اسکوچیچ: نقطه ضعف تیم ملی بیشتر در خط دفاع است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تمجید از عملکرد مهاجمان تیم ملی، نقطه ضعف این تیم را در خط حمله دانست.

خبرورزشی/ تیم‌های ملی؛ دراگان اسکوچیچ پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و تراکتور تبریز درباره وضعیت تیم ملی ایران اظهار داشت: هفته دیگر جلسه‌ای با AFC داریم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. البته ما صد درصد آماده‌ایم. مسائل منفی و مثبتی در لیگ داریم، ولی باید از همین بازیکنان تیم ملی را انتخاب کنیم. ما سخت کار و همه بازی‌ها را رصد می‌کنیم تا بهترین بازیکنان را انتخاب کنیم.

وی درباره درخشش لژیونرهای ایرانی مخصوصاً مهدی طارمی در پرتغال، خاطر نشان کرد: باید بگویم که لژیونرهای خیلی خوبی داریم، مخصوصاً در خط حمله و بین مهاجمان. نقطه ضعف ما بیشتر در خط دفاع است و باید آنجا را پوشش دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره برگزاری اردوهای این تیم، تصریح کرد: الان نمی‌توانیم درباره آن صحبت کنیم. باید جلسه AFC برگزار شود و ببینیم چه تصمیم گرفته می‌شود، ولی شکی وجود ندارد که ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین وضعیت را داشته باشیم.

اسکوچیچ درباره اینکه آیا در لیست جدید تیم ملی سورپرایزی وجود خواهد داشت، گفت: فکر نمی‌کنم سورپرایزی وجود داشته باشد، ولی همه تلاش‌مان این است که بهترین بازیکنان را انتخاب کنیم. هر بازیکنی که به سطح کیفی مدنظر ما برسد، صد درصد به تیم ملی دعوت می‌شود. من به فکر بهتر شدن تیم ملی هستم و فقط همین موضوع برایم اهمیت دارد.

وی درباره این سؤال که آیا بازی تدارکاتی برای تیم ملی در نظر گرفته شده است یا خیر، اظهار داشت: هماطور که گفتم صبر می‌کنیم تا ببینیم جلسه با AFC چطور پیش می‌رود و بعد تصمیم می‌گیریم. شکی نیست که همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا تیمی بهتر بسازیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان راجع به اینکه AFC در نظر دارد مسابقات انتخابی تیم ملی را متمرکز برگزار کند و اگر ایران نیز برای میزبانی درخواست دهد وضعیت به چه صورت خواهد بود، گفت: براساس برنامه مسابقات در سه بازی پیش رو ما باید میزبان باشیم و این به نفع ماست که مسابقات را در ایران میزبانی کنیم، ولی هرجا که بازی‌ها انجام شوند، ما صد درصد آماده هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی