌هم ریخته بود و بعد از پایان غائله اعتراضاتش و کارت زردی که گرفت، در پی جبران این اتفاق برآمد. از این جهت آغاز بدی در کنار خط طولی داشت و دو بازیکن حریف را جا گذاشت که با برخورد به بازیکن دوم همسترینگش کش آمد. بلافاصله بعد از آن دیدار وقتی با محمدحسین کنعانی‌زادگان تماس گرفتیم به خبرورزشی گفت: «فکر می‌کنم دچار پارگی از ناحیه همسترینگ شده باشم. البته باید MRI بگیرم تا همه چیز مشخص شود و...» کنعانی‌زادگان بعد از این اتفاق از همسترینگ آسیب‌دیده‌اش MRI گرفت و مشخص شد این آسیب‌دیدگی از گرید ۲ است. این مدافع ملی‌پوش چند روزی از تمرینات معاف شد و سپس به صورت انفرادی زیر نظر پزشکان پرسپولیس به تمرین پرداخت. ظاهراً مصدومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان به گونه‌ای بود که باید ۴۰ روز با آن مدارا می‌کرد. در این مدت یحیی گل‌محمدی از مهدی شیری و کمال کامیابی‌نیا به عنوان جانشین کنعانی‌زادگان در ترکیب تیمش استفاده کرد که این دومی توانست رضایت سرمربی پرسپولیس را جلب کند. حالا در آستانه دیدار پرسپولیس و پیکان شنیده شد که قرار است کنعانی‌زادگان به این بازی برسد. برهمین اساس بد ندیدیم دقایقی با خود این مدافع ملی‌پوش و با تعصب صحبت کنیم‌.

شنیدیم به بازی با پیکان رسیدی. درست است؟
قبل از هرچیز وظیفه خودم می‌دانم درگذشت جانگداز علی آقا انصاریان را به همه پرسپولیسی‌ها و خانواده محترم ایشان به‌ویژه مادر محترم آن مرحوم تسلیت بگویم. واقعاً باورش سخت بود که بعد از آقا مهرداد میناوند بار دیگر خانواده پرسپولیس و جامعه فوتبال چنین غم بزرگی را تجربه کند اما در مورد سؤال شما باید بگویم راستش را بخواهید به این بازی می‌رسم اما پزشکان تیم و کادر فنی به این جمع‌بندی رسیدند که یک هفته دیگر هم صبر کنم. 

چطور؟
بازی کردن من مقابل پیکان یک مقدار ریسک است. مربیان و کادر پزشکی تصمیم گرفتند ریسک نکرده و در دیدار با پیکان هم به من استراحت بدهند. 

با این حساب برابر پیکان بازی نخواهی کرد؟
بعید می‌دانم!

به دیدار حساس اول اسفندماه جاری برابر گل‌گهر سیرجان که می‌رسی؟
بله، صددرصد به بازی با گل‌گهر سیرجان خواهم رسید. در این مدت شرمنده آقا یحیی و هواداران پرسپولیس شدم. خیلی دوست داشتم به تیم کمک کنم اما متأسفانه بدموقعی مصدومیت سراغم آمد. 

البته می‌توانست اتفاق بدتری هم بیفتد. مصدومیت همسترینگ در مقابل برخی مصدومیت‌هایی که خودت هم تجربه کردی، خیلی سنگین نیست!
حق با شماست. البته مصدومیت در هر حالتی برای یک بازیکن فوتبال سخت است. اصلاً چیزی به اسم مصدومیت آسان وجود ندارد و وقتی یک بازیکن از مسابقات رسمی دور می‌شود خیلی دوران سختی است. 

تماشای بازی‌های پرسپولیس از پای تلویزیون چطور است؟
خداوکیلی برای من خیلی سخت بود. عادت کرده بودم در زمین باشم و حالا باید از پای تلویزیون بازی‌های تیم محبوبم را تماشا می‌کردم. امیدوارم هرچه زودتر برگردم و به تیم کمک کنم. 

پرسپولیس هم در این مدت یک شکست و ۳ برد کسب کرد. 
بچه‌های پرسپولیس با جان و دل بازی می‌کنند. دوران سختی را پس از رسیدن به فینال آسیا پشت‌سر گذاشتیم. حواشی‌ای به ما تحمیل شد که عجیب و غریب بود و روی نتایج تیم هم تأثیر گذاشت. حالا ما دوباره به جمع مدعیان برگشتیم و این خیلی خوشحال‌کننده است. 

مهدی ترابی هم که به تمرینات برگشته است. مهدی چقدر می‌تواند به شما کمک کند؟
مهدی یک فوتبالیست تواناست. جای او کنار ما خالی بود و حالا خوشحالم به جمع بچه‌های تیم برگشته است. ان‌شاءا... با کمک هم بتوانیم به پنجمین قهرمانی پرسپولیس کمک کنیم. 

فکر می‌کنید به این مهم و پنجمین قهرمانی متوالی لیگ برتر برسید؟
مطمئن باشید با تمام وجود برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد. ان‌شاءا... با دعا و انرژی مثبت هواداران پرسپولیس به این مهم خواهیم رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آنالیزور DE ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    آفتاب پرست شرمنده بشه به کبودی میزنه !!!
  • کچ IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    از نظر من بازیکن خوبی هست ❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی