واکنش سیدجلال به محرومیت منشا و اعتراض باشگاه گل‌گهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر گل‌گهری‌ها به اشتباه خود توجه کرده و مسئولان این باشگاه صحبت کنند دیگر کسی درمورد مسائل مختلف صحبت نخواهد کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ سید جلال حسینی پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر درمورد تاکتیک تیم حریف در پرتاب اوت دستی، اظهار داشت: این تاکتیک کار را برای همه تیم‌ها سخت می‌کند. خوشبختانه ۳ امتیاز خوب گرفتیم. به هر حال پرتاب اوت دستی هم یک تاکتیک است و کار را برای ما هم سخت کرده بود.

وی درخصوص اظهارات فرزاد حاتمی در تمجید از حسینی مبنی بر اینکه او در این سن و سال هم برای تیمش گلزنی می‌کند و هم در دفاع عملکرد خوبی دارد، عنوان کرد: فرزاد هم مثل ما قدیمی است.

کاپیتان پرسپولیس با اشاره به روند این تیم به ادامه بازی‌ها، گفت: فوتبال شرایط خاص خودش را دارد و فردا روز دیگری است. امیدوارم بتوانیم کارمان را درست انجام دهیم.

حسینی درخصوص وضعیت مالی باشگاه گفت: از قبل مشکلاتی وجود داشت. متاسفانه دوستانی آمدند و هر کاری خواستند کردند و رفتند و با کسی برخورد هم نشد. مشکلات زیادی داریم ولی گفتند که پرداختی خواهند داشت. تاکنون ۲۰درصد دریافتی داشته‌ایم، اما نمی‌دانم تا نیم فصل  قرار است چند درصد به بازیکنان پرداخت شود.

حسینی در مورد بازی با گل‌گهر و کسب یک امتیاز برای رسیدن به قهرمانی نیم فصل، تصریح کرد: همیشه بازی مقابل تیم های امیر قلعه نویی سخت است، چون سخت‌کوش هستند. بازی در سیرجان هم سختی های خاص خودش را دارد، اما امیدوارم بتوانیم به هدف خود برسیم.

وی درخصوص محرومیت منشا برای دیدار با پرسپولیس و بیانیه باشگاه گل‌گهر، گفت: متاسفانه این حرف ها ما را اذیت می‌کند. امیدوارم باشگاه گل‌گهر خودشان صحبت کنند که خیلی بهتر است؛ متاسفانه به خیلی از مسائل توجه نمی‌کنند و اگر به اشتباه خودشان توجه کنند دیگر کسی حرفی نمی‌زند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامران5 IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    دقیقا یک اپسیلون نه بیشتر، اگه راجع به اشتباه بازیکنشون فکر کنن نیازی نیست راجع به حریف صحبت کنن. یعنی واقعا توقع داشتن منشأ با این حرکتش محروم نشه؟! شاید از نظرشون این حرکات عادیه !!!!!!!!
    • احسان IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      معلوم که عادی! وقتی دوبار این حرکت رو زمانی که تو لونگ بود انجام داد و محروم نشد اونم فکر کرده کار زشتی نیست نمی دونست لونگ با بقیه تیم ها فرق داره! (: مثلا همین حرکت حامد لک جلوی نساجی که پای بازیکن مصدوم رو گرفت و کشون کشون میبردش بیرون! خب لک تو هر جای دیگه بود چند جلسه محروم میشد. جالبه که پیروزی چی هایی که اینجا کامنت میذارن خیلی هاشون از کانال های تلگرامی شون یاد میگیرن تو مجازی چه کامنتی بذارن مثل قضیه موی سر منشا که قبلا تو پیروزی بوده و...یکم خلاقیت داشته باشین طوطی وار انقدر یک حرف رو تکرار نکنید! راستی پارسال هم قبل بازی سپاهان پیروزی سعید آقایی رو به خاطر عکس پروفایلش محروم کردند!!!! در آخرم راجع به حرف های سید جلال مقدس که کسی نباید دریبلش کنه چون به جامعه فوتبال توهین میشه (: به عنوان مثال شاید بعضی بازیکنان از بس تو یه تیم دوپینگ می کنند و کسی کاریشون نداره براشون عادی شده باشه و فکر کنند همه جا می تونند ولی وقتی میرن تیم های دیگه رسیدگی میشه به شدت! مثل منشای قبل و بعد لونگ! (:
  • پیام پرسپولیسی CA ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    مسئولان باشگاه باید مجسمه کپیتان جلال حسینی رو بسازند.ستونی از جنس الماس....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی