اتفاق عجیب کرونایی در لیگ برتر/ تست یک بازیکن قبل بازی مثبت شد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در فاصله ساعاتی مانده به شروع دیدار ماشین‌سازی و نفت آبادان تست کرونای یکی از شاگردان سید سیروس پورموسوی مثبت شد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ تیم صنعت نفت آبادان روز گذشته در چارچوب دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل ماشین سازی با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد تا نیم فصل اول را با باخت به اتمام برساند.

پیش از این دیدار اتفاق عجیبی در اردوی شاگردان سید سیروس پورموسوی رخ داد. ماجرا از این قرار است که حدود ساعت ۱۰ صبح به اعضای تیم صنعت نفت در تبریز اعلام می‌شود باید تست کرونا را پشت سر بگذارند و البته با اعلام سریع جواب این تست‌ها مشخص می‌شود محمود مطلق‌زاده به ویروس مبتلا شده است.

این درحالی است که معمولاً تیم‌های لیگ برتری چند روز قبل از برگزاری دیدارهای خود تست کرونا می‌دهند و اینکه آیا غفلت مسئولان ایفمارک و کادر پزشکی صنعت نفت دلیل تاخیر در تست‌گیری بوده باید مشخص شود.

نکته این‌جا است مثبت شدن تست کرونای مطلق‌زاده که در این مدت در تمرینات نفت حضور فعالی داشته و در هتل کنار هم تیمش‌هایش بوده است، سبب شد بلافاصله این بازیکن با نظر کادرفنی و پزشکی به قرنطینه برود. این درحالی است که پورموسوی برای دیدار با ماشین‌سازی روی هافبک تیمش‌ حساب ویژه‌ای باز کرده بود.

هرچند اکنون علائم خاصی در بدن مطلق‌زاده دیده نمی‌شود اما قرار است وی و سایر اعضای تیم نفت بلافاصله پس از رسیدن به آبادان تست مجددی بدهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی